Hotel Coral Beach & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Coral Beach & Resort

• 8Fam. Vollebregt16-08-2019

Fijn hotel

Mooi hotel, gelegen aan zee met stranden op loopafstand. Eten was erg goed. Veel variatie door de verschillende thema's. Kamer was netjes en schoon. Beddengoed werd elke dag verschoond, maar was toch niet helemaal schoon. Elke dag werden er leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Ook 's avonds was er bijna elke avond muziek of een show. Personeel was vriendelijk. Leuke vakantie gehad!

• 8stuer04-08-2011

Goede ****

Goed Hotel. Zeer goede 4 sterren, geen 5. Eten zeer gevarieerd en verzorgd. Hotel is gebouwd in de jaren tachtig en dat begin je te zien. Wel ruime grote kamers, verzorgd. Voor A.I. wel omslachtig telkens briefjes tekenen. Afhandeling wel zeer correct. Zeer veel Russen, Russische animatie overheerste de andere animatie. Hadden persoonlijk last van vele katten bij het buiten eten. Mooie ligging. Goed hotel, prijs/kwaliteit een goede keuze. Eten en hun service sterkste punten!

• 8Arie, Ingrid en Dion27-05-2011

Goed hotel maar service kan beter

Een goed hotel maar wel een paar minpuntjes: geen diner bij late aankomst (alleen zoet),all in stopt 's middags bij vertrek en kamer niet te verlengen. Veel Franse militairen maar geen last .Kamer prima en schoon. Eten gevarieerd en lekker. Pafos is met bus prima te bereiken. Centrum Coral Bay op loopafstand. Kortom goed hotel waar we best nog eens naar terug zullen gaan.

• 7Hardonk08-09-2010

Mooi hotel, maar erg prijzig!

Dit is een mooi hotel met een heerlijk zwembad. Ze hebben een uitstekende en professionele wellnesscentrum. De mensen die in dit hotel werken zijn allemaal even beleefd en aardig. De bediening was daarentegen erg traag. We moesten dingen meerdere malen vragen voordat er actie werd ondernomen. Het eten was in buffetvorm en vaak koud en vrij beperkt. Iedere dag was er een ander thema, waaronder een visdag. Als je niet van vis houdt, dan kom je van een koude kermis thuis. De ligging van het hotel was wel mooi (aan een baai en strand met grote stenen in het water waaraan je je behoorlijk kan bezeren!!), maar ligt ook ver van de stad en andere uitgaansgelegenheden. De prijzen zijn erg hoog in dit hotel. Een simpel ijsje was al ruim 4 euro. De supermarkt aan de overkant bood uitkomst en is veel goedkoper. Kortom: we hebben genoten van dit verblijf, maar is niet de moeite waard om terug te komen.

• 10Roland Somers18-07-2010

Fantastisch hotel !!

Werkelijk een fantastische ervaring; echt een aanrader. Het hotel is ongelofelijk mooi gelegen, vlak aan een baai. Meeste kamers genieten dan ook van dit onvergetelijk uitzicht. Wij kozen voor de all-in formule; de hoge prijzen waarover anderen zich bekloegen (drank in de bar of aan tafel) , hadden op ons geen invloed. Het eten was super. Elke dag opnieuw veel variatie, zowel voor de middaglunch als het avondbuffet (met uiteenlopende thema's). Zeer ruime etenstijden, zodat er nooit 'overbevolking' in het restaurant was. Buffetten worden tot de allerlaatste minuut 100 % aangevuld; heel aangenaam voor laatkomers ! Eten kan zowel binnen als buiten, op een prachtig terras. Engelstalig animatieteam was gewoonweg goed, en gelukkig niet opdringerig. Zeer aangenaam ! Misschien toch 1 klein minpuntje: het grootste deel van het personeel is supergedienstig en vriendelijk; enkelen daarentegen zijn dit minder of niet, en blijken niet gemotiveerd. Dit valt soms op. jammer, maar niet erg. Top !!

• 6feliers03-03-2009

dit nooit meer

slecht hotel

wij hadden kakkerlakken en mieren , wormen in onze kamer

Er is maar een heel klein buffet 6 bain - mariés en het eten is koud zeker geen 5 sterren waard

geen animatie voor kinderen

alles is duur 4,20 euro voor een koffie

zelfs de sauna moet je betalen 6 euro per dag per persoon

1 tip over Hotel Coral Beach & Resort

• Vaes Louis, 19-05-2014

Uitstap Jet Air authentiek Cyprus is een aanrader- zeker met gids Marion Nicosia moet je gezien hebben om te voelen hoe het is in een verdeeld klein landje, maar is redelijk lange busreis. Vergeet je adaptor niet - kan je ook kopen in hotel voor 5 euro en indien je hem niet meer nodig hebt krijg je gewoon je geld terug

1 vraag over Hotel Coral Beach & Resort

• jinger, 01-08-2014

Stopcontacten

Heb je speciale stekkers nodig voor de stopcontacten in Coral Beach & Resort?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats