Hotel Atlantica Golden Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach

• 2018
    8Laura_D24-07-2018

Goed hotel, jammer van de bouwwerken ernaast

Ligging: Het hotel ligt vlak aan de zee, dat geeft een relax-vakantiegevoel. Het is ook relatief dicht gelegen bij Paphos stad, winkeltjes en een groot shoppingscenter.

Eten: Het eten is lekker en vers, alles wordt zelfgemaakt behalve het brood wordt afgebakken. Het nadeel; zéér eentonig. Ondanks er verschillende thema's zijn, keren toch vaak dezelfde gerechten terug in de verschillende maaltijden. Zeker 's middags zeer weinig variatie.

Kamers: De kamers zijn over het algemeen zeker goed. Helaas zijn ze volop bezig met het bouwen van een vakantiewoning naast het hotel. Dit zorgt voor geluidshinder (al van vroeg in de ochtend) en neemt het mooie uitzicht weg. Wij zaten volledig op deze werf te kijken. Het zij-zeezicht was dus nog amper te zien, jammer!

Kindvriendelijkheid: Uiteraard valt dit moeilijk te beoordelen omdat het een adults-only hotel is. Maar mijn cijfer hiervoor ligt laag, omdat wij het gevoel hadden dat jongeren toch niet zo welkom zijn.

Zwembad: Verzorgd zwembad, maar relatief klein en zeer warm water (31 graden in de zomer, geeft weinig verfrissing).

Hygiëne: Zeer goed onderhouden hotel !

• Animatie: Elke dag is er leuke animatie voorzien, met als kers op de taart een cadeau als je wint bij één v/d spelen. 'S avonds zijn er shows voorzien. Deze shows zijn echt heel goed en de moeite waard om te zien! Dikke pluim voor het animatieteam! Jammer is wel dat alles hier in het hotel, vooral gericht is op Engelsen. Zo'n 85% zijn Engelsen. Zeker bij de animatie en shows merk je dit enorm.

MOOIE VAKANTIE GEHAD IN DIT HOTEL !

Das Management, General Manager, 02-10-2018

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel.

Mit freundlichen Grüßen Das Management

• Oude reviews

9Vd Ven07-11-2016

Heerlijk relaxed, en rustig resort! Topweek gehad

Bij aankomst viel meteen op dat er met alle respect merendeels oudere britten verbleven. alles is engels georienteerd. Kamers klein maar brandschoon. De maaltijden zijn uitmuntend! Zelden zo goed gegeten. Er is geen strand, vonden wij geen probleem want grasweide is prima. Uitzicht super! en lunch aldaar. Lekker alles dichtbij. Met de paar Nederlanders die er waren leuke week gehad! Bushalte voor de deur, ben je met 20 min bij de haven waar het gezellig toeven is. Ik wil wel terug! Was er met volwassen dochter..

Pambos Skoufarides, General Manager, 24-01-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

• 9Lisa27-07-2015

Fantastische reis!

Atlantica Golden Beach is een super hotel! Het personeel is erg hartelijk en je voelt je meteen op je gemak. We waren met drie op 1 kamer (zeezicht), en die kamer was toch wel erg nipt. Af te raden met 3 personen op 1 kamer. Het zicht maakte wel alles goed. Prachtig! Het eten was enorm gevarieerd, steeds goed warm, en erg lekker. Zwembad was ruim en heel proper. Wel warm water. We hoopten soms op wat meer verfrissing. De andere hotelgasten waren voornamelijk Engelsen. Cyprus is dan ook lang Britse kolonie geweest en dat merk je. Veel bingo en quiz als animatie. Als 16+ hotel voornamelijk iets oudere mensen. Maar iedereen super vriendelijk. Echt een enorm gezellig hotel. Hotel is op klein uurtje van luchthaven verwijderd. Cyprus is echt prachtig land. We hebben enorm genoten van ons verblijf daar.

Das Management, General Manager, 02-10-2018

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel. Mit freundlichen Grüßen Das Management

• 10Van den Heede Rita12-08-2012

mooi hotel

Mooi hotel,aanrader voor mensen die van rust houden,lekker eten en nette kamers.Niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.Nadeel is dat je geen wandeling kan maken aan zee, en het hotel is ietwat afgelegen van Paphos.

• 9Ilse25-07-2012

Super!

Wat een geweldig hotel dit! Heerlijk rustig, maar toch kan je makkelijk met de bus die voor de deur stopt naar Pafos. De kamers hebben een super airco en worden iedere dag schoongemaakt. Een groot zwembad, een bubbelbad en een super poolbar. Ligbedden genoeg, zowel bij het strand als het zwembad. Als er ergens super personeel loopt, is het wel in dit hotel! Altijd beleefd en in voor een praatje en een grapje. En fantastisch eten! Elke avond anders, uitstekende kwaliteit en niks op aan te merken. Het entertainment is wel volledig gericht op de Engelse ouderen en dit hotel is niet voor kinderen bedoelt.

Ik heb ergens gehoord dat ze vanaf oktober het hotel vanaf 16 jaar gaan doen, maar of dit waar is weet ik niet zeker.

voor herhaling vatbaar!

• 10Lisette Schlangen25-08-2010

Super gastvrij hotel.

Geweldig gastvrij hotel. Prima personeel, dat je verwent, zoals je nog nooit verwend bent. Je krijgt het gevoel dat je er al jaren komt. Het management en het personeel werkt prima samen. De keuken is geweldig, geen dag hetzelfde. Prima a la carte restaurant. Mister Kalimera en Mister Kalispera ontvingen ons iedere avond op een ontspannen en humoristische manier. Onze zoon van 17 had een bed bij ons op de kamer, dit bed is op ons verzoek onmiddellijk vervangen door een bed voor volwassenen. Veel Engelse en Belgische gasten, prima entertainment.

9 tips over Hotel Atlantica Golden Beach

• Ilse, 25-07-2012

Ga in de bar zitten, daar word je bediend door Nicoletta, de sfeermaakster. Neem water mee naar bezienswaardigheden, dat is echt van belang.

• bargeman, 09-01-2013

Een auto huren en de omgeving verkennen, prachtig! Onder het plaatsje Limassol licht een prachtig, langgerekt, schoon strand.

• Dekeyser Martine, 11-10-2012

Vraag een kamer met tuinzicht

5 vragen over Hotel Atlantica Golden Beach

• sharon, 09-02-2019

fietsen

kan je hier makkelijk rond fietsen? en dan doormiddel daarvan naar het centrum stadje?

• martine Stok, 21-09-2017

Eten

Ik hoor ook graag van iemand tot hoe laat je kunt eten, wij komen ook laat aan s avonds,

martine Stok, 09-10-2017

Inmiddels geweest en er staat brood en koude salades klaar als je laat aankomt.

• Irene Potter, 01-09-2017

avondeten

Wij komen ongeveer om 21. 30 aan en hebben niet gegeten. Tot hoe laat kunnen we nog warm eten?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages