Hotel aan zeeWeer vandaag30°21°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

niet voor kinderen en Engels gericht!!!!

Fam Rooms
10-9-2012

Personeel heel vriendelijk vooral Nicoletta, propere kamers, eten niet te klagen genoeg keuze!!! Genoeg ligzetels, maarja of het nu mocht of niet de Engelsen stonden er reeds om 6u voor hun bed?! (maar er was nog genoeg vooral aan zee) Voor de kinderen spijtig genoeg geen goed hotel, kregen soms blikken van pas op mijn haar word nat en zijt eens wat stiller ... (vooral van Engelsen!!!) Blijkbaar zijn kinderen bij hen NIET toegelaten dus hebben ze klacht ingediend bij touroperator etc, resultaat vanaf volgend jaar GEEN KINDEREN! Met andere woorden een hotel voor 50 plussers word het ;-)

Het was een fantastisch hotel, goed maar zullen er niet meer gaan met zoonlief!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

De kers op de taart

ann van effelterre
13-4-2009

Net terug van een weekje Atlantica Golden Beach. Voor de eerste keer Cyprus is dit reuze meegevallen. Al bij aankomst persoonlijke verwelkoming door een van de "front office managers" en onmiddellijk mogen aanschuiven aan de uitgebreide buffetten waar dit hotel voor gekend is. Uiterst vriendelijke bediening. Iedereen in dit hotel is immers uitzonderlijk vriendelijk en gedienstig. Wij hadden een superieure kamer met jaccuzi, terras met houten meubels en eigen tuintje met ligstoelen onmiddellijk uitgevend aan het pad naar het strand en de ligweide. Hebben wel een auto gehuurd voor 5 dagen omdat er in de onmiddellijke buurt heel veel te zien is zowel op gebied van cultuur (archeologische sites, kerken en kloosters) als op gebied van natuur (Lara Beach en Akamasgebied). Paphos is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoers. Een zeer regelmatige busverbinding stopt immers voor het hotel en brengt je rechtstreeks naar de haven. Niet veel kinderen. Onze zoon van 11 was het enige kind.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.