Hotel aan zeeWeer vandaag31°20°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

65 plus vakantie

Nicole
19-7-2019

Ondanks zomerperiode, toch veel oudere engelsen die al om half zes hun handdoeken op de bedjes neerleggen om vervolgens de hele dag rond het zwembad te blijven. Zwembad biedt geen verfrissing en niemand doucht voordat ze erin stappen. Kamers zijn schoon en alles is er. Personeel zeer vriendelijk en eten goed maar eentonig. We hebben een auto gehuurd en bestelden voor in de middag een koelbox. Zeer compleet! Hele dag bij hotel blijven is echt voor ouderen. Uitzicht is geweldig! We hadden een superior kamer met zee zijzicht en keken uit op zwembad en zee. Niets ontbrak! We zaten all-inclusive maar van de locale dranken moet je houden. Wij bestelden alsnog vaak buiten het assortiment. Na 12uur moet je sowieso betalen en om 01.00uur gaat alles dicht. Er is in de directe omgeving niet veel te doen. Naar Paphos kan je met de bus of met huurauto. In de omgeving kan je alles huren. Cyprus is prachtig, dus echt een aanrader om erop uit te gaan!

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch...puur genieten!

inge kaart
5-5-2018

Na lang nagedacht te hebben...nee ik kan geen negatief punt bedenken. Het hotel is mooi. Het personeel is ontzettend vriendelijk. De kamers worden keurig schoongemaakt. Dan het buffet : ontbijt lunch en diner. Wat een keuze. Iedere dag een ander thema. Mexicaans/Italiaans , Vis noem maar op. Alles ziet er prachtig opgemaakt uit. De desserts zijn fantastisch! Er zijn volop ligbedjes bij zwembad, op het grasveld, bij het strand! Het zwembad is heerlijk en heel rustig. (er zijn geen kinderen) Ze komen constant vragen of je drinken wilt. Flesjes water worden sowieso uitgedeeld. Dan het entertainment: KLASSE!! Zulke mooie shows. Het is genieten hier! Wij gaan zeker terug. Hans en Inge Kaart

Gereisd Met partner in mei 2018
Das Management, General Manager, 2-10-2018

Danke, dass Sie sich für uns entschieden haben. Wir freuen uns auf Ihre nächsten Besuche in unserem Hotel für viele weitere schöne Erlebnisse mit uns. Danke nochmal,

Das Management.

Adults only, zeer ontspannen

Tom en Moniek
2-5-2018

Fantastisch hotel. Eten zeer goed en uitgebreid. Wij hebben al veel all-inclusive resorts gehad, maar dit dessertbuffet is ongeëvenaard. Genoeg strandbedjes op een mooie grasweide. Strand is rotsachtig, dus waterschoenen zijn aan te bevelen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel veel Engelse (oudere) stellen, maar de meeste zijn wel in voor een vriendelijk praatje. Kamer zijn netjes, wifi is goed. Voor nog meer rust en privacy zijn de kamers met swim-up een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Management, General Manager, Tue Oct 02 2018 16:17:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you for choosing to stay with us. We look forward to your next visits to our hotel for many more enjoyable experiences with us. Thank you again,

The Management.

Uitmuntend!

Visser
16-10-2017

Fantastisch hotel! Er is over alles nagedacht en alles is tot in de puntjes fantastisch verzorgd. De locatie is mooi, de faciliteiten zijn super. Het eten is heerlijk en voldoende keuze. Iedere dag wordt er grondig schoongemaakt. De kamers, de gemeenschappelijke terrassen, lobby, toiletten en het zwembad zijn allen brandschoon. Iedere dag verzorgt er een entertainment team voor mooie programma's welke geheel vrijblijvend zijn maar zeker de moeite waard! En dan nog het personeel en managment... Wat een service bieden zij zeg! Ze zijn de besten om je vakantie compleet te maken. Bediening bij het zwembad en strand, vriendelijke ontvangst en begeleiding bij het eten. Een fantastiche chef-kok die met liefde alles bereid. Een managment die alles voor je wil regelen om de vakantie compleet te maken en zeer fijn toenaderbaar zijn bij problemen. Die lossen zij heel graag met je op, en goed ook! Kies all in en het zal je niks ontbreken...

Gereisd Met partner in oktober 2017
The Management, General Manager, 24-10-2017

Met vriendelijke groet,

Zonnig, warm en vriendelijk verblijf

Kees
16-10-2016

Indien je geen moeite hebt met Engelse gasten zit je hier goed. Alles is brits georiënteerd, bingo, quiz en shows. Voordeel is wel dat je geen woord Duits hoort. Bediening is vriendelijk en soms tot het overdreven toe. Bij elk drankje of begroeting wordt er getoost. Eten is gevarieerd en prima van kwaliteit. Dagje naar Pafos is geen probleem, er stopt een bus voor het hotel. Openbaar vervoer voor €1,50 enkele rit. Buitenrestaurant heeft zicht op zee en zwembad is schoon en heerlijk om in af te koelen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pambos Skoufarides, General Manager, Tue Jan 24 2017 10:56:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet,

Goed hotel

S
16-6-2016

Mooi hotel, goed eten, goede service. Nadeel is dat je overal ver vanaf zit. Als je s'avonds een stukje wilt wandelen kan dit alleen langs een slecht verlichte snelweg.

Gereisd Met partner in september 2014
The Management, General Manager, 24-1-2017

Met vriendelijke groet

Service ten top

sven-cindy
9-10-2014

Mooi niet zo heel groot hotel, met prachtige ligging in baai. Wel rusttige ligging, enkele supermarktjes en barretjes in de buurt. Busverbinding Paphos-Coralbay Heel goed. Standaardkamer eerder klein. Ontbijt zeer goed(alle dagen vers fruitsap). Lunch niet zo supperuitgebreid, Dinner goed. elke dag iets anders en alles ZEER lekker. Heel uitgebreide all-in. ca. 20 coktails, zeer uitgebreide kaart met warme en koude snacks.Geen merkdranken Drankenservice aan zwembad,ligweide en strand(nooit gezien in 4*) Wifi in heel hotel (Kamers,Lobby,Zwembad,....)GRATIS en ZEER SNEL. Personeel staat altijd klaar om aan al u verwachtingen te voldoen. Animatie was goed maar eerder engels gericht (Logisch als 80% van gasten Engelsen zijn) Dit hotel is meer dan 4 Sterren

Gereisd Met partner in oktober 2014

Geen 4.5 sterren waard

De Koninck Rudi
11-8-2013

Weinig variatie in het eten. De all in formule is nog niet te vergelijken met landen als Turkije - Dominicaanse republiek enz. Geen mini bar op de kamer. Het krioelt er van de Engelsen. Het ontbijt was zwak. De voorgebakken roereieren hadden geen smaak. Er is geen promenade zodanig dat men s'avonds verplicht is om naar Paphos stad te gaan. (Via bus). De kamers zijn mooi maar te zakelijk. Het grootste pluspunt is "nicoletta". Deze dame straalt iedere dag en is steeds het zonnetje in huis. Persoonlijk zouden wij nooit meer naar dit hotel terugkeren. Het eiland Cyprus is mooi en er is heel veel te bewonderen. Een safehuren kost inderdaad 33 euro voor 14 dagen (duur). Ligstoelen rond het zwembad waren voor 8 uur reeds verpakt.

Gereisd Met partner in juli 2013

Heerlijk bijkomen!

bargeman
9-1-2013

keurig hotel, goede service. Het hotel heeft een prachtig uitzicht aan zeezijde. Al is er in de buurt van het hotel weinig te doen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en op zich waren zij al een attractie. We hebben elke avond tijdens het avondeten weer krom gelegen van het lachen, om hoe de restaurantmanager met zijn personeel omging! ( let er maar eens op) Er is een ligweide aan het strand. De zee is er wel wat ruw.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

" Nooit meer / overboekt "

Ine Merks
26-10-2012

Wij hadden dit hotel voor 2 weken geboekt, maar 2 dagen voor ons vertrek kregen wij te horen dat het hotel was overboekt, dus een ander hotel en na 5 dagen konden we naar dit hotel......dus dat maar gedaan onder protest. Het is een mooi hotel, schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel. Wij hebben ook een beetje naar de reacties van zoover gekeken voor onze boeking, vol lof! maar onze beoordeling is toch anders. Animatieteam van (1 persoon) niets bijzonders, shows savonds goed maar je mag niet praten met elkaar wat dan werd je boos aangekeken door de mede hotel gasten (echt engels). De eerste 2 dagen werd er smorgens verse jus geschoken, daarna nergens meer te vinden. Het eten werd met de dag slechter, geen variatie meer, en alles was gestoomd. Wij hebben al veel gereisd en hotels bezocht, maar dit nooit meer. Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen!?

Gereisd Met partner in oktober 2012

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.