Hotel aan zeeWeer vandaag30°21°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

2008

Absoluut een aanrader

Frank, Ron, Katja, Ruben en Renske
29-8-2008

We zijn net terug van 2 weken Atlantica Golden Beach hotel.Met name de service en de kwaliteit van het diner was uitstekend maar wij lusten dan ook alles. De maaltijd in de Taverne vonden wij minder qua variatie en uitsraling, ook de service was daar minder, maar ze deden hun best. De gerenoveerde kamers waren uitstekend verzorgd en de werkster die wij regelmatig tegenkwamen deed haar werk prima. Heel apart dat ook 's avonds nog even je bed werd opengeslagen en er een snoepje op je kussen werd gelegd! De animatie was op zich leuk maar te veel qua geluid aanwezig. De beschikbaarheid van bedjes bij het zwembad was nooit een probleem, kortom zeer de moeite waard

Gereisd Familie in augustus 2008

Patluzsha

Patluzsha
10-8-2008

Juist terug van Golden Beach,prachtig hotel met een formule All-In om U tegen te zeggen,nog nergens meegemaakt!Eten en drinken bijna de klok rond,zeker de longdrinks zijn aan te raden,Verbleven in superior room met een prachtige roomservice.Zeer rustige vakantie gehad zonder luidruchtige kinderen.

Gereisd Familie in Sun Aug 10 2008 15:20:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pas terug

William
8-4-2008

Pas terug. Dit is een zeer goed hotel met mooie kamers, een uitstekende en uitgebreide keuken met veel afwisseling en bovendien vriendelijk personeel. Mooi zandstrand en zwembad. De busverbindingen met Paphos zijn om het kwartier zodat je snel in de stad bent. Ideale uitvalsbasis voor Trodosgebergte en Akamasschiereiland

Gereisd Familie in april 2008

2007

Heel lieve kelners

Ca.
9-9-2007

Heel lieve kelners.. goede kamers een goed eten. All inclusive is zeker aan te raden. Zwembad mooi aangelegd. Kindvriendelijk: niet echt : mijn dcohter van 14 wou meedoen aan een spelletje vier op een rij. wat bleek : kinderen onder 16 mochten niet meedoen! :s .. terwijl haar vriend die 8 dagen jonger was dan haar maar die tamelijk groot was wel mocht meedoen terwijl mijn dochter ouder was: ???

Gereisd Familie in september 2007

een zeer goed hotel met prima eten

H. Brand
25-6-2007

een zeer goed hotel met prima eten. Mooie tuin. We wisten dat er geen strand was.Jammer dat het erbuiten minder is. Langs drukke weg, geen wandelmogelijkheden. Bus stopt voor hotel. Badkamer vonden wij aan de kleine kant en ouderwets. Zeer vriendelijk personeel. All-in formule is aan te raden. Cyprus is duur. Animatie was leuk.

Gereisd Anders in Mon Jun 25 2007 16:19:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

- ideaal voor rustzoekende volwassenen - eten = veel veel

Ymke
12-4-2007
  • ideaal voor rustzoekende volwassenen
  • eten = verrukkelijk! veel keuze, veel variatie, chef-kok won meermaals internationale prijzen, buiten eten, alles vers, geen wens is hen te veel
  • zeker all-in nemen, waar voor je geld, constante bediening en drank is niet versneden
  • bus stopt voor het hotel, 10 min naar Paphos, bus om het kwartier, betrouwbaar
  • kamer: standaard maar proper, wel slecht geïsoleerd. superieure kamer is meerprijs waard
  • hotel met een persoonlijke touch, waar men je naam kent
  • personeel zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn
  • animatie door Thomson op Britten geörentieerd en zeer beperkt
  • groot onverwarmd zwembad en piepkein binnenbad
  • zonnen aan het zwembad, diverse zonneterassen en aan het privé strandje, gratis handdoekenservice kortom: een aanrader
Gereisd Anders in april 2007

2006

Rustig hotel, niet echt groot, wat het juist rustiger maakt

Willy en Patricia
23-12-2006

Rustig hotel, niet echt groot, wat het juist rustiger maakt. Uitstekende service, uitstekende keuken, behulpzaam personeel. Geen zandstrand, wel zwembad en een klein binnenzwembad. Je kan in de omgeving en langs de kust wandelen. Uitstappen naar Paphos en Trodos-gebergte zeker de moeite. Minder geschikt voor koppels met kinderen.

Gereisd Anders in Sat Dec 23 2006 22:22:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Begin nov 2006 Fantastisch hotel voor koppels zonder die

michel guns
5-12-2006

Begin nov 2006 Fantastisch hotel voor koppels zonder kinderen die rust zoeken.Kamers,bed,service:alles top...All-in :een topper.eten=fantastisch(mogelijkheid tot wegen aan de wellness...oeii)drank: je wordt voordurend gevraagd of je iets wil drinken,wordt aan je luie zetel gebracht door vriendelijke jongedames...Engelse Animatie stelt niet veel voor.Geen Eurosport op kamer

Gereisd Anders in december 2006

de ligging van dit hotel is uitstekend, vlak aan de zee is

6-11-2006

de ligging van dit hotel is uitstekend, vlak aan de zee met prachtig uitzicht. Het eten valt mee maar is zeker geen 4 sterren waard. We hadden all-in maar het buffet 's middags was maar povertjes. Verder egerde ik mij aan " details". In de brochure werd vermeld dat de twee zwembaden werden verwarmd vanaf 1/11, niet dus ( wij hadden de pech van slecht weer ). De bufetten begonnen steevast een half uur later dan vermeld maat stopten stipt op tijd ( licht uit. ). wanneer je wat later ging eten kon je ervan opaan dat de lekkere dingen ( croissants 's morgens, scampi's 's avonds ) op waren en dus niet werden bijgevuld. De bar aan het zwembad werd maar opengedaan wanneer het hun uitkwam. Snacks = boterham. ijs? niet te vinden zoals vermeld. Omdat we een nachtvlucht haddeen moesten we €75 bijbetalen om van 12.00 tot 23.00 langer op onze kamer te blijven. Tot slot werden onze kinderen uit het zwembad gejaagd om 17.00u, op het bordje : open tot 18.00u enz.. U beoordeeld zelf maar.

Gereisd Familie in november 2006

Van 11/10 tm 23/10/06 in Atlantica Golden Beach geweest

Ernie Rooijakkers
24-10-2006

Van 11/10 tm 23/10/06 in Atlantica Golden Beach geweest. Voor volwassenen een fantastisch hotel. Al veel All Inclusive ervaring maar dit was de beste! Mooie kamers en een erg goede keuken; veel afwisseling en erg smakeljk.Personeel en management zijn erg vriendelijk en klantgericht; opmerkingen worden serieus genomen en snel verholpen. Wel erg Engels georiënteerd en voor kinderen is buiten het zwembad niets te doen. Ook het animatieteam is er alleen voor de (engelse) volwassenen. Vervoer is eenvoudig omdat de bus voor de deur stopt. Voor 0,80 pond kun een heel stuk van de omgeving zien. Kortom: voor volwassenen is dit hotel een aanrader !!

Gereisd Anders in oktober 2006

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.