Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Coral Beach & Resort in het Nederlands

Het Hotel is echt een aanrader

A.Damen
4-11-2007

Het Hotel is echt een aanrader. Je hebt alles bij de hand. En het verblijf was super! Zon.zee,culinaire hoogstandjes ,goede service,prima kamer(uitzicht op zee),makkelijk andere steden te bereiken met openbaar vervoer(kosten 1 euro).

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed verlof gehad einde okt 2006

alex
9-9-2007

goed verlof gehad einde okt 2006. Wel enkele kakkerlakken gezien in het restaurant. Zelfs eenje in mijn koffie => ben er nog niet goed van.... Ook te ver van alles weg. ga dus niet mee terug

Gereisd Met partner in oktober 2006

Week in augustus beachsuite geboekt

Natascha
6-9-2007

Week in augustus beachsuite geboekt. Alles prima geregeld en super vakantie gehad. VIP-behandeling dwz apart ontbijt, gratis drankjes aan bar, frisdrank overdag, internet, enz.. Als je op details let is prijs erg hoog (suite) maar weet niet de prijs ve normale kamer. Personeel heel aardig en niet uit op fooi. Schoonmakers deden niets bijzonders voor een fooi. Drankjes zijn ERG duur (EUR 3,85 bier/wijn), maar wisten we dus gewoon lekker gedronken. HP geboekt, was alleen voor het buffetrestaurant en voor andere restaurants (heerlijke 4-5 gangenmenu's op aparte locaties in/om hotel) bijbetalen dus LO boeken. Veel Engelsen/Russen, maar erg netjes en rustig. Centrum niet geweest, bestaat nl alleen uit souvenierswinkels en restaurants. Pafos heel even, want was te warm (38 gr). Ligging is perfect aan zee, maar verder niets bijzonders in de buurt.

Gereisd Met partner in september 2007

D-reizen

Mooi hotel, kamers wel wat verouderd

Ilse
23-8-2007

Mooi hotel, kamers wel wat verouderd. Zeer lekker en afwisselend eten. Bijna geen animatie, dus erg rustig. Zeer mooi gesitueerd in het natuurlijke landschap. Gelegen aan de zee, mooi strand.

Gereisd Familie in augustus 2007

Was gewoon tophotel , heb er zeker geen negatieve over . ,

karin
21-8-2007

Was gewoon tophotel , heb er zeker geen negatieve opmerkingen over . Alleen de drankjes zijn vrij prijzig , we gaan zeker nog terug is een echte aanrader voor wie van luxe en comfort houd !

Gereisd Met partner in juni 2007

Net terug van een heerlijke en zonnige vakantie uit een en

Fam. van der Plas
6-8-2007

Net terug van een heerlijke en zonnige vakantie uit een vriendelijk en zeer service gericht Coral Beach resort in Coral Bay. Leuk hotel in Cyprotische stijl, geweldige bediening en heerlijk eten. Zee, strand en zwembad op loopafstand. De terraswoning, met tuin en uitzicht op zee, zijn een aanrader. De keuken is top. Ook wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Familie in juli 2007

Prachtig hotel, mooie kamers, heerlijk eten, genoeg goede

P.E.
30-7-2007

Prachtig hotel, mooie kamers, heerlijk eten, genoeg ligbedjes, goede service, weinig Nederlanders en Russen, op de verjaardig van mijn vrouw troffen wij bij aankomst op de kamer gratis taart en champagne aan... allemaal geweldig dus! Minpuntje zijn inderdaad de dure drankjes, maar wij hebben geen klachten gehad over onze eigen drankjes in de minibar. Winkeltjes en restaurants zijn gemakkelijk te voet te bereiken (voor wie niet te beroerd is 20 minuutjes te lopen).

Gereisd Met partner in Mon Jul 30 2007 15:01:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader voor wie houdt van rust en lekker eten

Dehaen Brigitte
26-7-2007

Een aanrader voor wie houdt van rust en lekker eten. Verzorgde bediening, vriendelijk personeel!

Gereisd Met partner in juni 2007

We hebben een supervakantie gehad is zeker een 5 sterren !

karin
9-6-2007

We hebben een supervakantie gehad is zeker een 5 sterren waard ! Het hotel is prachtig heel goed verzorgd eten is perfect zeker een verfijnde keuken, een rustige ligging kortom een echte aanrader voor wie alles wilt , luxe , rust en zeker genieten . We gaan zeker nog eens terug naar Coral Beach!!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2007
2006

Super vakantie gehad, 4 sterren te weinig, zeker 5 sterren

W&M
14-10-2006

Super vakantie gehad, 4 sterren te weinig, zeker 5 sterren. Mooie tuin, uitzicht op zee. Eten perfect.

Gereisd Anders in Sat Oct 14 2006 18:42:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach & Resort in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.