Hotel Atlantica Golden Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach

• 7S16-06-2016

Goed hotel

Mooi hotel, goed eten, goede service. Nadeel is dat je overal ver vanaf zit. Als je s'avonds een stukje wilt wandelen kan dit alleen langs een slecht verlichte snelweg.

The Management, General Manager, 24-01-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet

• 9Lisa27-07-2015

Fantastische reis!

Atlantica Golden Beach is een super hotel! Het personeel is erg hartelijk en je voelt je meteen op je gemak. We waren met drie op 1 kamer (zeezicht), en die kamer was toch wel erg nipt. Af te raden met 3 personen op 1 kamer. Het zicht maakte wel alles goed. Prachtig! Het eten was enorm gevarieerd, steeds goed warm, en erg lekker. Zwembad was ruim en heel proper. Wel warm water. We hoopten soms op wat meer verfrissing. De andere hotelgasten waren voornamelijk Engelsen. Cyprus is dan ook lang Britse kolonie geweest en dat merk je. Veel bingo en quiz als animatie. Als 16+ hotel voornamelijk iets oudere mensen. Maar iedereen super vriendelijk. Echt een enorm gezellig hotel. Hotel is op klein uurtje van luchthaven verwijderd. Cyprus is echt prachtig land. We hebben enorm genoten van ons verblijf daar.

Das Management, General Manager, 02-10-2018

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel. Mit freundlichen Grüßen Das Management

Met oudere kinderen

• 8Constant Danielle05-12-2014

enkel variatie in eten liet te wensen over

leuk hotel, maar geen wandelmogelijkheden in de onmiddellijke buurt. Goede kamer en dito roomservice. Vriendelijk personeel, enkele uitzonderingen niet te na. Animatie is uitsluitend gericht op Britse klanten. Zeer net restaurant, maar de variatie aan eten bij lunch en diner was eerder beperkt. Toch een redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Hotel Management, General Manager, 04-10-2019

Dear guest,

We dearly thank you for your lovely feedback about your holidays at the Atlantica Golden Beach.

We greatly look forward to welcoming you back to the Atlantica Golden Beach soon.

Best wishes, The Management.

Met vrienden

• 9sven-cindy09-10-2014

Service ten top

Mooi niet zo heel groot hotel, met prachtige ligging in baai. Wel rusttige ligging, enkele supermarktjes en barretjes in de buurt. Busverbinding Paphos-Coralbay Heel goed. Standaardkamer eerder klein. Ontbijt zeer goed(alle dagen vers fruitsap). Lunch niet zo supperuitgebreid, Dinner goed. elke dag iets anders en alles ZEER lekker. Heel uitgebreide all-in. ca. 20 coktails, zeer uitgebreide kaart met warme en koude snacks.Geen merkdranken Drankenservice aan zwembad,ligweide en strand(nooit gezien in 4*) Wifi in heel hotel (Kamers,Lobby,Zwembad,....)GRATIS en ZEER SNEL. Personeel staat altijd klaar om aan al u verwachtingen te voldoen. Animatie was goed maar eerder engels gericht (Logisch als 80% van gasten Engelsen zijn) Dit hotel is meer dan 4 Sterren

Hotel Management, General Manager, 04-10-2019

Dear guest,

Best wishes, The Management.

• 7De Koninck Rudi11-08-2013

Geen 4.5 sterren waard

Weinig variatie in het eten. De all in formule is nog niet te vergelijken met landen als Turkije - Dominicaanse republiek enz. Geen mini bar op de kamer. Het krioelt er van de Engelsen. Het ontbijt was zwak. De voorgebakken roereieren hadden geen smaak. Er is geen promenade zodanig dat men s'avonds verplicht is om naar Paphos stad te gaan. (Via bus). De kamers zijn mooi maar te zakelijk. Het grootste pluspunt is "nicoletta". Deze dame straalt iedere dag en is steeds het zonnetje in huis. Persoonlijk zouden wij nooit meer naar dit hotel terugkeren. Het eiland Cyprus is mooi en er is heel veel te bewonderen. Een safehuren kost inderdaad 33 euro voor 14 dagen (duur). Ligstoelen rond het zwembad waren voor 8 uur reeds verpakt.

• 7bargeman09-01-2013

Heerlijk bijkomen!

keurig hotel, goede service. Het hotel heeft een prachtig uitzicht aan zeezijde. Al is er in de buurt van het hotel weinig te doen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en op zich waren zij al een attractie. We hebben elke avond tijdens het avondeten weer krom gelegen van het lachen, om hoe de restaurantmanager met zijn personeel omging! ( let er maar eens op) Er is een ligweide aan het strand. De zee is er wel wat ruw.

• 7Ine Merks26-10-2012

" Nooit meer / overboekt "

Wij hadden dit hotel voor 2 weken geboekt, maar 2 dagen voor ons vertrek kregen wij te horen dat het hotel was overboekt, dus een ander hotel en na 5 dagen konden we naar dit hotel......dus dat maar gedaan onder protest. Het is een mooi hotel, schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel. Wij hebben ook een beetje naar de reacties van zoover gekeken voor onze boeking, vol lof! maar onze beoordeling is toch anders. Animatieteam van (1 persoon) niets bijzonders, shows savonds goed maar je mag niet praten met elkaar wat dan werd je boos aangekeken door de mede hotel gasten (echt engels). De eerste 2 dagen werd er smorgens verse jus geschoken, daarna nergens meer te vinden. Het eten werd met de dag slechter, geen variatie meer, en alles was gestoomd. Wij hebben al veel gereisd en hotels bezocht, maar dit nooit meer. Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen!?

• 9Jon & Jacky19-10-2012

Uitstekend hotel.

Ik denk dat dat de vorige 3 schrijvers over dit hotel ergens anders zijn geweest. Wij hebben dit hotel als bijzonder goed ervaren. Wij zijn er geweest van 25 september tot 5 oktober. Grote voordelen; er zijn geen schreeuwende kinderen, geen opschepperige Russen en geen drukke Italianen. Wel veel keurige Engelsen. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Het eten van goede kwaliteit (niet zo overdreven veel keus, maar meer dan genoeg. En afwisselend). Enig nadeel is, als je wat slechter ter been bent, is het strand wat moeilijk te bereiken. Maar er zijn op de grasveldjes voldoend stoelen. Verder zijn de kamers prima (zeker die met zeezicht en jacuzzi). Kortom voor herhaling vatbaar.

• 6a_pinxten15-10-2012

Tegenvaller

Ik sluit mij helemaal met de laatste twee mensen aan. Ik ga dan ook zeker niet meer terug naar dit hotel. Personeel wel zeer vriendelijk en behulpzaam behalve het management.

• 8pogo13-10-2012

bejaardensoos

Keurig hotel met kundig en vriendelijk personeel, goed eten al zou er wat meer variatie in mogen. Helaas vliegen de overboekingen om je oren en is de vergoeding die je er voor wordt geboden armzalig. Het veelal Engelse publiek is te oud en gezapig om er enige gezelligheid van te ondervinden, het zingen van het meisje dat alleen als "animatieteam' fungeert is niet om aan te horen en er worden kinderachtige spelletjes gespeeld. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Met vrienden

9 tips over Hotel Atlantica Golden Beach

• Ilse, 25-07-2012

Ga in de bar zitten, daar word je bediend door Nicoletta, de sfeermaakster. Neem water mee naar bezienswaardigheden, dat is echt van belang.

• bargeman, 09-01-2013

Een auto huren en de omgeving verkennen, prachtig! Onder het plaatsje Limassol licht een prachtig, langgerekt, schoon strand.

• Dekeyser Martine, 11-10-2012

Vraag een kamer met tuinzicht

5 vragen over Hotel Atlantica Golden Beach

• sharon, 09-02-2019

fietsen

kan je hier makkelijk rond fietsen? en dan doormiddel daarvan naar het centrum stadje?

• martine Stok, 21-09-2017

Eten

Ik hoor ook graag van iemand tot hoe laat je kunt eten, wij komen ook laat aan s avonds,

martine Stok, 09-10-2017

Inmiddels geweest en er staat brood en koude salades klaar als je laat aankomt.

• Irene Potter, 01-09-2017

avondeten

Wij komen ongeveer om 21. 30 aan en hebben niet gegeten. Tot hoe laat kunnen we nog warm eten?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages