Hotel Coral Beach & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Coral Beach & Resort

• 9Natacha & Kurt10-08-2008

Prachtig hotel met ontspannende vakantie.

Zeer goed hotel. Inderdaad zeer prijzige drankjes dus toch een mindere kwotering hiervoor gezien dergelijke prijzen m.i. not done zijn in een hotel (vb. 22€ voor een fles witte tafelwijn bij het eten). Voor het overige kan ik alle goede commentaren bevestigen (kwaliteit eten, netheid, service, ...). Schitterend zwembad voor kinderen gezien ruim de helft ervan minder dan 1 m diep is. Cyprus met wagen doorkruist en dat lijkt mij toch de moeite als je houdt van natuur of geschiedenis.

• 10Sue & Sarah05-01-2008

Gewelidig vakantie met mijn dochter gehad - even er tussenuit van werk drukte. Sommige mensen hebben opmerkingen gegeven over de ligging van hotel maar wij gingen JUIST voor het rust en waren er niet teleurgesteld. Nicosia was gemakkelijk te berijken met taxi/bus. Een kleine minpunt was het duidelijk aanwezigheid van de Engels gezinnen - maar ja - wij zijn ook ooit kinderen geweest en een MP3 speler helpt ernorm!! Eten, kamer, faciliteiten, service etc waren uitmuntend. Wij hadden een dagje Cairo ook geboekt maar waren beiden ziek daarna - denk er wel over na wanneer je dit stad wilt bezoeken want men moet toch welles eten al was onze water vanuit een fles. Ik ben wel bereid terug te gaan maar zal dan meer energie hebben voor sight-seeing in de bergen enzovoort. Wat mij betreft zijn er te veel Engelse pubs maar men hoeft ze toch niet te bezoeken - onze hotel had alles wat nodig was voor een rustig verblijf. De beautysalon is ook aan aanraadertje - puur genot!!

• 10S.M. Stolze05-11-2007

Eind oktober 11 dagen naar dit hotel geweest. Was een vrije dure vakantie, maar het was het meer dan waard. Is echt een top hotel; kamer was perfect (totaal niet verouderd zoals iemand anders schrijft), eten in restaurant was erg goed en zeer afwisselend, hotel biedt vele verschillende plekken om te liggen (strand, gras, bij 't zwembad) allemaal even mooi, over 't algemeen een erg nette service, personeel bij de receptie was zeer behulpzaam! Kamer zag er altijd piekfijn uit, altijd schone handdoeken (soms zelfs tweemaal per dag). Erg aardig personeel in de verschillende restauranten.

Kan eigenlijk weinig negatiefs bedenken. Wellicht de ligging; het hotel ligt in coral bay en is dus wat afgezonderd van de andere hotels en toerist-gelegenheden. Vonden wij juist niet erg. Sterker nog, dat was een van de redenen dat we daarheen wilden. Mogelijk ander minpuntje is dat het de drankjes en het eten buiten HB vrij prijzig is inderdaad. Maar de kwaliteit was dan ook uitstekend!

• 9Ilse 23-08-2007

Mooi hotel, kamers wel wat verouderd. Zeer lekker en afwisselend eten. Bijna geen animatie, dus erg rustig. Zeer mooi gesitueerd in het natuurlijke landschap. Gelegen aan de zee, mooi strand.

• 9Fam. van der Plas06-08-2007

Net terug van een heerlijke en zonnige vakantie uit een vriendelijk en zeer service gericht Coral Beach resort in Coral Bay. Leuk hotel in Cyprotische stijl, geweldige bediening en heerlijk eten. Zee, strand en zwembad op loopafstand. De terraswoning, met tuin en uitzicht op zee, zijn een aanrader. De keuken is top. Ook wij gaan zeker nog eens terug!

1 tip over Hotel Coral Beach & Resort

• Vaes Louis, 19-05-2014

Uitstap Jet Air authentiek Cyprus is een aanrader- zeker met gids Marion Nicosia moet je gezien hebben om te voelen hoe het is in een verdeeld klein landje, maar is redelijk lange busreis. Vergeet je adaptor niet - kan je ook kopen in hotel voor 5 euro en indien je hem niet meer nodig hebt krijg je gewoon je geld terug

1 vraag over Hotel Coral Beach & Resort

• jinger, 01-08-2014

Stopcontacten

Heb je speciale stekkers nodig voor de stopcontacten in Coral Beach & Resort?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats