Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°22°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Coral Beach & Resort in het Nederlands

Fantastisch hotel !!

Roland Somers
18-7-2010

Werkelijk een fantastische ervaring; echt een aanrader. Het hotel is ongelofelijk mooi gelegen, vlak aan een baai. Meeste kamers genieten dan ook van dit onvergetelijk uitzicht. Wij kozen voor de all-in formule; de hoge prijzen waarover anderen zich bekloegen (drank in de bar of aan tafel) , hadden op ons geen invloed. Het eten was super. Elke dag opnieuw veel variatie, zowel voor de middaglunch als het avondbuffet (met uiteenlopende thema's). Zeer ruime etenstijden, zodat er nooit 'overbevolking' in het restaurant was. Buffetten worden tot de allerlaatste minuut 100 % aangevuld; heel aangenaam voor laatkomers ! Eten kan zowel binnen als buiten, op een prachtig terras. Engelstalig animatieteam was gewoonweg goed, en gelukkig niet opdringerig. Zeer aangenaam ! Misschien toch 1 klein minpuntje: het grootste deel van het personeel is supergedienstig en vriendelijk; enkelen daarentegen zijn dit minder of niet, en blijken niet gemotiveerd. Dit valt soms op. jammer, maar niet erg. Top !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Fijn hotel

Maartje
14-7-2010

Mooi zwembad, uitgebreid ontbijt. Het personeel is erg vriendelijk. Suites waren lekker ruim, maar qua inrichting vrij gedateerd. Alles werd goed schoongemaakt. Veel engelsen, maar gelukkig geen luidruchtige. Ook flink wat Russen. Openbaar vervoer voor de deur. Tip; lekker uit eten bij Fat Mama's in Paphos.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Rustig gelegen hotel aan het strand gelegen!

Corrie
16-3-2010

Mooi familiehotel met fraai zeezicht, een uitstekende keuken die steeds weer iets bijzonders op tafel zet! Heel vriendelijk personeel, waarvoor nooit iets te veel is! Kortom een hotel waar we zeker nog eens zullen verblijven! Gr Corrie

Gereisd Met partner in maart 2010

D-reizen

Prachtig gelegen Hotel, goed eten, service Top!

Pierre
16-3-2010

Het Coral Beach Hotel is een fraaie combinatie van chique en comfortabel! Je kan in je ochtenjas 's morgens gaan zwemmen en 's avonds genieten van een fantastisch diner in stijl, in een prachtige ambiance! Mooi gelegen met een heel mooi zwembad en een ligweide onder de palmbomen! Het strand is mooi breed met zand en voldoende ligstoelen en parasols met uiteraard handdoekenservice! Kortom we gaan er weer naar toe!

Gereisd Met partner in maart 2010

Sfeervol Hotel, prima bediening, zeker 5 sterren!

Petra
28-12-2009

Mooi gelegen,rustig Hotel aan een fraai stuk schoon strand. Eten is bijzonder goed en dat geldt ook voor de service. Niets is te veel. Vriendelijke receptie die je overal mee helpt! Plenty Parasols en comfortable ligbedden met kussens aan strand of onder palmbomen. Supermarkt aan de overkant. Bijna overal zeezicht door de ligging van het hotel. Veel Engelsen, maar geen lawaaischoppers( leuke kontakten gelegd!) Klooster van Neophytes is een must als je van geschiedenis houdt! Niet de laatse keer dat ik hier naar toe ga!

Gereisd Met partner in januari 2008

Prachtige ligging, Top Hotel , fraaie tuinaanleg!!

Pierre en Cornelia
27-12-2009

Heerlijk 5 sterren hotel dat toch ontspannen aandoet, waarschijnlijk door de natuurlijke materialen die gebruikt zijn! Meer dan uitstekende keuken, we hadden half pension en dat is beslist een aanrader. Je kan ook van de andere 4 restaurants gebruik maken! Supermarkt aan de overkant, 10 minuten lopen of een bustop en je bent in Coral Bay waar je meer winkels treft en nog goedkoper je boodschappen kan doen. Fraaie excursies naar het binnenland het Troodos gebergte en de vele fraaie kloosters aan te bevelen! We komen zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2008

5 sterren, niet helemaal

Tim E.
17-10-2009

afgezien van versleten handdoeken voor het strand, ligkussens kapot en voor een 5 sterren niveau een niet behulpzame receptie (hele slechte infovoorziening en stug bij meerder kleine klachten die op de kamer plaatsvonden) is het een mooi gelegen hotel met capaciteiten van een luxushotel. De 150 bruiloften per jaar zijn enkel storend tijdens de uren van het avondeten, tenzij je "buiten de deur" gaat eten. Ontbijt is ruim opgezet. De "taverne" restaurant bij het haventje is voornamelijk vis. Deep fried hoofdzakelijk en dat is jammer want er blijft niets van de verse vis over. Misschien ben ik teveel ver(ge)wend maar het waren voor mij net geen 5 sterren. Wel een heel goed 4 sterren.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Aanrader

Klaas en Henny Bijlsma
30-9-2009

Een topper

Voor zon en strand liefhebbers is de ligging idiaal. De kamers zijn goed ingericht en super schoon.Het eten is van een zeer goede kwaliteit. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam .Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Sep 30 2009 16:16:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

van der Vreede
24-4-2009

Het was een geweldig hotel, mooie ligging. Personeel zeer vriendelijk en eten prima.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

feliers
3-3-2009

slecht hotel

wij hadden kakkerlakken en mieren , wormen in onze kamer

Er is maar een heel klein buffet 6 bain - mariés en het eten is koud zeker geen 5 sterren waard

geen animatie voor kinderen

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach & Resort in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.