Hotel aan zeeWeer vandaag30°22°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

65 plus vakantie

Nicole
19-7-2019

Ondanks zomerperiode, toch veel oudere engelsen die al om half zes hun handdoeken op de bedjes neerleggen om vervolgens de hele dag rond het zwembad te blijven. Zwembad biedt geen verfrissing en niemand doucht voordat ze erin stappen. Kamers zijn schoon en alles is er. Personeel zeer vriendelijk en eten goed maar eentonig. We hebben een auto gehuurd en bestelden voor in de middag een koelbox. Zeer compleet! Hele dag bij hotel blijven is echt voor ouderen. Uitzicht is geweldig! We hadden een superior kamer met zee zijzicht en keken uit op zwembad en zee. Niets ontbrak! We zaten all-inclusive maar van de locale dranken moet je houden. Wij bestelden alsnog vaak buiten het assortiment. Na 12uur moet je sowieso betalen en om 01.00uur gaat alles dicht. Er is in de directe omgeving niet veel te doen. Naar Paphos kan je met de bus of met huurauto. In de omgeving kan je alles huren. Cyprus is prachtig, dus echt een aanrader om erop uit te gaan!

Gereisd Met partner in juli 2019

Goed hotel, jammer van de bouwwerken ernaast

Laura_D
24-7-2018

Ligging: Het hotel ligt vlak aan de zee, dat geeft een relax-vakantiegevoel. Het is ook relatief dicht gelegen bij Paphos stad, winkeltjes en een groot shoppingscenter.

Eten: Het eten is lekker en vers, alles wordt zelfgemaakt behalve het brood wordt afgebakken. Het nadeel; zéér eentonig. Ondanks er verschillende thema's zijn, keren toch vaak dezelfde gerechten terug in de verschillende maaltijden. Zeker 's middags zeer weinig variatie.

Kamers: De kamers zijn over het algemeen zeker goed. Helaas zijn ze volop bezig met het bouwen van een vakantiewoning naast het hotel. Dit zorgt voor geluidshinder (al van vroeg in de ochtend) en neemt het mooie uitzicht weg. Wij zaten volledig op deze werf te kijken. Het zij-zeezicht was dus nog amper te zien, jammer!

Kindvriendelijkheid: Uiteraard valt dit moeilijk te beoordelen omdat het een adults-only hotel is. Maar mijn cijfer hiervoor ligt laag, omdat wij het gevoel hadden dat jongeren toch niet zo welkom zijn.

Zwembad: Verzorgd zwembad, maar relatief klein en zeer warm water (31 graden in de zomer, geeft weinig verfrissing).

Hygiëne: Zeer goed onderhouden hotel !

• Animatie: Elke dag is er leuke animatie voorzien, met als kers op de taart een cadeau als je wint bij één v/d spelen. 'S avonds zijn er shows voorzien. Deze shows zijn echt heel goed en de moeite waard om te zien! Dikke pluim voor het animatieteam! Jammer is wel dat alles hier in het hotel, vooral gericht is op Engelsen. Zo'n 85% zijn Engelsen. Zeker bij de animatie en shows merk je dit enorm.

MOOIE VAKANTIE GEHAD IN DIT HOTEL !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Das Management, General Manager, 2-10-2018

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel.

Mit freundlichen Grüßen Das Management

Vakantie zoals vakantie moet zijn... Heerlijk

Carla en Danny
17-6-2018

Zeer vriendelijk, tof en vlot onthaal, ondanks de grote groep. Mooie, ruime kamers en netjes gepoetst, douche in ligbad. (Kamers aan straatzijde hebben toch wat last van het verkeer) Wij hadden lateraal zicht en geen lawaai. Eten heel lekker met genoeg afwisseling. A la carte: Super!! Lunch aan de zee als het weer het toelaat is pluspunt. Genoeg zetels op de verschillende ligweides. (aan zee was het heerlijk) Minpuntje: aan het zwembad te weinig ruimte voor ligstoelen. (als je héél vroeg op bent kan je er eentje bemachtigen) Personeel is overal zeer vriendelijk, heel erg bezig met je een heerlijk vakantiegevoel te bezorgen. Aan het zwembad, op de ligweide, in de bar, het restaurant... overal brengen ze met de glimlach je drankje. Veel Engelstalige gasten, ook de animatie is Engels gericht. De all-in formule was in orde. Door het adults-only concept was het er heerlijk rustig vertoeven. Als ervaren reizigers is dit in onze lijst TOP 5 .

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Das Management, General Manager, Tue Oct 02 2018 16:15:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Danke, dass Sie sich für uns entschieden haben. Es ist uns eine große Freude zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel und besonders in unseren Zimmern genossen haben.

Danke nochmal Das Management.

Fantastisch...puur genieten!

inge kaart
5-5-2018

Na lang nagedacht te hebben...nee ik kan geen negatief punt bedenken. Het hotel is mooi. Het personeel is ontzettend vriendelijk. De kamers worden keurig schoongemaakt. Dan het buffet : ontbijt lunch en diner. Wat een keuze. Iedere dag een ander thema. Mexicaans/Italiaans , Vis noem maar op. Alles ziet er prachtig opgemaakt uit. De desserts zijn fantastisch! Er zijn volop ligbedjes bij zwembad, op het grasveld, bij het strand! Het zwembad is heerlijk en heel rustig. (er zijn geen kinderen) Ze komen constant vragen of je drinken wilt. Flesjes water worden sowieso uitgedeeld. Dan het entertainment: KLASSE!! Zulke mooie shows. Het is genieten hier! Wij gaan zeker terug. Hans en Inge Kaart

Gereisd Met partner in mei 2018
Das Management, General Manager, 2-10-2018

Danke, dass Sie sich für uns entschieden haben. Wir freuen uns auf Ihre nächsten Besuche in unserem Hotel für viele weitere schöne Erlebnisse mit uns. Danke nochmal,

Das Management.

Adults only, zeer ontspannen

Tom en Moniek
2-5-2018

Fantastisch hotel. Eten zeer goed en uitgebreid. Wij hebben al veel all-inclusive resorts gehad, maar dit dessertbuffet is ongeëvenaard. Genoeg strandbedjes op een mooie grasweide. Strand is rotsachtig, dus waterschoenen zijn aan te bevelen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel veel Engelse (oudere) stellen, maar de meeste zijn wel in voor een vriendelijk praatje. Kamer zijn netjes, wifi is goed. Voor nog meer rust en privacy zijn de kamers met swim-up een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Management, General Manager, Tue Oct 02 2018 16:17:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you for choosing to stay with us. We look forward to your next visits to our hotel for many more enjoyable experiences with us. Thank you again,

The Management.

Uitmuntend!

Visser
16-10-2017

Fantastisch hotel! Er is over alles nagedacht en alles is tot in de puntjes fantastisch verzorgd. De locatie is mooi, de faciliteiten zijn super. Het eten is heerlijk en voldoende keuze. Iedere dag wordt er grondig schoongemaakt. De kamers, de gemeenschappelijke terrassen, lobby, toiletten en het zwembad zijn allen brandschoon. Iedere dag verzorgt er een entertainment team voor mooie programma's welke geheel vrijblijvend zijn maar zeker de moeite waard! En dan nog het personeel en managment... Wat een service bieden zij zeg! Ze zijn de besten om je vakantie compleet te maken. Bediening bij het zwembad en strand, vriendelijke ontvangst en begeleiding bij het eten. Een fantastiche chef-kok die met liefde alles bereid. Een managment die alles voor je wil regelen om de vakantie compleet te maken en zeer fijn toenaderbaar zijn bij problemen. Die lossen zij heel graag met je op, en goed ook! Kies all in en het zal je niks ontbreken...

Gereisd Met partner in oktober 2017
The Management, General Manager, 24-10-2017

Met vriendelijke groet,

Heerlijk relaxed, en rustig resort! Topweek gehad

Vd Ven
7-11-2016

Bij aankomst viel meteen op dat er met alle respect merendeels oudere britten verbleven. alles is engels georienteerd. Kamers klein maar brandschoon. De maaltijden zijn uitmuntend! Zelden zo goed gegeten. Er is geen strand, vonden wij geen probleem want grasweide is prima. Uitzicht super! en lunch aldaar. Lekker alles dichtbij. Met de paar Nederlanders die er waren leuke week gehad! Bushalte voor de deur, ben je met 20 min bij de haven waar het gezellig toeven is. Ik wil wel terug! Was er met volwassen dochter..

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pambos Skoufarides, General Manager, Tue Jan 24 2017 10:55:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet,

Zonnig, warm en vriendelijk verblijf

Kees
16-10-2016

Indien je geen moeite hebt met Engelse gasten zit je hier goed. Alles is brits georiënteerd, bingo, quiz en shows. Voordeel is wel dat je geen woord Duits hoort. Bediening is vriendelijk en soms tot het overdreven toe. Bij elk drankje of begroeting wordt er getoost. Eten is gevarieerd en prima van kwaliteit. Dagje naar Pafos is geen probleem, er stopt een bus voor het hotel. Openbaar vervoer voor €1,50 enkele rit. Buitenrestaurant heeft zicht op zee en zwembad is schoon en heerlijk om in af te koelen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pambos Skoufarides, General Manager, Tue Jan 24 2017 10:56:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

S
16-6-2016

Mooi hotel, goed eten, goede service. Nadeel is dat je overal ver vanaf zit. Als je s'avonds een stukje wilt wandelen kan dit alleen langs een slecht verlichte snelweg.

Gereisd Met partner in september 2014
The Management, General Manager, 24-1-2017

Met vriendelijke groet

Fantastische reis!

Lisa
27-7-2015

Atlantica Golden Beach is een super hotel! Het personeel is erg hartelijk en je voelt je meteen op je gemak. We waren met drie op 1 kamer (zeezicht), en die kamer was toch wel erg nipt. Af te raden met 3 personen op 1 kamer. Het zicht maakte wel alles goed. Prachtig! Het eten was enorm gevarieerd, steeds goed warm, en erg lekker. Zwembad was ruim en heel proper. Wel warm water. We hoopten soms op wat meer verfrissing. De andere hotelgasten waren voornamelijk Engelsen. Cyprus is dan ook lang Britse kolonie geweest en dat merk je. Veel bingo en quiz als animatie. Als 16+ hotel voornamelijk iets oudere mensen. Maar iedereen super vriendelijk. Echt een enorm gezellig hotel. Hotel is op klein uurtje van luchthaven verwijderd. Cyprus is echt prachtig land. We hebben enorm genoten van ons verblijf daar.

Das Management, General Manager, Tue Oct 02 2018 16:18:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Atlantica Golden Beach Hotel. Mit freundlichen Grüßen Das Management

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.