Hotel aan zeeWeer vandaag31°22°
Hotel Atlantica Golden Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

Goed hotel, jammer van de bouwwerken ernaast

Laura_D
24-7-2018

Ligging: Het hotel ligt vlak aan de zee, dat geeft een relax-vakantiegevoel. Het is ook relatief dicht gelegen bij Paphos stad, winkeltjes en een groot shoppingscenter.

Eten: Het eten is lekker en vers, alles wordt zelfgemaakt behalve het brood wordt afgebakken. Het nadeel; zéér eentonig. Ondanks er verschillende thema's zijn, keren toch vaak dezelfde gerechten terug in de verschillende maaltijden. Zeker 's middags zeer weinig variatie.

Kamers: De kamers zijn over het algemeen zeker goed. Helaas zijn ze volop bezig met het bouwen van een vakantiewoning naast het hotel. Dit zorgt voor geluidshinder (al van vroeg in de ochtend) en neemt het mooie uitzicht weg. Wij zaten volledig op deze werf te kijken. Het zij-zeezicht was dus nog amper te zien, jammer!

Kindvriendelijkheid: Uiteraard valt dit moeilijk te beoordelen omdat het een adults-only hotel is. Maar mijn cijfer hiervoor ligt laag, omdat wij het gevoel hadden dat jongeren toch niet zo welkom zijn.

Zwembad: Verzorgd zwembad, maar relatief klein en zeer warm water (31 graden in de zomer, geeft weinig verfrissing).

Hygiëne: Zeer goed onderhouden hotel !

• Animatie: Elke dag is er leuke animatie voorzien, met als kers op de taart een cadeau als je wint bij één v/d spelen. 'S avonds zijn er shows voorzien. Deze shows zijn echt heel goed en de moeite waard om te zien! Dikke pluim voor het animatieteam! Jammer is wel dat alles hier in het hotel, vooral gericht is op Engelsen. Zo'n 85% zijn Engelsen. Zeker bij de animatie en shows merk je dit enorm.

MOOIE VAKANTIE GEHAD IN DIT HOTEL !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Das Management, General Manager, 2-10-2018

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel.

Mit freundlichen Grüßen Das Management

Heerlijk relaxed, en rustig resort! Topweek gehad

Vd Ven
7-11-2016

Bij aankomst viel meteen op dat er met alle respect merendeels oudere britten verbleven. alles is engels georienteerd. Kamers klein maar brandschoon. De maaltijden zijn uitmuntend! Zelden zo goed gegeten. Er is geen strand, vonden wij geen probleem want grasweide is prima. Uitzicht super! en lunch aldaar. Lekker alles dichtbij. Met de paar Nederlanders die er waren leuke week gehad! Bushalte voor de deur, ben je met 20 min bij de haven waar het gezellig toeven is. Ik wil wel terug! Was er met volwassen dochter..

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pambos Skoufarides, General Manager, Tue Jan 24 2017 10:55:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Fantastische reis!

Lisa
27-7-2015

Atlantica Golden Beach is een super hotel! Het personeel is erg hartelijk en je voelt je meteen op je gemak. We waren met drie op 1 kamer (zeezicht), en die kamer was toch wel erg nipt. Af te raden met 3 personen op 1 kamer. Het zicht maakte wel alles goed. Prachtig! Het eten was enorm gevarieerd, steeds goed warm, en erg lekker. Zwembad was ruim en heel proper. Wel warm water. We hoopten soms op wat meer verfrissing. De andere hotelgasten waren voornamelijk Engelsen. Cyprus is dan ook lang Britse kolonie geweest en dat merk je. Veel bingo en quiz als animatie. Als 16+ hotel voornamelijk iets oudere mensen. Maar iedereen super vriendelijk. Echt een enorm gezellig hotel. Hotel is op klein uurtje van luchthaven verwijderd. Cyprus is echt prachtig land. We hebben enorm genoten van ons verblijf daar.

Das Management, General Manager, Tue Oct 02 2018 16:18:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel. Mit freundlichen Grüßen Das Management

mooi hotel

Van den Heede Rita
12-8-2012

Mooi hotel,aanrader voor mensen die van rust houden,lekker eten en nette kamers.Niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.Nadeel is dat je geen wandeling kan maken aan zee, en het hotel is ietwat afgelegen van Paphos.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Super!

Ilse
25-7-2012

Wat een geweldig hotel dit! Heerlijk rustig, maar toch kan je makkelijk met de bus die voor de deur stopt naar Pafos. De kamers hebben een super airco en worden iedere dag schoongemaakt. Een groot zwembad, een bubbelbad en een super poolbar. Ligbedden genoeg, zowel bij het strand als het zwembad. Als er ergens super personeel loopt, is het wel in dit hotel! Altijd beleefd en in voor een praatje en een grapje. En fantastisch eten! Elke avond anders, uitstekende kwaliteit en niks op aan te merken. Het entertainment is wel volledig gericht op de Engelse ouderen en dit hotel is niet voor kinderen bedoelt.

Ik heb ergens gehoord dat ze vanaf oktober het hotel vanaf 16 jaar gaan doen, maar of dit waar is weet ik niet zeker.

voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Super gastvrij hotel.

Lisette Schlangen
25-8-2010

Geweldig gastvrij hotel. Prima personeel, dat je verwent, zoals je nog nooit verwend bent. Je krijgt het gevoel dat je er al jaren komt. Het management en het personeel werkt prima samen. De keuken is geweldig, geen dag hetzelfde. Prima a la carte restaurant. Mister Kalimera en Mister Kalispera ontvingen ons iedere avond op een ontspannen en humoristische manier. Onze zoon van 17 had een bed bij ons op de kamer, dit bed is op ons verzoek onmiddellijk vervangen door een bed voor volwassenen. Veel Engelse en Belgische gasten, prima entertainment.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

2008

Absoluut een aanrader

Frank, Ron, Katja, Ruben en Renske
29-8-2008

We zijn net terug van 2 weken Atlantica Golden Beach hotel.Met name de service en de kwaliteit van het diner was uitstekend maar wij lusten dan ook alles. De maaltijd in de Taverne vonden wij minder qua variatie en uitsraling, ook de service was daar minder, maar ze deden hun best. De gerenoveerde kamers waren uitstekend verzorgd en de werkster die wij regelmatig tegenkwamen deed haar werk prima. Heel apart dat ook 's avonds nog even je bed werd opengeslagen en er een snoepje op je kussen werd gelegd! De animatie was op zich leuk maar te veel qua geluid aanwezig. De beschikbaarheid van bedjes bij het zwembad was nooit een probleem, kortom zeer de moeite waard

Gereisd Familie in augustus 2008

Patluzsha

Patluzsha
10-8-2008

Juist terug van Golden Beach,prachtig hotel met een formule All-In om U tegen te zeggen,nog nergens meegemaakt!Eten en drinken bijna de klok rond,zeker de longdrinks zijn aan te raden,Verbleven in superior room met een prachtige roomservice.Zeer rustige vakantie gehad zonder luidruchtige kinderen.

Gereisd Familie in Sun Aug 10 2008 15:20:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pas terug

William
8-4-2008

Pas terug. Dit is een zeer goed hotel met mooie kamers, een uitstekende en uitgebreide keuken met veel afwisseling en bovendien vriendelijk personeel. Mooi zandstrand en zwembad. De busverbindingen met Paphos zijn om het kwartier zodat je snel in de stad bent. Ideale uitvalsbasis voor Trodosgebergte en Akamasschiereiland

Gereisd Familie in april 2008
2007

Heel lieve kelners

Ca.
9-9-2007

Heel lieve kelners.. goede kamers een goed eten. All inclusive is zeker aan te raden. Zwembad mooi aangelegd. Kindvriendelijk: niet echt : mijn dcohter van 14 wou meedoen aan een spelletje vier op een rij. wat bleek : kinderen onder 16 mochten niet meedoen! :s .. terwijl haar vriend die 8 dagen jonger was dan haar maar die tamelijk groot was wel mocht meedoen terwijl mijn dochter ouder was: ???

Gereisd Familie in september 2007

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.