Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°21°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Coral Beach & Resort in het Nederlands

Alles wat je nodig hebt,..en meer...

Snijder
3-5-2014

Heerlijke plek. Niet omgeven met winkeltjes, maar dat is met de bus (voor de deur) in 20 minuten opgelost (paphos harbour). Of met 15 minuten lopen ben je bij een kleine winkelstraat met diverse bars, restaurants en shops. We hadden een5 pers kamer( 2 verdiepingen). Geen splinternieuw design hotel, maar een authentiek, luxe en sfeervol hotel met overal goede hygiene. Mooi uitzicht op de zee en prachtige tuinen. Personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Het eten is subliem. Met drie kids aten we voornamelijk in het buffet restaurant dat een heel gevarieerd aanbod heeft. Warm en zeer smaakvol eten. Apart kinderbuffetje. De andere restaurants in het resort zijn ook super qua kwaliteit.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede 4 sterren absoluut geen 5 sterren

Anoniem
26-8-2011

Hotel ligt prachtig aan zee met goede service maar wel een paar minpuntjes Kamers erg oud maar wel heel schoon is hoog nodig aan renovatie toe. je moet vroeg je handoek neerleggen bij het zwembad anders geen plaats heel veel russen 70% met eigen animatie team die het andere animatie team overheerst erg storend eten is zeer gevarieeerd en goed personeel zeer vriendelijk kortom fijne vakantie gehad maar geen 5 sterren hotel

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi hotel & bestemming

Marcel
21-8-2011

Groot hotel maar goed georganiseerd met de juiste aandacht, men moet bv. niet buitensporig wachten om in het restaurant bediend te worden. Ondanks dat het personeel een allegaartje van nationaliteiten is, zijn ze steeds gereserveerd/beleefd/vorkomend. Ondanks de drukte van een groot hotel zijn de bufetten verzorgd en goed aangevuld. Verouderde maar goed onderhouden accomodaties en kamers, op tijd en stond voorzien van vernieuwingen.

Zwembaden rumoerig en overbevolkt, pluspunt is dat men altijd ergens plaats vindt, Duits fenomeen 'handoekje leggen' opde stoelen bestaat hier ook wel maar is niet écht nodig. Strand is alternatief, maar er liggen veel keien. Als men animatie leuk vindt (gelukkig niet zo in ons geval) komt van een kale reis thuis, deze zijn exclusief op het oostblok publiek gericht. Dus veel Russen/Bulgaren (60%) wat een tendens wordt in landen rond de Middelandse Zee, maar je hebt er geen last van ondanks hun reputatie. Rest heel internat publiek

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

D-reizen

Heerlijk hotel met goede all in formule

Femke
1-8-2011

Wij zijn hier in mei 2010 geweest nadat we waren gevlucht uit het Aquamare Beach hotel. Het eten was heel goed, uitgebreide buffetten en veel variatie. Goede all inclusive formule met genoeg aanbod, ook een leuke kidsclub waar onze dochter zich heel goed heeft vermaakt. Strand bij het hotel valt wel wat tegen maar zwembad heerlijk. De kamers zijn wat verouderd maar er werd goed schoongemaakt en de bedden waren fantastisch. In de omgeving is niet veel te doen maar als je even lekker een weekje wil uitrusten is dit absoluut een aanrader. De franse militairen waren vorig jaar ook aanwezig we hadden er weinig last van maar ik vond het wel een minpunt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verzorging, niks tekort gekomen

Marco
5-5-2011

familliekamer met terras waardoor de kinderen direct toegang hadden tot speeltuintje, fantastisch uitzicht over de baai. Eten (buffet) prima en goed afgewisseld. Wij hadden absoluut niet het gevoel dat het massaproductie was. Uiteraard gaat het er in zo een groot hotel met zoveel gasten anders aan toe, maar daar was men goed op berekend. De verzorging en de aandacht was dan ook erg goed, ondanks de grotere groepen die aanwezig waren. Deze kwamen overigens voor congressen waardoor het aan het zwembad niet als te druk was. In het hoogseizoen zal dit ongetwijfeld anders zijn. Meerdere restaurants aanwezig , wij hadden all inclusief dus alles vanuit een restaurant maar dit was prima. bijna alles was gewoon te bestellen zonder bijbetalen. Het restaurant was zeker niet te klein, maar dat komt omdat er buiten ook veel zitplaatsen zijn. Ook hier geldt dat de congresgasten in een ander restaurant werden ontvangen. Dit heeft uiteraard wel invloed. Wij waren erg tevreden en hebben erg genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Apr 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach & Resort in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.