Hotel aan zeeWeer vandaag30°24°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

niet voor kinderen en Engels gericht!!!!

Fam Rooms
10-9-2012

Personeel heel vriendelijk vooral Nicoletta, propere kamers, eten niet te klagen genoeg keuze!!! Genoeg ligzetels, maarja of het nu mocht of niet de Engelsen stonden er reeds om 6u voor hun bed?! (maar er was nog genoeg vooral aan zee) Voor de kinderen spijtig genoeg geen goed hotel, kregen soms blikken van pas op mijn haar word nat en zijt eens wat stiller ... (vooral van Engelsen!!!) Blijkbaar zijn kinderen bij hen NIET toegelaten dus hebben ze klacht ingediend bij touroperator etc, resultaat vanaf volgend jaar GEEN KINDEREN! Met andere woorden een hotel voor 50 plussers word het ;-)

Het was een fantastisch hotel, goed maar zullen er niet meer gaan met zoonlief!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

De kers op de taart

ann van effelterre
13-4-2009

Net terug van een weekje Atlantica Golden Beach. Voor de eerste keer Cyprus is dit reuze meegevallen. Al bij aankomst persoonlijke verwelkoming door een van de "front office managers" en onmiddellijk mogen aanschuiven aan de uitgebreide buffetten waar dit hotel voor gekend is. Uiterst vriendelijke bediening. Iedereen in dit hotel is immers uitzonderlijk vriendelijk en gedienstig. Wij hadden een superieure kamer met jaccuzi, terras met houten meubels en eigen tuintje met ligstoelen onmiddellijk uitgevend aan het pad naar het strand en de ligweide. Hebben wel een auto gehuurd voor 5 dagen omdat er in de onmiddellijke buurt heel veel te zien is zowel op gebied van cultuur (archeologische sites, kerken en kloosters) als op gebied van natuur (Lara Beach en Akamasgebied). Paphos is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoers. Een zeer regelmatige busverbinding stopt immers voor het hotel en brengt je rechtstreeks naar de haven. Niet veel kinderen. Onze zoon van 11 was het enige kind.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009
2008

Absoluut een aanrader

Frank, Ron, Katja, Ruben en Renske
29-8-2008

We zijn net terug van 2 weken Atlantica Golden Beach hotel.Met name de service en de kwaliteit van het diner was uitstekend maar wij lusten dan ook alles. De maaltijd in de Taverne vonden wij minder qua variatie en uitsraling, ook de service was daar minder, maar ze deden hun best. De gerenoveerde kamers waren uitstekend verzorgd en de werkster die wij regelmatig tegenkwamen deed haar werk prima. Heel apart dat ook 's avonds nog even je bed werd opengeslagen en er een snoepje op je kussen werd gelegd! De animatie was op zich leuk maar te veel qua geluid aanwezig. De beschikbaarheid van bedjes bij het zwembad was nooit een probleem, kortom zeer de moeite waard

Gereisd Familie in augustus 2008

Patluzsha

Patluzsha
10-8-2008

Juist terug van Golden Beach,prachtig hotel met een formule All-In om U tegen te zeggen,nog nergens meegemaakt!Eten en drinken bijna de klok rond,zeker de longdrinks zijn aan te raden,Verbleven in superior room met een prachtige roomservice.Zeer rustige vakantie gehad zonder luidruchtige kinderen.

Gereisd Familie in Sun Aug 10 2008 15:20:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pas terug

William
8-4-2008

Pas terug. Dit is een zeer goed hotel met mooie kamers, een uitstekende en uitgebreide keuken met veel afwisseling en bovendien vriendelijk personeel. Mooi zandstrand en zwembad. De busverbindingen met Paphos zijn om het kwartier zodat je snel in de stad bent. Ideale uitvalsbasis voor Trodosgebergte en Akamasschiereiland

Gereisd Familie in april 2008
2007

Heel lieve kelners

Ca.
9-9-2007

Heel lieve kelners.. goede kamers een goed eten. All inclusive is zeker aan te raden. Zwembad mooi aangelegd. Kindvriendelijk: niet echt : mijn dcohter van 14 wou meedoen aan een spelletje vier op een rij. wat bleek : kinderen onder 16 mochten niet meedoen! :s .. terwijl haar vriend die 8 dagen jonger was dan haar maar die tamelijk groot was wel mocht meedoen terwijl mijn dochter ouder was: ???

Gereisd Familie in september 2007

2006

de ligging van dit hotel is uitstekend, vlak aan de zee is

6-11-2006

de ligging van dit hotel is uitstekend, vlak aan de zee met prachtig uitzicht. Het eten valt mee maar is zeker geen 4 sterren waard. We hadden all-in maar het buffet 's middags was maar povertjes. Verder egerde ik mij aan " details". In de brochure werd vermeld dat de twee zwembaden werden verwarmd vanaf 1/11, niet dus ( wij hadden de pech van slecht weer ). De bufetten begonnen steevast een half uur later dan vermeld maat stopten stipt op tijd ( licht uit. ). wanneer je wat later ging eten kon je ervan opaan dat de lekkere dingen ( croissants 's morgens, scampi's 's avonds ) op waren en dus niet werden bijgevuld. De bar aan het zwembad werd maar opengedaan wanneer het hun uitkwam. Snacks = boterham. ijs? niet te vinden zoals vermeld. Omdat we een nachtvlucht haddeen moesten we €75 bijbetalen om van 12.00 tot 23.00 langer op onze kamer te blijven. Tot slot werden onze kinderen uit het zwembad gejaagd om 17.00u, op het bordje : open tot 18.00u enz.. U beoordeeld zelf maar.

Gereisd Familie in november 2006

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.