Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay

Airport hotel, Hotel aan zee, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°15°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Thalassa Coral Bay voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Luc
13-10-2017

Heel mooi gelegen hotel met super vriendelijk personeel goede keuken. Het enige minpunt is dat het hotel dringend aan renovatie toe is.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel!

Jill
24-6-2017

Mooie ligging, prachtige zee, hele mooie kamers met zeezicht, aardige mensen. Gewoon helemaal top

Gereisd anders in april 2017

fantastisch

berckmoes karina
23-6-2017

zeer mooi hotel goede service. geen opmerking

Gereisd met vrienden in mei 2017

D-reizen

Heerlijk hotel met uitstekende service

Peter en Elma Verduijn
25-5-2017

Kleinschalig hotel(adults-only) met een uitstekende servicegraad. Rust is wel een van de kenmerken die bij dit hotel horen. Goede keuken en prettige bediening. Wie graag dagelijks a la carte wil lunchen/ dineren kan ter plaatse upgraden op het all inclusive concept. In de basis is er overigens voldoende keuze. In de omgeving is weinig te beleven maar binnen een paar minuten loopafstand is een bushalte die je binnen 15 minuten naar Paphos brengt. Kortom een goed hotel om lekker te relaxen.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend, niets op aan te merken !

Corneillie Ronny
29-8-2016

Heel goede ontvangst, behulpzaam , vriendelijk personeel. Zwembad is top en de zee is vlakbij. Ideaal aan de beach bar. Eten : ruime keuze en heerlijk . Op ieder moment. In de namiddag kan aanbod iets beter (enkel een soort croque). Maar als je iedere keer gaat eten, heb je dat niet nodig . Je kan hier volop eten. Een aanrader zeker weten.. En rustig ! Cocktails perfect en a la carte restaurant is top ! Thank you George (=de butler)

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima - Prijs/Kwaliteit = super

Filip
2-8-2016

Prima adults only hotel. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Niks op aan te merken. Prima kamer,goede keuken, fantastisch personeel, ideaal voor zon/zee en rust. Een aanrader is zeker de à la carte waar je als hotelgast (1 x per week) gebruik van mag maken.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meer dan geweldig

Hennie
20-5-2016

Personeel is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn ruim en schoon. Eten heel erg goed. Ligging is prachtig, alle kamers hebben zeezicht. Van hieruit kan je makkelijk met openbaar vervoer veel locaties bereiken.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super Fantastisch

Daan Vink
21-9-2015

Geweldige vakantie in een super relaxt hotel. Wij kwamen laat aan ( 23.30 uur ) en na een drankje in de bar snel naar de kamer. Wij kregen kamer 728 en een Plate met hartige snacks wachten ons al op. In de 14 dagen dat wij in dit super hotel verbleven werden wij constant verrast en verwend door het geweldig vriendelijk personeel, zowel in het restaurant, bar, receptie, strandbar en om niet te vergeten het housekeeping team. Het geweldige rustige zwembad met ruim voldoende bedjes, waar ieder dag de stoffen hoezen van de matrassen werden vervangen door schonen en waar wij iedere dag verwend werden door YANNIS met zijn collega’s en de heerlijke Beachbar en het kleine trapje naar de zee en het strand zorgde er voor dat wij ons overdag geen moment verveeld hebben. En buiten het perfecte ontbijt en lunch maakte ook het geweldige diner de avonden onvergetelijk.Wij willen het hele team dan ook bedanken voor deze onvergetelijke vakantie. Margreet en Daan Vink

Gereisd met partner in september 2015

Super genoten

jolanda
1-8-2015

Super hotel met geweldige service op toplocatie Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam niets is te veel leuke welkomsborrel met manager om een nog persoonlijkere sfeer te creëren zeer mooie kamer met super uitzicht super genoten.

Gereisd met partner in juni 2015

Absoluut klasse hotel

W&J
22-7-2011

I.v.m. een overboeking kwamen we in dit hotel terecht. Perfecte grote suites, zeer schoon, uitstekend ontbijt, leuk zwembad en mooie welness faciliteiten. Heerlijk rustig, kinderen onder 12 jaar zijn niet welkom. Via trap is de zee bereikbaar binnen 50 meter. Personeel is absoluut van grote klasse. Drank en maaltijden zijn wel erg prijzig.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.