Hotel Coral Beach & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Coral Beach & Resort

• 6feliers03-03-2009

dit nooit meer

slecht hotel

wij hadden kakkerlakken en mieren , wormen in onze kamer

Er is maar een heel klein buffet 6 bain - mariés en het eten is koud zeker geen 5 sterren waard

geen animatie voor kinderen

alles is duur 4,20 euro voor een koffie

zelfs de sauna moet je betalen 6 euro per dag per persoon

Met oudere kinderen

• 9B.Blom27-12-2008

Geweldig!

Meestal wil je weer naar huis na een vakantie,maar als je daar aan het strand ligt wil je nog wel blijven.

• 8de smedt dave15-10-2008

wat een topper

zeer mooi en rustig gelegen hotel.het enige minpunt was dat de drankjes die je nam goed doorgerekend werden net zoals de minibar op de kamer.

• 8E & E17-09-2008

"Dit nooit meer"

Ford focus gehuurd via Neckerman bij Avis prijs voorzien 60 euro/dag . Auto werd geleverd met volle tank en moest met lege teruggebracht worden, kostprijs benzine 79 euro volle tank . Eind afrekening voor twee dagen 210 euro . Dit alles is ons overkomen begin september 2008 . Verder is de drank bijna onbetaalbaar in het hotel. Minimum 25 euro voor de goedkoopste wijn en 4 euro voor een pils . Veel plezier , ik ga niet meer naar Coral Beach Hotel .

• 6Philippe H01-09-2008

Zeker geen vijf sterren waard

De kamers beantwoordden niet ( meer) aan een 5 sterren hotel ( in het algemeen verouderd met defecte (terras)meubelen, kapotte badjassen, enz). Ook het interieur binnen het hotel ( gangen, liften,) mogen worden opgefrist. Zeker ook geen 5 sterren service aan het zwembad ( kapotte strandlakens, niet tijdig opgeruimd zwerfvuil van gasten ( plastic flessen) in de ligweide . Onbeleefd barpersoneel. Dit is , buiten de maaltijden gerekend, echt geen vijf sterren waard!

• 9Natacha & Kurt10-08-2008

Prachtig hotel met ontspannende vakantie.

Zeer goed hotel. Inderdaad zeer prijzige drankjes dus toch een mindere kwotering hiervoor gezien dergelijke prijzen m.i. not done zijn in een hotel (vb. 22€ voor een fles witte tafelwijn bij het eten). Voor het overige kan ik alle goede commentaren bevestigen (kwaliteit eten, netheid, service, ...). Schitterend zwembad voor kinderen gezien ruim de helft ervan minder dan 1 m diep is. Cyprus met wagen doorkruist en dat lijkt mij toch de moeite als je houdt van natuur of geschiedenis.

Familie

• 10luc03-06-2008

heel mooi hotel op wandelafstand van een dorpje. buffetten waren goed zonder meer,ze mochten iets uitgebreider voor deze prijscategorie. animatie was er weinig of niet. kortom,een goed hotel voor een rustige vakantie.

• 8Barbara31-03-2008

Geweldig hotel. In maart zijn ze nog aardig aan het renoveren. Het italiaans restaurant is erg goed. De kamers zijn ook schoon en groot. I werk zelf op een reisbureau en ben aangenaam verrast door dit hotel

• 10Dhr. en Mevr. Vandermolen - Deckers27-01-2008

Een prachtige vakantie beleefd in dit hotel. Ik en mijn man zijn hier vorig jaar (juni 2007) op huwelijksreis geweest. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Deze was prachtig. Ook héél lekker eten. Elke avond is er een wel een ander thema. Vooral in slaatjes en dessertjes is er een zeer ruime keuze. Wij hadden HP geboekt en zijn eigenlijk enkel in het buffetrestaurant gaan eten. We hadden geen behoefte om de andere restaurants uit te proberen aangezien het hier tip top in orde was. Pluspunt was dat men hier buiten kon plaats nemen en zo uitzicht over het zwembad en de zee had. Het hotel is zeer rustig gelegen. Misschien iets te rustig en daardoor minder geschikt voor mensen die graag 's avonds nog een wandelingetje maken. Personeel is heel vriendelijk en heel gedienstig. Kortom, een prachtige huwelijksreis beleefd......

• 10Sue & Sarah05-01-2008

Gewelidig vakantie met mijn dochter gehad - even er tussenuit van werk drukte. Sommige mensen hebben opmerkingen gegeven over de ligging van hotel maar wij gingen JUIST voor het rust en waren er niet teleurgesteld. Nicosia was gemakkelijk te berijken met taxi/bus. Een kleine minpunt was het duidelijk aanwezigheid van de Engels gezinnen - maar ja - wij zijn ook ooit kinderen geweest en een MP3 speler helpt ernorm!! Eten, kamer, faciliteiten, service etc waren uitmuntend. Wij hadden een dagje Cairo ook geboekt maar waren beiden ziek daarna - denk er wel over na wanneer je dit stad wilt bezoeken want men moet toch welles eten al was onze water vanuit een fles. Ik ben wel bereid terug te gaan maar zal dan meer energie hebben voor sight-seeing in de bergen enzovoort. Wat mij betreft zijn er te veel Engelse pubs maar men hoeft ze toch niet te bezoeken - onze hotel had alles wat nodig was voor een rustig verblijf. De beautysalon is ook aan aanraadertje - puur genot!!

Familie

1 tip over Hotel Coral Beach & Resort

• Vaes Louis, 19-05-2014

Uitstap Jet Air authentiek Cyprus is een aanrader- zeker met gids Marion Nicosia moet je gezien hebben om te voelen hoe het is in een verdeeld klein landje, maar is redelijk lange busreis. Vergeet je adaptor niet - kan je ook kopen in hotel voor 5 euro en indien je hem niet meer nodig hebt krijg je gewoon je geld terug

1 vraag over Hotel Coral Beach & Resort

• jinger, 01-08-2014

Stopcontacten

Heb je speciale stekkers nodig voor de stopcontacten in Coral Beach & Resort?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats