Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°21°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Coral Beach & Resort in het Nederlands

Eerste en de laatste keer in deze appartementen.

Antonie Zwennes
28-3-2019

Het complex vertoont enig achterstallig onderhoud. Kamers waren netjes en schoon. Onze appartementen hadden een tussendeur naar andere appartementen. Je kon de de gesprekken daar gevoerd, woordelijk volgen. Zij onze gesprekken dus ook. Gelukkig waren het mensen met een voor ons geen bekende taal. Servies en keukengerei zeer basic. Na hierover bij de balie een opmerking gemaakt te hebben werd dit snel aangevuld. Het verwisselen van de handdoeken liep niet steeds vlekkeloos. I.p.v. een handdoek en badlaken p.p., werd soms alleen een badlaken neergelegd. Na opmerking hierover werd het wel aangevuld. Personeel niet erg vriendelijk. De balie was meer dan eens niet bezet. Om een drankje bij de bar te krijgen moest je de bediening eerst elders zoeken. De omgeving maakte een rommelige indruk. We hebben overigens een prima vakantie gehad, omdat we er alleen sliepen. Het aantal sterren is meer dan overdreven. Twee maximaal.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verblijf 1 week 24-7 tot 31-7-2015

Bernadette
3-8-2015

Hotel viel op sommige punten echt tegen. Er was helemaal geen kinderanimatie, nochtans was het vermeld in de brochure. Dus een echte tegenvaller voor de 4 meereizende kinderen. De vermelde avondanimatie ontbrak ook volledig! Het eten was lekker maar de ligging van het restaurant in de kelder is heel ongezellig. Er is maar 1 zwembad! Het hotel is wel aan vernieuwing toe! De tegeltjes van het zwembad komen los de kamers zijn verouderd. Het personeel is wel heel vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi maar te afgelegen

hylkjehof
4-10-2012

Een mooi resort, als je voor het strand gaat, geen aanrader. Personeel soms vriendelijk. soms niet te genieten. Kamers mooi, ruim en schoon. Een nadeel is dat je ver van de bewoonde wereld zit en als je iets wilt zien, of gewoon even flaneren met de bus moet. Eten goed, en warm.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Helemaal super

Peet
16-10-2011

Geweldige service, eten in andere restaurants super. Van soldaten zeker geen last, maar soms zelfs gezellig.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

resort ligt erg mooi

eddy-andrea
11-7-2011

weinig op aan te merken alles was perfekt klein min puntje is het strand stelt niet veel voor en de de all in tot 3uur op dag van vertrek en als je s.avonds laat aan komt is er bijna niks te eten de 3 thema restaurants zijn niet bij de all in moet je apart voor betalen verders is het er niet goedkoop all in is wel aan te raden

Gereisd Met vrienden in juni 2011

FANTASTISCH

Ivo Bakker
8-5-2011

Werkelijk fantastisch hotel! Prachtig hotel ik hou er van. Ligging is perfect. Een zekere 8 waard. De service is ook prachtig. Ook de prijs en kwaliteit, eten, kamers en klantvriendelijkheid is heel erg goed! Een dikke 8!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Fijn hotel

Maartje
14-7-2010

Mooi zwembad, uitgebreid ontbijt. Het personeel is erg vriendelijk. Suites waren lekker ruim, maar qua inrichting vrij gedateerd. Alles werd goed schoongemaakt. Veel engelsen, maar gelukkig geen luidruchtige. Ook flink wat Russen. Openbaar vervoer voor de deur. Tip; lekker uit eten bij Fat Mama's in Paphos.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach & Resort in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.