5 vragen over Hotel Atlantica Golden Beach

• sharon, 09-02-2019

fietsen

kan je hier makkelijk rond fietsen? en dan doormiddel daarvan naar het centrum stadje?

• martine Stok, 21-09-2017

Eten

Ik hoor ook graag van iemand tot hoe laat je kunt eten, wij komen ook laat aan s avonds,

martine Stok, 09-10-2017

Inmiddels geweest en er staat brood en koude salades klaar als je laat aankomt.

• Irene Potter, 01-09-2017

avondeten

Wij komen ongeveer om 21. 30 aan en hebben niet gegeten. Tot hoe laat kunnen we nog warm eten?

• rammabrunsman, 06-01-2012

WINKELS IN DE BUURT

Is er een boulevaard? Of een gezellige markt of winkelcentrum?

Paul en Frieda, 23-06-2012

in de stad is er een boulevard voornamelijk horeca. Is 20 a 25 minuten met de bus. in centrum is een markt en luxere winkel, dat is nog eens 15 minuten met de bus vanaf de haven. dus in totaal ruim op half uur is er wel een boulevard en winkels

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Traveltroef
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• h de zaeytijd, 11-12-2010

onze eerste reis naar cyprus

wie weet meer info over het weer in november is het er s'avonds koud? Als we all in boeken moeten we dan nog extra's betalen op bv eten en dranken ? Zijn er mooie excursies die we zeker niet mogen missen ? Dank bij voorbaat