Hotel Crown Resort Horizon Coral Bay

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Resort Horizon Coral Bay voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Crown Resort Horizon Coral Bay

• 7Cindy21-06-2019

Goed voor een week

Leuk hotel maar iets te ver van het strand en zee..enkel bereikbaar via een lange winkelloze boulevard en harde stenen op strand..wel klein maar gezellig plaatsje is coral bay..Het hotel zelf en de kamers vond ik persoonlijk wat lawaaierig tot na middernacht bar en straatlawaai..zeezicht is zijdelings verte zicht niet direct zeezicht dus..er zijn wel enkele winkeltjes id buurt en vriendelijk personeel..animo avonds genoeg te druk wel soms..mooi maar ondiep zwembad..eten goed variatie en volop keuze excursie mogelijkheden maar zelf niet aan deelgenomen..enkel paphos mr vond ik iets tegenvallen..

Alleenreizend

• 2018
    4Paul Mariën28-07-2018

SLECHTSTE hotel ooit

We verbleven elf dagen in Cyprus.

In de kamer waren er al vele problemen. Zo was er roest in ons bad, de WC spoelde niet door en het doortrekmechanisme was kapot, er was schimmel, het behangpapier was deels afgetrokken, de bedden waren zo hard als steen, om dan nog maar niet te spreken van het nachtlawaai... De handdoeken werden ook niet ververst. Kortom de kamers waren vreselijk.

We verbleven all-inclusive en dat hadden we achteraf gezien beter niet gedaan... Het ontbijt bestond uit English Breakfast. Dit hield in dat je 's morgens warme kroketten, eieren, bonen... moest eten. Er was ook nog cornflakes en fruit. Het fruit was echter altijd warm en rot of nog niet rijp. Hetzelfde voor de groenten. Aangezien één van mijn dochters veganist is, was dit de ergste vakantie ooit voor haar. Er waren geen veganistische opties ter beschikking. We zijn zelfs enkele malen buiten het hotel gaan eten, omdat het voedsel er gewoon zo slecht was.

De service trok ook gewoonweg op niets. De medewerkers waren erg gemeen tegen ons. Er werkten enkel Russen, die enkel tegen hen vriendelijk waren. Het leek wel of ze racistisch waren tegenover Belgen. Er waren ook vele medewerkers die niet eens Engels spraken, maar enkel Russisch. Alle geluk hadden we onze dochter die dit kan spreken bij.

Het buitenzwembad was zoals op de foto's voorgesteld, enkel veel kleiner dan verwacht. Het was ook maar een meter diep. De douches bij het zwembad waren verroest. Er waren ook immens veel mieren. Normaal gezien zou je denken dat een zwembad voor afkoeling zou zorgen, maar dit was compleet het tegenovergestelde. Buiten was het al bijna veertig graden en het zwembad was nog warmer. Het binnenzwembad daarentegen was wel fris en zorgde voor afkoeling. In het hotel was er ook een 'spa'. Dat hield dat binnenzwembad en nog twee minisauna's in. In de sauna's mag je niet met personen van het verschillende geslacht binnen. Er was een Turkse sauna, waar eveneens duidelijk schimmel was en een gewone sauna.

De hygiëne trok ook op niets. Telkens we in de gang kwamen, roken we een speciale, verdufte geur, waarvan je bijna moest overgeven. In de gang waren er ook mieren, kakkerlakken en salamanders.

De ligging van het hotel kon niet slechter. Je zit helemaal afgelegen van het prachtige Cyprus. Als we geen auto gehuurd hadden, zouden we nooit hebben kunnen zien hoe mooi Cyprus wel niet is. Het hotel is gelegen aan een straat met veel ambiance voor mensen die houden van de jaren '50-'60. Doordat het hier is gesitueerd, is het nachtlawaai dus te verklaren. Tot ongeveer drie uur 's nachts blijft er zeer luide muziek spelen.

Kortom dit is geen aanrader voor mensen die veganistisch, vegetarisch of gewoon van lekker eten houden en die een leuke vakantie willen hebben.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

5Fam.Janse15-03-2016

Droevig..

De bedden zijn echt een drama, zo slecht hebben wij zelden meegemaakt. vering komt dwars door de matrassen of je nu zwaar bent of licht dit maakt niet uit. Je kan naar de receptie om een "topper" dit is slechts een schuimrubber dingetje wat je over je matras kan leggen, maar dan komt het probleem met de lakens..die passen dan niet meer omdat de 'topper' wat vreemde maten heeft . Het linnengoed is kapot of heel erg dun, handdoeken lijken dweilen met rafels en gaten. Wil je lekker slapen zoek dan een ander hotel ! Want dit kan echt niet . Het ontbijt is pover, de warme maaltijden zijn gewoon lekker, drankjes zijn in orde !

Met vrienden

• 5Van Vliet19-10-2015

Te hoge verwachtingen

Wij zijn net terug van een week Cyprus. Wij hadden na het lezen van de beoordelingen, best goede zin! Het viel ons tegen.. Wij zeuren niet snel, maar sommige dingen konden echt niet. De kamer die wij hadden was verouderd (vieze loslatende voegen, tapijt met vlekken, gordijnen met vochtvlekken). Het matras was een ramp. Wij hebben nog nooit op zo een hard matras gelegen. Heel slecht geslapen en beide last de nek. Het zwembad was lekker verkoelend, maar echt smerig. De overloop putjes zaten verstopt, dus het terras liep regelmatig over. De randen van het bad & de overloop goot waren groen & zwart. Elke dag werd het bad schoon gezogen, maar in alle hoeken lagen nog hopen met zand. Je zag in de ochtend allemaal witte dingen drijven.

Personeel was erg vriendelijk & sprak goed Engels. Het eten was goed! Niet heel warm, maar wij hebben heerlijk gegeten. Animatie was eentonig, maar die meiden deden het leuk.

Al met al hebben wij ons vermaakt, maar wij gaan niet meer terug naar dit hotel.

• 6silla12-10-2015

Vergane glorie

Wij hebben onze reis geboekt gebaseerd op de reviews van deze website.

De kamers zijn opzich prima. In de eerste instantie hadden we een zij-zeezicht kamer geboekt maar dat bleek meer parkeerplaatszicht en een beetje zee. Voor €10 meer per dag hadden we een kamer met vol zeezicht. Wij begrepen dat er kamers zijn waar de muren en het tapijt vies zijn en waar de kranen los zitten (voordeelkamer). Het eten was lauwwarm en er was niet heel veel keuze. Mocht je buiten de poort willen eten, Seriani is een aanrader! Het zwembad was schoon en er lag geen rotzooi in. Het water was wel vrij koud maar dat is persoonlijk.

Het hotel ligt op een goede locatie aan de Strip. Er zijn twee stranden, eentje op 10 minuten lopen en een andere wat verder weg. Die laatste is te bereiken met de bus richting Coral Bay, als je uitstapt bij de laatste halte sta je al bijna op het strand.

Met vrienden

• 8Esther29-09-2014

Mooi hotel in schitterende omgeving!

Goed hotel, prachtige ligging met uitzicht op Coral Bay. Mooi en karakteristiek strand. Naast hotel straat met restaurants, bars en winkeltjes. Aanrader is kamer met zeezicht, fantastische zonsondergang! Gevarieerd eten, mooi zwembad, fijne Spa faciliteiten. Personeel in begin wat terughoudend, later vriendelijk en behulpzaam. Personeel spreekt goed Engels. Badkamer niet schoon, WiFi alleen tegen betaling. Animatie wat eenzijdig, vooral gericht op 65+. Tip is jeeptocht door het Troodosgebergte; veelzijdig en prachtig landschap!

• 9meneer van Tongerloo03-11-2013

Prima hotel

Het is een prima hotel, de kamers worden goed gepoetst. Als je All in wilt boeken, kun je dit beter bij het hotel doen (goedkoper)

• 9Marianne10-05-2013

goed hotel, lekker eten

Goed hotel met ruime kamers, eten is 3x per dag erg lekker in buffetvorm. Leuk zwembad, mooie tuin en je bent meteen in het uitgangsstraatje. Het strand is op loopafstand.

• 9W.Florusse08-10-2012

Goed hotel bij een mooi strand.

Hotel Crown Resort Horizon is een prima hotel voor mensen die van een mooi strand houden en niet van een druk uitgaan centrum. Het zandstrand van Coral Bay is ong. 6 minuten lopen. Het huren van 2 bedden +parasol kost €7.50. Het hotel zelf heeft een prachtig zwembad met een grote ligweide. Voor de kinderen is er een leuk piratenschip gebouwd , waar zij in kunnen klimmen en spelen. Het eten is in buffetvorm en prima verzorgd. Personeel is vriendelijk. De prijzen van de koffie en drankjes zijn in het hotel erg duur. Via de uitgang in de tuin loop je zo de hoofdstraat en daar zijn genoeg barretjes waar je wat kan drinken. De kamer is ruim en inderdaad de bedden zijn aan de harde kant. Maar toch prima geslapen. Er wordt goed schoogemaakt. Animatie stelt weinig voor. Vaak Bingo of nog erger Karoke. Dat vinden de Britten leuk.

• 0linda28-06-2012

mooi hotle

mooi hotel, goed gelegen, gezellige restaurantjes op loofafstand en voor 3 euro dagticket voor de bus om naar phapos te gaan. de bedden in de kamers waren wel erg hard, voelde gewoon de ijzeren matras vering door het matras heen. en inderdaad voor 7 uur je handdoek op een bedje leggen bij het zwembad wilde je een bedje hebben

2 tips over Hotel Crown Resort Horizon Coral Bay

• Marianne, 10-05-2013

met de bus naar Coral bay en lopend via het strand terug.

• W.Florusse, 08-10-2012

Ga met de bus naar Paphos. Bekijk de Koningsgraven en de mozaiken van Paphos. Voor € 3.= kan je een dagkaart kopen waarmee je elk moment kan uitstappen en weer op het zelfde kaartje kan instappen (hop on, hop off). Wij zijn ook met de stadsbus naar de geboorteplaats van Afrodite geweest. Voor een enkeltje betaal je dan slechts € 1.00. Het zijn prima stadsbussen met airco.

2 vragen over Hotel Crown Resort Horizon Coral Bay

• mariella, 06-09-2013

badhanddoeken

zijn er handdoeken aanwezig voor zwembad en moet de heren in avond lange broek aan gr, Mariella

Henk, 29-09-2013

Handdoeken zijn aanwezig, hiervoor moet € 10,- borg en €2,- voor gebruik betaalt worden. De heren worden geacht in lange broek te dineren, maar er is nog niemand in een korte broek teruggestuurd.

• Henk, 20-07-2013

handdoekenservice en WIFI

Wie weet of er in dit hotel een handoekenservice is en of er (gratis) wifi is..

Henk

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats