9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.1

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Leonidas Village Houses

Leonidas Village Houses

Welkom bij ons vakantiedorp in Goudi! Geniet van een rustig verblijf op slechts 7 km van het prachtige Akamas Bay strand. Ontspan bij het zwembad en verken de moderne en karakteristiek ingerichte accommodaties. Maak gebruik van de gemakken van een lift, 24-uurs receptie en gratis parkeergelegenheid. Ervaar een comfortabel en ontspannen verblijf met WiFi, medische diensten en een tourdesk voor excursies. Ontdek de sportfaciliteiten en geniet van de rust in de tuin.

De Ligging

Ons vakantiedorp bevindt zich in Goudi, op slechts 7 km van het strand van Akamas Bay. De luchthaven van Paphos International (PFO) ligt op 45 km afstand en de luchthaven van Larnaca International (LCA) op 159 km. Het is ongeveer 5 km naar het centrum van Polis. Met de auto duurt het ongeveer 1 uur en 15 minuten vanaf Paphos en 2 uur vanaf Larnaca. Het strand is gemakkelijk bereikbaar met de auto, taxi of openbaar vervoer. Het stadscentrum van Polis is ook goed bereikbaar met verschillende transportopties.

Het hotel en de faciliteiten

Ontdek onze 5 modern ingerichte kamers met karakteristieke details. Geniet van het comfort van een woonkamer, keuken en badkamer in elke kamer. Ontspan op het balkon en maak gebruik van voorzieningen zoals airconditioning, verwarming en gratis WiFi. Het vakantiedorp biedt een zwembad, zonneterras, medische diensten, tourdesk, supermarkt en gratis parkeergelegenheid. Ervaar de rust en ontspanning in de tuin en maak gebruik van de sportfaciliteiten zoals golf en tennis.

Eten en drinken

Geniet van een heerlijke maaltijd in ons restaurant of ontspan met een drankje in de bar. Kies voor een verblijf zonder maaltijden (U) of ontdek de lokale eetgelegenheden in de omgeving. Er is geen all-inclusive optie beschikbaar, maar onze kitchenettes zijn goed uitgerust voor gasten die graag zelf koken. Proef de lokale keuken of bereid uw favoriete gerechten in uw eigen accommodatie.

Goed om te weten

Bij aankomst in ons vakantiedorp wordt geen toeristenbelasting in rekening gebracht. De inchecktijd is vanaf 15:00 uur en de uitchecktijd is voor 11:00 uur. Onze receptie is 24 uur per dag geopend en we accepteren betalingen met verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards. Voor vragen of hulp bij het boeken van excursies, staat onze tourdesk voor u klaar. Geniet van een zorgeloos verblijf met onze medische diensten en gratis parkeergelegenheid op het terrein.

• 24-uurs receptie

[email protected]

3 3, Andrea Demetriou, 8021

Website

Leonidas Village Houses

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.