Hotel Atlantica Golden Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach

• 7Dekeyser Martine11-10-2012

Geen tweede keer

Ik had meer verwacht. De ligging is te ver van Phafos. Je moet de bus nemen naar de haven of oude stad. Er valt weinig te beleven.Er valt weinig te kopen buiten goedkope prullen.Hotel is proper, maar wel zeer kleine kamers.Het eten is heel gewoontjes .Vriendelijk personeel .Het grootste deel van de hotelgasten is Engels. De animatie is ondermaats en elke avond hetzelfde.

• 8Cor van der Graaf10-10-2012

Nuances op de maaltijden

Helaas moet ik melden dat het met de Buffetten matig gesteld is. De samenstelling van de buffetten en de bereidingswijze waren wel zeer eenvoudig. Geen enkele variatie, altijd: Stoofvlees, Pasta, Souvlaki en gekookte Vis waarbij opgemerkt dient te worden dat alle gerechten zo uit de HighSpeed Convecter Oven komen en dus ALTIJD over Coocked ( veel te gaar) waren. Showcooking was niet anders dan de te gare Kippen en Kalkoenen snijden! Door voor deze eenvoudige bereidingswijze te kiezen onstaat er een grote eenheidsworst van gerechten, vlak van smaak en zonder knappend korstje / bijt !! Wat ook van toepassing is op het Stokbrood, Pistolets en Kaiserbollen! Verder kon je tijdens de lunch, in het mooie restaurant aan de zee, de stoofgerechten ( altijd in de vorm van een Ratatouille )herkennen omdat die de vorige dag als Kip/Kalkoen op het buffet stonden alsook de BBQ restanten, in vaktaal RESTVERWERKING genoemd! Jammer is ook dat er GEEN margarine verkrijgbaar is.

• 9Fam Rooms10-09-2012

niet voor kinderen en Engels gericht!!!!

Personeel heel vriendelijk vooral Nicoletta, propere kamers, eten niet te klagen genoeg keuze!!! Genoeg ligzetels, maarja of het nu mocht of niet de Engelsen stonden er reeds om 6u voor hun bed?! (maar er was nog genoeg vooral aan zee) Voor de kinderen spijtig genoeg geen goed hotel, kregen soms blikken van pas op mijn haar word nat en zijt eens wat stiller ... (vooral van Engelsen!!!) Blijkbaar zijn kinderen bij hen NIET toegelaten dus hebben ze klacht ingediend bij touroperator etc, resultaat vanaf volgend jaar GEEN KINDEREN! Met andere woorden een hotel voor 50 plussers word het ;-)

Het was een fantastisch hotel, goed maar zullen er niet meer gaan met zoonlief!

Met jonge kinderen

• 10Van den Heede Rita12-08-2012

mooi hotel

Mooi hotel,aanrader voor mensen die van rust houden,lekker eten en nette kamers.Niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.Nadeel is dat je geen wandeling kan maken aan zee, en het hotel is ietwat afgelegen van Paphos.

Met oudere kinderen

• 9Ilse25-07-2012

Super!

Wat een geweldig hotel dit! Heerlijk rustig, maar toch kan je makkelijk met de bus die voor de deur stopt naar Pafos. De kamers hebben een super airco en worden iedere dag schoongemaakt. Een groot zwembad, een bubbelbad en een super poolbar. Ligbedden genoeg, zowel bij het strand als het zwembad. Als er ergens super personeel loopt, is het wel in dit hotel! Altijd beleefd en in voor een praatje en een grapje. En fantastisch eten! Elke avond anders, uitstekende kwaliteit en niks op aan te merken. Het entertainment is wel volledig gericht op de Engelse ouderen en dit hotel is niet voor kinderen bedoelt.

Ik heb ergens gehoord dat ze vanaf oktober het hotel vanaf 16 jaar gaan doen, maar of dit waar is weet ik niet zeker.

voor herhaling vatbaar!

Met oudere kinderen

• 8Kees08-07-2012

Goed hotel voor degene die rust zoekt

Goed hotel. Vriendelijk personeel.Engels georinteerd. Niet kindvriendelijk. Leuke animatie. Indien je vanuit het hotel winkeltjes wil bezoeken, dan moet je met de bus naar Paphos. Als je vantevoren informatie inwint van dit hotel, dan ben je op de hoogte van bovengenoemde, wat helaas niet iedereen doet.

• 9Paul en Frieda23-06-2012

Prima hotel

Echt een geweldige service, mooi hotel, goede verzorging, elke dag prima kwaliteit eten en veel variatie voor ieder wat. All inclusive is qua eten en drinken van zeer goede kwaliteit. Het hotel is wel volledig gericht op de oudere Engelse vakantieganger. Ook de animatie is daar op gericht dus wil je wat leven in de brouwerij dan is minder geschikt. Personeel is super vriendelijk en doet alles om je naar de zin te maken. De omgeving van hotel is weinig te beleven met de bus 20 a 25 minuten naar centrum is goed te doen. Kortom als je rust zoekt, goede verzorging en lekker eten een prima hotel.

• 9Nora14-03-2012

Goed Hotel

Waren in 2004 in dit hotel in H.P. Zijn nu 8 jaar later nogmaals er heen gegaan in AL IN. Kamers zijn gerenoveerd. Eten nog steeds héél goed, veel variate in alles, één min puntje weinig variatie van groenten. Coctails zeer lekker en de bediening van Nicoletta heel goed. Personeel zeer vriendelijk Hadden een laate vlucht en waren om middernacht in het hotel,onthaal receptie goed en vriendelijk, konden nog gaan eten in restaurant. De safe op de kamer is te betalen €15,50 wat veel geld is voor 1 week. Voor de terugreis kun je de kamer houden tot 12uur. Ze vragen €30 om tot 15u. op de kamer te blijven en €60 tot 18u. Veel geld en dat in het laagseizoen. De bagage ruimte kon niet gebruikt worden, valiezen HEEL DE DAG IN DE LOBBY dat kan gewoon niet als je een avondvlucht hebt.

• 10marc moerman17-10-2011

Prachtig hotel!

Dit hotel was voor ons nieuw maar heeft ons uitzonderlijk verrast in de goede betekenis van het woord. De mensen die daar werken zijn heel vriendelijk , het eten heel lekker met veel variatie en een hel mooi uitzicht vanaan en van uit het hotel op de zee die met trapjes te bereiken is. Ook aan de zee heb je ligzetels en de handdoeken krijg je mee. De kamers worden iedere dag netjes onderhouden en zijn zeer mooi. . Je kan er relaxen , krijgt ook de kans om zo mee te doen met de animatie , maar wordt er indien nodig gerust gelaten. Hele goeie All in , lekkere wijn en goeie coctails. Ook de Carlsberg smaakt er lekker ;-). Zelfs aan het zwembad wordt je de drank geserveerd.

• 9bos113-10-2011

hier ben je nog gast

Dit hotel is niet geschikt voor kinderen. Fantastische bediening, goed en gevarieerd eten, prima kamers. voor herhaling vatbaar.

9 tips over Hotel Atlantica Golden Beach

• Ilse, 25-07-2012

Ga in de bar zitten, daar word je bediend door Nicoletta, de sfeermaakster. Neem water mee naar bezienswaardigheden, dat is echt van belang.

• bargeman, 09-01-2013

Een auto huren en de omgeving verkennen, prachtig! Onder het plaatsje Limassol licht een prachtig, langgerekt, schoon strand.

• Dekeyser Martine, 11-10-2012

Vraag een kamer met tuinzicht

5 vragen over Hotel Atlantica Golden Beach

• sharon, 09-02-2019

fietsen

kan je hier makkelijk rond fietsen? en dan doormiddel daarvan naar het centrum stadje?

• martine Stok, 21-09-2017

Eten

Ik hoor ook graag van iemand tot hoe laat je kunt eten, wij komen ook laat aan s avonds,

martine Stok, 09-10-2017

Inmiddels geweest en er staat brood en koude salades klaar als je laat aankomt.

• Irene Potter, 01-09-2017

avondeten

Wij komen ongeveer om 21. 30 aan en hebben niet gegeten. Tot hoe laat kunnen we nog warm eten?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages