Hotel Atlantica Golden Beach

Hotel Atlantica Golden Beach
8,3

9 tips over Hotel Atlantica Golden Beach

sven-cindy, 9-10-2014

Boek kamer met Zeezicht. Ik had dit niet gedaan maar had al snel spijt.

Prachtig uitzicht op zee en baai met 's avonds zonsondergang.

bargeman, 9-1-2013

Een auto huren en de omgeving verkennen, prachtig!

Onder het plaatsje Limassol licht een prachtig, langgerekt, schoon strand.

Dekeyser Martine, 11-10-2012
Vraag een kamer met tuinzicht

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

Cor van der Graaf, 10-10-2012

Uitstekend hotel met prachtige kamers en voldoende vriendelijk en gemotiveerd personeel.

Alleen de keukenbrigade is niet in staat om er een klein Culinair feestje van te maken, daarvoor moet je naar St George Hotel vlak in de buurt!!

Fam Rooms, 10-9-2012
Wij zijn nog een jong gezin en kunnen alleen maar zeggen dat dit hotel voor mensen gaat worden die rust willen en geen kinderen in de buurt! (saai maarja)
Ilse, 25-7-2012

Ga in de bar zitten, daar word je bediend door Nicoletta, de sfeermaakster.

Neem water mee naar bezienswaardigheden, dat is echt van belang.

Nora, 14-3-2012

Vraag kamer met lateraal zeezicht of zeezicht.

De standaard kamers hebben zicht op de hoofdbaan.

Kamer 207 heeft lateraal zeezicht.

marc moerman, 17-10-2011
neem bijvoorbaat eens contact op met de gsm operator want wij konden er niet bellen met de GSM. Bellen vanuit de hotelkamer naar huis(vast nummer ) kost er 0.25€ per minuut wat zeer goed meevalt.
Peter & Mariska, 3-10-2011

Huur (vanuit NL en online) een auto bij een lokale verhuurder: scheelt je flink wat geld en ga er dan mee op uit.

Hartstikke leuke plaatsjes die je kunt opzoeken.

Wel blijven opletten met het LINKS rijden trouwens, maar rustig aan: je hebt vakantie toch hahahaha.