Hotel Atlantica Golden Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach

• 9H. Brand25-06-2007

een zeer goed hotel met prima eten. Mooie tuin. We wisten dat er geen strand was.Jammer dat het erbuiten minder is. Langs drukke weg, geen wandelmogelijkheden. Bus stopt voor hotel. Badkamer vonden wij aan de kleine kant en ouderwets. Zeer vriendelijk personeel. All-in formule is aan te raden. Cyprus is duur. Animatie was leuk.

• 9Ymke12-04-2007

• ideaal voor rustzoekende volwassenen
    • eten = verrukkelijk! veel keuze, veel variatie, chef-kok won meermaals internationale prijzen, buiten eten, alles vers, geen wens is hen te veel
    • zeker all-in nemen, waar voor je geld, constante bediening en drank is niet versneden
    • bus stopt voor het hotel, 10 min naar Paphos, bus om het kwartier, betrouwbaar
    • kamer: standaard maar proper, wel slecht geïsoleerd. superieure kamer is meerprijs waard
    • hotel met een persoonlijke touch, waar men je naam kent
    • personeel zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn
    • animatie door Thomson op Britten geörentieerd en zeer beperkt
    • groot onverwarmd zwembad en piepkein binnenbad
    • zonnen aan het zwembad, diverse zonneterassen en aan het privé strandje, gratis handdoekenservice kortom: een aanrader

• 9Willy en Patricia23-12-2006

Rustig hotel, niet echt groot, wat het juist rustiger maakt. Uitstekende service, uitstekende keuken, behulpzaam personeel. Geen zandstrand, wel zwembad en een klein binnenzwembad. Je kan in de omgeving en langs de kust wandelen. Uitstappen naar Paphos en Trodos-gebergte zeker de moeite. Minder geschikt voor koppels met kinderen.

• 9michel guns05-12-2006

Begin nov 2006 Fantastisch hotel voor koppels zonder kinderen die rust zoeken.Kamers,bed,service:alles top...All-in :een topper.eten=fantastisch(mogelijkheid tot wegen aan de wellness...oeii)drank: je wordt voordurend gevraagd of je iets wil drinken,wordt aan je luie zetel gebracht door vriendelijke jongedames...Engelse Animatie stelt niet veel voor.Geen Eurosport op kamer

• 9Ernie Rooijakkers24-10-2006

Van 11/10 tm 23/10/06 in Atlantica Golden Beach geweest. Voor volwassenen een fantastisch hotel. Al veel All Inclusive ervaring maar dit was de beste! Mooie kamers en een erg goede keuken; veel afwisseling en erg smakeljk.Personeel en management zijn erg vriendelijk en klantgericht; opmerkingen worden serieus genomen en snel verholpen. Wel erg Engels georiënteerd en voor kinderen is buiten het zwembad niets te doen. Ook het animatieteam is er alleen voor de (engelse) volwassenen. Vervoer is eenvoudig omdat de bus voor de deur stopt. Voor 0,80 pond kun een heel stuk van de omgeving zien. Kortom: voor volwassenen is dit hotel een aanrader !!

• 9karine28-08-2006

Dit hotel was fantastisch!!! Mooie, verzorgde kamers ( superieure kamer met zeezicht).Avondeten in buffetvorm, maar zeer uitgebreid en afwisselend, engels ontbijt.Mooi zwembad toch storend dat het s'morgens handdoekje leggen was, dus naar het strandje waar je wel altijd plaats had en genoeg ligbedden waren. Personeel super vriendelijk!!!! Animatie stelt niet veel voor, en is vooral op engelsen gericht.80% engelsen maar deze waren zeker niet storend.Dit hotel heeft een romantisch karakter en is meer geschikt voor koppels en niet zo voor kinderen. Op Cyprus is heel veel te zien maar er hangt een stevig prijskaartje aan!!!! Maar alles is meestal de moeite waard om te bezichtigen. Aan te raden uitstappen:Cyprus select, caledonische watervallen, ezelsafari, kato-pafos, jeepsafari Akamas. Voor ons was het een onvergetelijke vakantie zowel net hotel als het eiland.

• 8Ria en René Nossin28-06-2006

Gelogeerd van 2-9 juni.Zeezichtkamer en badkamer niet ruim,bedden goed.Prachtig uitzicht over zee, zwembad en omgeving. Buffet en service uitstekend. Slechts 2 restaurantjes aan de overkant van de drukke weg.Daarom met huurauto naar Paphos of Coral Bay gereden, veel restaurantjes. Parkeren gratis bij de haven in Paphos,ook in Coral Bay.Bussen voor het hotel naar beide plaatsen om de 20 min. Het enige waar wij ons aan geergerd hebben is de animatie tot 12 uur 's nachts tot in de kamer met balkon deur dicht te horen! Rustig zitten op het terras of balkon was er niet bij! Geklaagd en in het enqueteformulier vermeld. Konden voor 12 uur niet slapen. Geen kinderbad,dus niet geschikt voor gezinnen.Voldoende ligbedden overal.Op het kleine strand en in zee veel stenen zoals op de meeste stranden aan de westkust. Mooiste strand in de omgeving is bij Coral Bay. Het zwembad is supergroot.

• 8nils van brantegem19-06-2006

goed hotel, enkel totaal niet geschikt voor kleine kinderen. We zijn geweest in juni 2006 en dit hotel is volgens mij geen 4-sterren waard. Het eten is er ok, maar dit hotel is totaal kind onvriendelijk ( geen kinderzwembad en geen kinderstoel in lunch restaurant

• 8vandoorne lonny01-01-2006

fam.forret in september 2005 hebben we onze vakantie doorgebracht op Cyprus en verbleven we de atlantica golden beach hotel alles was picco bello de lekkere buffetten,de vriendelijkheid van het personeel,verzorgde kamers,mooi zwembad met rustige tuin,een aanrader voor koppels

• 8Rita Van Oostende12-11-2005

We zijn net terug uit Atlantica Golden Beach.Goed hotel.Mooie kamers,vriende- lijk personeel,goede bediening. Buffetten zeer uitgebreid,wel vaak dezelfde gerechten.Uitgebreide keuze van dranken aan het zwembad, wel alles in plastic bekers.Er is ook een binnenzwembad:wel erg klein.Mogelijkheden tot uitstappen ( geleid met mooie bussen)wel vrij duur.Aan het hotel stopt er om de 15 minuten een bus naar Paphos.Mooi stadje.(Site en Koningsgraven:de moeite waard)Weer viel minder mee ( drie dagen regen en er zijn er maar 25 op een jaar),maar daar kan niemand iets aan doen.Enkele Belgen die elkaar dan opzoeken (fantastisch)Veel Engelsen.Ondanks enkele minpunten toch een aangename vakantie.

9 tips over Hotel Atlantica Golden Beach

• Ilse, 25-07-2012

Ga in de bar zitten, daar word je bediend door Nicoletta, de sfeermaakster. Neem water mee naar bezienswaardigheden, dat is echt van belang.

• bargeman, 09-01-2013

Een auto huren en de omgeving verkennen, prachtig! Onder het plaatsje Limassol licht een prachtig, langgerekt, schoon strand.

• Dekeyser Martine, 11-10-2012

Vraag een kamer met tuinzicht

5 vragen over Hotel Atlantica Golden Beach

• sharon, 09-02-2019

fietsen

kan je hier makkelijk rond fietsen? en dan doormiddel daarvan naar het centrum stadje?

• martine Stok, 21-09-2017

Eten

Ik hoor ook graag van iemand tot hoe laat je kunt eten, wij komen ook laat aan s avonds,

martine Stok, 09-10-2017

Inmiddels geweest en er staat brood en koude salades klaar als je laat aankomt.

• Irene Potter, 01-09-2017

avondeten

Wij komen ongeveer om 21. 30 aan en hebben niet gegeten. Tot hoe laat kunnen we nog warm eten?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages