Hotel Coral Beach & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Coral Beach & Resort

• 8Arie, Ingrid en Dion27-05-2011

Goed hotel maar service kan beter

Een goed hotel maar wel een paar minpuntjes: geen diner bij late aankomst (alleen zoet),all in stopt 's middags bij vertrek en kamer niet te verlengen. Veel Franse militairen maar geen last .Kamer prima en schoon. Eten gevarieerd en lekker. Pafos is met bus prima te bereiken. Centrum Coral Bay op loopafstand. Kortom goed hotel waar we best nog eens naar terug zullen gaan.

Met oudere kinderen

• 3honeymoon21-05-2011

Oud resort, zeker geen 5 sterren

Het hotel is in de jaren 70 gebouwd en dat is duidelijk te zien. De kamers zijn vrij basic en voorzien van oude meubels en stoffige vloerbedekking.

De locatie van het hotel is een paar KM buiten een klein stadje, in de directe omgeving is weinig te doen maar is het ook heerlijk rustig.

De service van het hotel is bijzonder slecht, het personeel (uitzonderingen daargelaten) toont weinig interesse, komen afspraken niet na en zijn duidelijk niet gemotiveerd en opgeleid om in een 5 sterren resort te werken.

Tijdens ons bezoek in mei 2011 was het hotel overspoeld door Franse militairen (de S.A.S.). Ze kwamen net terug uit Afghanistan en konden een paar dagen uitrusten op het resort voordat ze naar huis gingen. Het resort leek hierdoor wel een militaire basis en dat heeft de sfeer wel enorm beïnvloed. in mei stonden elke 3 dagen nieuwe militairen gepland voor een periode van 3 weken. Dit komt vaker voor dus let op!!

Het eiland Cyprus is mooi, en zeker de moeite waard

• 8Eric18-05-2011

Op hotelkamer na: prima hotel met heerlijke All-in

Echt een prima resort met mooie zwembaden. Helaas mochten we het wedstrijdbad niet gebruiken, omdat de Britse zwemploeg op trainingskamp was. Was trouwens prachtig om al die zwemmers en trainers bezig te zien. Er zijn vaak ook grotere groepen (bv militairen), maar daar is het hotel idd op ingericht, dus geen last van. Strand is klein. Op de drank- & menu kaarten staan logo's, wat er bij het all-in verblijf te verkrijgen is. En dat is zeker genoeg. Is wel meer dan alleen lokale (alcoholische) drankjes. Buffet restaurant heeft prima eten en iedere dag wel iets te krijgen, qua gebakken aardappelen en soms patat. Vooral vis is lekker. Hotelkamer was meer 3 sterren, maar niet storend. Hotel mooi op een heuvel gelegen, dus mooi uitzicht vanaf zwembad over zee. Bedjes genoeg aan zwembad! Animatie is erg minimaal, net als de avondshow. Geen polsbandjes, maar kamernummer doorgeven en bonnetjes signeren. Dit is een beetje omslachtig, maar op je went eraan, maar let erop of alles klopt op je bon.

• 8Ivo Bakker08-05-2011

FANTASTISCH

Werkelijk fantastisch hotel! Prachtig hotel ik hou er van. Ligging is perfect. Een zekere 8 waard. De service is ook prachtig. Ook de prijs en kwaliteit, eten, kamers en klantvriendelijkheid is heel erg goed! Een dikke 8!

Met vrienden

• 9Marco05-05-2011

Prima verzorging, niks tekort gekomen

familliekamer met terras waardoor de kinderen direct toegang hadden tot speeltuintje, fantastisch uitzicht over de baai. Eten (buffet) prima en goed afgewisseld. Wij hadden absoluut niet het gevoel dat het massaproductie was. Uiteraard gaat het er in zo een groot hotel met zoveel gasten anders aan toe, maar daar was men goed op berekend. De verzorging en de aandacht was dan ook erg goed, ondanks de grotere groepen die aanwezig waren. Deze kwamen overigens voor congressen waardoor het aan het zwembad niet als te druk was. In het hoogseizoen zal dit ongetwijfeld anders zijn. Meerdere restaurants aanwezig , wij hadden all inclusief dus alles vanuit een restaurant maar dit was prima. bijna alles was gewoon te bestellen zonder bijbetalen. Het restaurant was zeker niet te klein, maar dat komt omdat er buiten ook veel zitplaatsen zijn. Ook hier geldt dat de congresgasten in een ander restaurant werden ontvangen. Dit heeft uiteraard wel invloed. Wij waren erg tevreden en hebben erg genoten.

Met jonge kinderen

• 7Rinus21-01-2011

Massaproduktie

Het hotel is fraai aan een baai gelegen met een klein strand en een mooie tuin met zwembad, de kamers zijn uitstekend, maar over het restaurant waren we minder te spreken, het voedsel was uitstekend, maar tijdends het avondeten ging het er nogal chaotisch aan toe, de ruimte was voor de grote toeloop veel te klein en men kreeg de indruk dat men de gasten weer zo snel mogelijk zag vertrekken. Een prima hotel maar we hadden hier toch het gevoel een massaproduct te zijn en gezien wat we gezien de prijs niet hadden verwacht.

• 8van Beek25-12-2010

relax vakantie

Heerlijke relax vakantie gehad, de kamers waren schoon, het eten had meer variatie kunnen hebben, in 12 dagen geen één keer frites gehad in restaurant, vlees, vis , salade's ruim voldoende, toetjes heerlijk, buffet had wel warmer kunnen zijn. Restaurant voor ontbijt enlunch/diner, hebben allemaal uitzicht over de zee. Het terras bij de poolbar kijkt uit over het kleine haventje, waar de vissers elke dag uitvaren, maar ook om te water skién, bananaboot, surfen enz. Het water is zo helder, strand is mooi, ligbedden in overvloed en in november geweldig weer gehad. In deze tijd waren de Franse em Russen Afganistan soldaten aan het aklamatiseren. Totaal geen overlast van, wel gezellig.In de omgeving niets te doen, supermarkt aan de overkant van hotel. In Nederland auto gehuurd bij Sunny Cars, prima geregeld en goed te doen met links rijden. (als vrouw zijnde) Het is wel veel trappen lopen, maar ook voor rolstoelen is het aangepast. Internet is gratis, coctails keuze genoeg en lekker

• 8Dimitri Kounoupiotis13-09-2010

Heerlijk genieten en Relaxed

Overal een relaxt en ontspannen Resort. Mooi strand en Mooi zwembad. Veel ligbedden altijd plek!

Veel opties: internet,4 rest.,excursies, Spa, wedstrijd zwembad,kinderbad,

Het eten bij buffet was iets minder, vaak koud, maar de andere restaurants (4) waren goed. Locatie was vrij afgelegen van de stad, maar een bus kost 1 euro. Halte was om de hoek. Enige nadeel, na 23:00 uur moest je met de taxi terug(20€)

Super vakantie gehad, weer was heerlijk voor September! Een Aanrader, voor ontspanning!

• 10Sofie08-09-2010

Een aanrader...wij gaan zeker terug !!!!!

Ik kan de positieve commentaren alleen maar bevestigen. Er valt heel weinig op te merken aan dit hotel. Mooie, nette kamers (vuilnisemmers zelfs 2 x per dag leeg en soms 2 x per dag verse handdoeken). Personeel overal even vriendelijk en behulpzaam. Eten : zowel 's morgens, 's middags en 's avonds overheerlijk buffet, altijd ruim voldoende, héél veel variatie, desserts door franse chef gemaakt. Restaurants : top ! Strand en zwembad : heel netjes, genoeg plaats. Algemeen : heel rustig gelegen, huwelijksfeesten zijn absoluut niet storend aangezien ze in een afzonderlijke feestzaal gevierd worden. Eén tip : boek all-in want de dranken zijn inderdaad duur. (van €2,80 voor een frisdrank tot €6,80 voor een coctail). Met de all-in formule heb je een ruime keuze aan dranken en in de restaurants. Wij gaan zeker terug want we hebben al veel in mooie hotels gelogeerd en het hotel is zijn 5 * zeker waard.

• 7Hardonk08-09-2010

Mooi hotel, maar erg prijzig!

Dit is een mooi hotel met een heerlijk zwembad. Ze hebben een uitstekende en professionele wellnesscentrum. De mensen die in dit hotel werken zijn allemaal even beleefd en aardig. De bediening was daarentegen erg traag. We moesten dingen meerdere malen vragen voordat er actie werd ondernomen. Het eten was in buffetvorm en vaak koud en vrij beperkt. Iedere dag was er een ander thema, waaronder een visdag. Als je niet van vis houdt, dan kom je van een koude kermis thuis. De ligging van het hotel was wel mooi (aan een baai en strand met grote stenen in het water waaraan je je behoorlijk kan bezeren!!), maar ligt ook ver van de stad en andere uitgaansgelegenheden. De prijzen zijn erg hoog in dit hotel. Een simpel ijsje was al ruim 4 euro. De supermarkt aan de overkant bood uitkomst en is veel goedkoper. Kortom: we hebben genoten van dit verblijf, maar is niet de moeite waard om terug te komen.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Coral Beach & Resort

• Vaes Louis, 19-05-2014

Uitstap Jet Air authentiek Cyprus is een aanrader- zeker met gids Marion Nicosia moet je gezien hebben om te voelen hoe het is in een verdeeld klein landje, maar is redelijk lange busreis. Vergeet je adaptor niet - kan je ook kopen in hotel voor 5 euro en indien je hem niet meer nodig hebt krijg je gewoon je geld terug

1 vraag over Hotel Coral Beach & Resort

• jinger, 01-08-2014

Stopcontacten

Heb je speciale stekkers nodig voor de stopcontacten in Coral Beach & Resort?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats