Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°20°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Coral Beach & Resort in het Nederlands

2006

Super vakantie gehad, 4 sterren te weinig, zeker 5 sterren

W&M
14-10-2006

Super vakantie gehad, 4 sterren te weinig, zeker 5 sterren. Mooie tuin, uitzicht op zee. Eten perfect.

Gereisd Anders in Sat Oct 14 2006 18:42:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel, goede vakantie gehad!! zeer vriendelijk

Vakantieganger
28-9-2006

Geweldig hotel, goede vakantie gehad!! zeer vriendelijk personeel. Drankjes zeer prijzig

Gereisd Anders in september 2006
2005

wij hadden wel een auto tot onze beschikking,anders lag en

j.meijers
25-8-2005

wij hadden wel een auto tot onze beschikking,anders lag het wel ver van winkels en de stad

Gereisd Anders in augustus 2005

D-reizen

Fantastisch hotel wat betreft accomodatie en bediening

Peter
27-6-2005

Fantastisch hotel wat betreft accomodatie en bediening. Het ontbijt en avondeten is in buffetvorm, heel erg lekker en zeer hygienisch. De kamers zijn mooi, worden goed schoongemaakt, en s'avonds doen ze de gordijnen voor je dicht, slaan je bed open en leggen een bloemetje op je kussen; heel apart. Verder een mooi zwembad, fitnessruimte, 4 tennisbanen, squashbaan en veel watersport; dus er is genoeg te doen. Enige tegenvallig is de nachtclub, verder is het een aanrader

Gereisd Anders in juni 2005

Mooi hotel maar wie van rust houd moet hier niet zijn

martine
21-6-2005

Mooi hotel maar wie van rust houd moet hier niet zijn.Te groot voor het ietwat gewone zwembad,water te warm.Stranden onverzorgd.Niks te zien in de omgeving.Er stopt wel een bus voor de deur.Erg duur voor een frisdrankje ongeveer 3 euro!!!. In de minibar mocht niets gezet worden wat je zelf had aangekocht.Personeel is vriendelijk.

Gereisd Anders in Tue Jun 21 2005 14:59:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Heel mooi groots opgezet luxe hotel

Esther
15-11-2004

Heel mooi groots opgezet luxe hotel.. Jammer, dat het iets uit het centrum ligt waardoor je een taxi moet pakken naar de dichtstbijzijnde restaurants en uitgaansgelegenheden.. Maar het is zeker de moeite waard.. Ik ga zeker nog eens terug!!

Gereisd Anders in november 2004

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel! Niets dan lof op je

Margreet en Henk
3-5-2004

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel! Niets dan lof op alle fronten! Jammer alleen dat je van bus of auto afhankelijk bent om bij winkeltjes o.i.d. te komen. Bus stopt trouwens voor het hotel en kost bijna niets.

Gereisd Anders in Mon May 03 2004 11:40:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach & Resort in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.