Hotel Coral Beach & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach & Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Coral Beach & Resort

• 8Fam. Vollebregt16-08-2019

Fijn hotel

Mooi hotel, gelegen aan zee met stranden op loopafstand. Eten was erg goed. Veel variatie door de verschillende thema's. Kamer was netjes en schoon. Beddengoed werd elke dag verschoond, maar was toch niet helemaal schoon. Elke dag werden er leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Ook 's avonds was er bijna elke avond muziek of een show. Personeel was vriendelijk. Leuke vakantie gehad!

Met oudere kinderen

• 6Antonie Zwennes28-03-2019

Eerste en de laatste keer in deze appartementen.

Het complex vertoont enig achterstallig onderhoud. Kamers waren netjes en schoon. Onze appartementen hadden een tussendeur naar andere appartementen. Je kon de de gesprekken daar gevoerd, woordelijk volgen. Zij onze gesprekken dus ook. Gelukkig waren het mensen met een voor ons geen bekende taal. Servies en keukengerei zeer basic. Na hierover bij de balie een opmerking gemaakt te hebben werd dit snel aangevuld. Het verwisselen van de handdoeken liep niet steeds vlekkeloos. I.p.v. een handdoek en badlaken p.p., werd soms alleen een badlaken neergelegd. Na opmerking hierover werd het wel aangevuld. Personeel niet erg vriendelijk. De balie was meer dan eens niet bezet. Om een drankje bij de bar te krijgen moest je de bediening eerst elders zoeken. De omgeving maakte een rommelige indruk. We hebben overigens een prima vakantie gehad, omdat we er alleen sliepen. Het aantal sterren is meer dan overdreven. Twee maximaal.

• 2017
    7Viviane14-10-2017

Een echte afknapper !

Het hotel en de kamers zelf niets op aan te merken. Het eten echter was een ramp. Er zou elke dag een ander thema moeten geweest zijn maar op onze 10 dagen hebben we 5 maal Aziatisch eten gehad ! Bovendien was het ondermaats. Elke dag varkensvlees en kip. Je word bediend hoofdzakelijk door oostblokkers die als ze je glas vullen evenveel naast als in het glas gieten. Waarschijnlijk was dit vroeger een zeer goed hotel maar nu zit het vol met Oost-Europeanen die alle dresscode aan hun laars lappen. Bij het diner zitten er gasten in hun natte zwemshort. Absloluut geen vijfsterrenhotel !! Aan het strand is het elke dag een gevecht voor ligzetels.

• 7Wdp07-10-2017

Een beetje teleurstellend

Kamer was wel goed en een mooi zwembad. Personeel was echter nors of gemaakt vriendelijk. De kwaliteit en het smakelijke van het eten was afwisselend. Geen aanrader.

• 9Dorine30-07-2017

Heerlijk !

Vriendelijke mensen, net en proper, heel lekkere keuken, lekkere Cypriotische wijn ontdekt. Er is altijd wel iets te doen zowel overdag als 's avonds. Wil je het rustig houden dan kan dat ook, het hotel biedt zones die voorbehouden zijn voor mensen zonder kleine kinderen. Ook het buffetrestaurant biedt die mogelijkheid. Er is een buffetrestaurant voor families met kleinere kindjes en eentje voor mensen zonder kleine kinderen. Er zijn ook verschillende andere restaurants op het domein waar je heerlijk kunt eten. Afhankelijk van je verblijfformule is dit inbegrepen ofwel moet je een kleine opleg betalen maar dat is eigen keuze natuurlijk. Rechtover het hotel is een leuk winkeltje waar je vanalles kunt kopen (het is er goedkoper dan in het winkeltje binnen het hotel), er is ook een café/restaurant en een autoverhuurbedrijfje. Er staan altijd taxi's aan de ingang van het hotel en naast het hotel kun je de bus nemen naar de haven van Paphos. Er rijden heel geregeld bussen heen en terug. Het hotel heeft ook een eigen strand, veel ruimte om te zonnebaden niet enkel rond het zwembad. Het is zeker een aanrader !

• Oude reviews

6Bernadette03-08-2015

verblijf 1 week 24-7 tot 31-7-2015

Hotel viel op sommige punten echt tegen. Er was helemaal geen kinderanimatie, nochtans was het vermeld in de brochure. Dus een echte tegenvaller voor de 4 meereizende kinderen. De vermelde avondanimatie ontbrak ook volledig! Het eten was lekker maar de ligging van het restaurant in de kelder is heel ongezellig. Er is maar 1 zwembad! Het hotel is wel aan vernieuwing toe! De tegeltjes van het zwembad komen los de kamers zijn verouderd. Het personeel is wel heel vriendelijk.

• 9Vaes Louis19-05-2014

prachtig uitzicht op baai - onvoorstelbaar

zeer vriendelijk personeel klanten zijn een internationaal allegaartje, veel Russen maar totaal niet storend.Standaardkamers zijn zeker ruim genoeg en er wordt zeker degelijk gepoetst. Alle dagen schone handdoeken en lakens ! Eten in buffetvorm is gewoon subliem. Alle dagen ander thema. De restaurants waar je in all in gratis kan gaan eten hebben wij niet gedaan omdat het buffet al zeker dik ok was. In sommige hotels heb je het van eten na 4 dagen gehad, altijd dezelfde smaak. Hier Niet!!!! Groot hotel maar toch geen overvol gevoel. Overal plaats aan het zwembad. Naar Paphos gaan is geen probleem met lijnbus voor de deur. Kost 1,50 euro per rit

• 9Snijder03-05-2014

Alles wat je nodig hebt,..en meer...

Heerlijke plek. Niet omgeven met winkeltjes, maar dat is met de bus (voor de deur) in 20 minuten opgelost (paphos harbour). Of met 15 minuten lopen ben je bij een kleine winkelstraat met diverse bars, restaurants en shops. We hadden een5 pers kamer( 2 verdiepingen). Geen splinternieuw design hotel, maar een authentiek, luxe en sfeervol hotel met overal goede hygiene. Mooi uitzicht op de zee en prachtige tuinen. Personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Het eten is subliem. Met drie kids aten we voornamelijk in het buffet restaurant dat een heel gevarieerd aanbod heeft. Warm en zeer smaakvol eten. Apart kinderbuffetje. De andere restaurants in het resort zijn ook super qua kwaliteit.

Met jonge kinderen

• 9jghsleegers10-10-2013

Prachtig Hotel

Prachtig kind vriendelijk hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 8hylkjehof04-10-2012

mooi maar te afgelegen

Een mooi resort, als je voor het strand gaat, geen aanrader. Personeel soms vriendelijk. soms niet te genieten. Kamers mooi, ruim en schoon. Een nadeel is dat je ver van de bewoonde wereld zit en als je iets wilt zien, of gewoon even flaneren met de bus moet. Eten goed, en warm.

1 tip over Hotel Coral Beach & Resort

• Vaes Louis, 19-05-2014

Uitstap Jet Air authentiek Cyprus is een aanrader- zeker met gids Marion Nicosia moet je gezien hebben om te voelen hoe het is in een verdeeld klein landje, maar is redelijk lange busreis. Vergeet je adaptor niet - kan je ook kopen in hotel voor 5 euro en indien je hem niet meer nodig hebt krijg je gewoon je geld terug

1 vraag over Hotel Coral Beach & Resort

• jinger, 01-08-2014

Stopcontacten

Heb je speciale stekkers nodig voor de stopcontacten in Coral Beach & Resort?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats