Hotel aan zeeWeer vandaag30°20°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

Vakantie zoals vakantie moet zijn... Heerlijk

Carla en Danny
17-6-2018

Zeer vriendelijk, tof en vlot onthaal, ondanks de grote groep. Mooie, ruime kamers en netjes gepoetst, douche in ligbad. (Kamers aan straatzijde hebben toch wat last van het verkeer) Wij hadden lateraal zicht en geen lawaai. Eten heel lekker met genoeg afwisseling. A la carte: Super!! Lunch aan de zee als het weer het toelaat is pluspunt. Genoeg zetels op de verschillende ligweides. (aan zee was het heerlijk) Minpuntje: aan het zwembad te weinig ruimte voor ligstoelen. (als je héél vroeg op bent kan je er eentje bemachtigen) Personeel is overal zeer vriendelijk, heel erg bezig met je een heerlijk vakantiegevoel te bezorgen. Aan het zwembad, op de ligweide, in de bar, het restaurant... overal brengen ze met de glimlach je drankje. Veel Engelstalige gasten, ook de animatie is Engels gericht. De all-in formule was in orde. Door het adults-only concept was het er heerlijk rustig vertoeven. Als ervaren reizigers is dit in onze lijst TOP 5 .

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Das Management, General Manager, Tue Oct 02 2018 16:15:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Danke, dass Sie sich für uns entschieden haben. Es ist uns eine große Freude zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel und besonders in unseren Zimmern genossen haben.

Wir freuen uns auf Ihre nächsten Besuche in unserem Hotel für viele weitere schöne Erlebnisse mit uns.

Danke nochmal Das Management.

enkel variatie in eten liet te wensen over

Constant Danielle
5-12-2014

leuk hotel, maar geen wandelmogelijkheden in de onmiddellijke buurt. Goede kamer en dito roomservice. Vriendelijk personeel, enkele uitzonderingen niet te na. Animatie is uitsluitend gericht op Britse klanten. Zeer net restaurant, maar de variatie aan eten bij lunch en diner was eerder beperkt. Toch een redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd Met vrienden in november 2014

bejaardensoos

pogo
13-10-2012

Keurig hotel met kundig en vriendelijk personeel, goed eten al zou er wat meer variatie in mogen. Helaas vliegen de overboekingen om je oren en is de vergoeding die je er voor wordt geboden armzalig. Het veelal Engelse publiek is te oud en gezapig om er enige gezelligheid van te ondervinden, het zingen van het meisje dat alleen als "animatieteam' fungeert is niet om aan te horen en er worden kinderachtige spelletjes gespeeld. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Een aanrader

Planckaert-Debeuf
15-9-2009

Wij waren vorige week in dit hotel, met all inclusive formule. Dit hotel is een echte aanrader, vooral voor koppels. Het publiek bestaat vooral uit (oudere)Engelsen, maar ook veel Belgen. De service is heel goed en de buffeten heerlijk. De animatie is enkel gericht op de Engelsen (Thomson Gold animatie).

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 15 2009 13:38:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.