Hotel Atlantica Golden Beach

Hotel Atlantica Golden Beachsterstersterster

9Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Kissonerga

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

• Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

88 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach

• 2018
    9Carla en Danny17-06-2018

Vakantie zoals vakantie moet zijn... Heerlijk

Zeer vriendelijk, tof en vlot onthaal, ondanks de grote groep. Mooie, ruime kamers en netjes gepoetst, douche in ligbad. (Kamers aan straatzijde hebben toch wat last van het verkeer) Wij hadden lateraal zicht en geen lawaai. Eten heel lekker met genoeg afwisseling. A la carte: Super!! Lunch aan de zee als het weer het toelaat is pluspunt. Genoeg zetels op de verschillende ligweides. (aan zee was het heerlijk) Minpuntje: aan het zwembad te weinig ruimte voor ligstoelen. (als je héél vroeg op bent kan je er eentje bemachtigen) Personeel is overal zeer vriendelijk, heel erg bezig met je een heerlijk vakantiegevoel te bezorgen. Aan het zwembad, op de ligweide, in de bar, het restaurant... overal brengen ze met de glimlach je drankje. Veel Engelstalige gasten, ook de animatie is Engels gericht. De all-in formule was in orde. Door het adults-only concept was het er heerlijk rustig vertoeven. Als ervaren reizigers is dit in onze lijst TOP 5 .

Das Management, General Manager, 02-10-2018

Danke, dass Sie sich für uns entschieden haben. Es ist uns eine große Freude zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel und besonders in unseren Zimmern genossen haben.

Wir freuen uns auf Ihre nächsten Besuche in unserem Hotel für viele weitere schöne Erlebnisse mit uns.

Danke nochmal Das Management.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Constant Danielle05-12-2014

enkel variatie in eten liet te wensen over

leuk hotel, maar geen wandelmogelijkheden in de onmiddellijke buurt. Goede kamer en dito roomservice. Vriendelijk personeel, enkele uitzonderingen niet te na. Animatie is uitsluitend gericht op Britse klanten. Zeer net restaurant, maar de variatie aan eten bij lunch en diner was eerder beperkt. Toch een redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Hotel Management, General Manager, 04-10-2019

Dear guest,

We dearly thank you for your lovely feedback about your holidays at the Atlantica Golden Beach.

We greatly look forward to welcoming you back to the Atlantica Golden Beach soon.

Best wishes, The Management.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 8pogo13-10-2012

bejaardensoos

Keurig hotel met kundig en vriendelijk personeel, goed eten al zou er wat meer variatie in mogen. Helaas vliegen de overboekingen om je oren en is de vergoeding die je er voor wordt geboden armzalig. Het veelal Engelse publiek is te oud en gezapig om er enige gezelligheid van te ondervinden, het zingen van het meisje dat alleen als "animatieteam' fungeert is niet om aan te horen en er worden kinderachtige spelletjes gespeeld. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Planckaert-Debeuf15-09-2009

Een aanrader

Wij waren vorige week in dit hotel, met all inclusive formule. Dit hotel is een echte aanrader, vooral voor koppels. Het publiek bestaat vooral uit (oudere)Engelsen, maar ook veel Belgen. De service is heel goed en de buffeten heerlijk. De animatie is enkel gericht op de Engelsen (Thomson Gold animatie).

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Frank, Ron, Katja, Ruben en Renske29-08-2008

Absoluut een aanrader

We zijn net terug van 2 weken Atlantica Golden Beach hotel.Met name de service en de kwaliteit van het diner was uitstekend maar wij lusten dan ook alles. De maaltijd in de Taverne vonden wij minder qua variatie en uitsraling, ook de service was daar minder, maar ze deden hun best. De gerenoveerde kamers waren uitstekend verzorgd en de werkster die wij regelmatig tegenkwamen deed haar werk prima. Heel apart dat ook 's avonds nog even je bed werd opengeslagen en er een snoepje op je kussen werd gelegd! De animatie was op zich leuk maar te veel qua geluid aanwezig. De beschikbaarheid van bedjes bij het zwembad was nooit een probleem, kortom zeer de moeite waard

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Patluzsha10-08-2008

Patluzsha

Juist terug van Golden Beach,prachtig hotel met een formule All-In om U tegen te zeggen,nog nergens meegemaakt!Eten en drinken bijna de klok rond,zeker de longdrinks zijn aan te raden,Verbleven in superior room met een prachtige roomservice.Zeer rustige vakantie gehad zonder luidruchtige kinderen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9William08-04-2008

Pas terug. Dit is een zeer goed hotel met mooie kamers, een uitstekende en uitgebreide keuken met veel afwisseling en bovendien vriendelijk personeel. Mooi zandstrand en zwembad. De busverbindingen met Paphos zijn om het kwartier zodat je snel in de stad bent. Ideale uitvalsbasis voor Trodosgebergte en Akamasschiereiland

Gereisd met familie in april 2008

• 9Ca.09-09-2007

Heel lieve kelners.. goede kamers een goed eten. All inclusive is zeker aan te raden. Zwembad mooi aangelegd. Kindvriendelijk: niet echt : mijn dcohter van 14 wou meedoen aan een spelletje vier op een rij. wat bleek : kinderen onder 16 mochten niet meedoen! :s .. terwijl haar vriend die 8 dagen jonger was dan haar maar die tamelijk groot was wel mocht meedoen terwijl mijn dochter ouder was: ???

Gereisd met familie in september 2007

• 606-11-2006

de ligging van dit hotel is uitstekend, vlak aan de zee met prachtig uitzicht. Het eten valt mee maar is zeker geen 4 sterren waard. We hadden all-in maar het buffet 's middags was maar povertjes. Verder egerde ik mij aan " details". In de brochure werd vermeld dat de twee zwembaden werden verwarmd vanaf 1/11, niet dus ( wij hadden de pech van slecht weer ). De bufetten begonnen steevast een half uur later dan vermeld maat stopten stipt op tijd ( licht uit. ). wanneer je wat later ging eten kon je ervan opaan dat de lekkere dingen ( croissants 's morgens, scampi's 's avonds ) op waren en dus niet werden bijgevuld. De bar aan het zwembad werd maar opengedaan wanneer het hun uitkwam. Snacks = boterham. ijs? niet te vinden zoals vermeld. Omdat we een nachtvlucht haddeen moesten we €75 bijbetalen om van 12.00 tot 23.00 langer op onze kamer te blijven. Tot slot werden onze kinderen uit het zwembad gejaagd om 17.00u, op het bordje : open tot 18.00u enz.. U beoordeeld zelf maar.

Gereisd met familie in november 2006

9 tips over Hotel Atlantica Golden Beach

• Ilse, 25-07-2012

Ga in de bar zitten, daar word je bediend door Nicoletta, de sfeermaakster. Neem water mee naar bezienswaardigheden, dat is echt van belang.

• bargeman, 09-01-2013

Een auto huren en de omgeving verkennen, prachtig! Onder het plaatsje Limassol licht een prachtig, langgerekt, schoon strand.

• Dekeyser Martine, 11-10-2012

Vraag een kamer met tuinzicht

5 vragen over Hotel Atlantica Golden Beach

• sharon, 09-02-2019

fietsen

kan je hier makkelijk rond fietsen? en dan doormiddel daarvan naar het centrum stadje?

• martine Stok, 21-09-2017

Eten

Ik hoor ook graag van iemand tot hoe laat je kunt eten, wij komen ook laat aan s avonds,

martine Stok, 09-10-2017

Inmiddels geweest en er staat brood en koude salades klaar als je laat aankomt.

• Irene Potter, 01-09-2017

avondeten

Wij komen ongeveer om 21. 30 aan en hebben niet gegeten. Tot hoe laat kunnen we nog warm eten?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages