Hotel Aqua Sol Holiday Village & Waterpark

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Sol Holiday Village & Waterpark voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Aqua Sol Holiday Village & Waterpark

• 9Niels19-10-2019

Fantastisch!!

Mooi opgezet vakantiepark/ hotel! Mooie zwembaden en een waterpark met verschillende glijbanen en ligt direct aan de zee (helaas geen zandstrand) waterschoenen zijn aangeraden. Zeer vriendelijk personeel, vooral de badmeesters onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Eten beetje ééntonig maar smaakte niet verkeerd.

• 9Rosalie05-10-2019

Fijn hotel

Erg fijn verblijf gehad. Leuke zwembaden, heerlijk aan de zee, goed eten en lekkere cocktails (veel keus!).

• 9Sander26-09-2019

Goed (familie) hotel aan het strand!

Goed(familie) hotel aan het strand met eigen waterpark! Leuk personeel wat er alles aan doet om je verblijf geweldig te maken! Alles is mogelijk! Mooie ruime nieuwe kamers.

• 9Bart25-08-2019

Heerlijk

Heerlijke twee weken gehad! Kinderen vonden alle zwembaden heerlijk wilden iedere dag niet anders.eten ruim voldoende keuze en keurig op temperatuur.al het personeel doet erg zijn best om het je tot je zin te maken. Onze kinderen hebben een top tijd gehad met de lifeguards. Voor de glijbanen moet je wel 1.20 m lang zijn. Het complex ligt op een rustige ligging. Als je naar de boulevard wilt waar je de bus naar paphos kunt nemen of langs de winkeltjes wilt moet je een hellende weg oplopen.wij hebben erg genoten!

• 8Angelique31-07-2019

Een heerlijke vakantie

We hebben een prima verblijf gehad hier, erg leuk en gezellig, oke de muziek staat wel iets te hard vinden wij. Het eten is goed, de cocktails en de sfeer ook. De kamers zijn super goed (boxspring bedden) zelfs de airco is heerlijk en dat zonder extra kosten. Handdoeken voor zwemmen kan je huren en elke dag omwisselen voor nieuwe. Je betaald wel borg maar krijgt dat ook weer terug. Zelfs voor de kluis huur. Ze doen allemaal hun uiterste best het naar je zin te maken. Onze complimenten gaan zeker uit naar het personeel. And also special greetings to Panicos, thanks for having a nice holiday @aqua sol . Het was een super leuke vakantie. Het park is niet al te groot dus goed overzichtelijk met kids. Ook de veiligheid en controle zwembaden en glijbanen is goed te noemen. TOP Extra service zou kunnen zijn: The music, not that loud, a Shuttle to the beach and More traditional food. Thanks Lovely greetings, Angelique and Serena

Met oudere kinderen

• 9Marije van der Fluit23-07-2019

Super goede vakantie gehad. Heerlijk genoten.

Prima gerenoveerde kamer. Goede bedden en leuke gezellige huisjes. Prachtig waterpark. Aardige mensen bij het zwembad. Het personeel werkt hard en ze maken lange dagen wat erg knap is. De mensen in dit hotel doen heel erg hun best om het naar je zin te maken. De manager Panikos spreekt een aardig woordje Nederlands en is erg vriendelijk naar ons toe. Veel lof over deze accomodatie en de mensen! Complimenten voor het personeel. Onze vakantie was top en zeer ontspannen en zonovergoten.

• 10Haike harbers17-07-2019

Fantastisch willen zeker terug naar dit hotel

Goede vakantie fehad, bediening is uitstekend eten is goed. Bar drankjes uitstekend vooral de man panicos kan je echt aan het lachen maken animatieteam is ook schitterend. We willen zeker terug gaan. Is echt een aanrader voor ouders met kinderen iedereen gaat er goed mee om. Echt vriendelijk personeel. Er zit lifeguards bij het zwembad die alles in de gaten houden

• 9Karianne Van Hal13-07-2019

Zalig

Zeer vriendelijke bediening, de manager Panicos houdt alles zeer goed onder controle

• 9Stephane11-07-2019

Super hotel, heel vriendelijk personeel !!

Leuk hotel, prima voor kids met een heel leuk aquapark. Management steeds voor alles beschikbaar en heel klant gericht, optimaal voor jou een rustgevende en leuke vakantie te geven vooral “Panicos” is the man from this hotel = 100% klantgericht !!

• 10Panis Frederick26-06-2019

Een geweldig hotel ,

Ontvangen door super vriendelijk personeel met de glimlach tot achter hun oren , de kamers en accommodatie was perfect in onze ogen alles werd zo goed als mogelijk proper gehouden , En het eten was meer dan goed . Alle dagen was er wel iets nieuws om te eten . Maar wij waren nog het meest gecharmeerd door Mr Panikos , hij deed er alles voor om ons we hebben ons er rot gelachen , elke keer we elkaar tegen kwamen was het nooit teveel om “Goeiedag “ te zeggen of te lachen en te zwanen met ons , we hebben er ons zalig geamuseerd . Wij komen zeker nog terug .

Met vrienden

2 tips over Hotel Aqua Sol Holiday Village & Waterpark

• Esther de Groot, 06-08-2014

Géén badhanddoeken service ( niet zoals aangegeven op de boekingssite van Neckerman en de brochure) Veel gasten gaan daar vanuit. Niet dus. Wel badhanddoeken voor badkamer. Badhanddoeken kun je daar kopen voor 10 eu p/s.Wifi kopen voor 20 eu p/w. Omgeving van Pafhos door klimaat en mentaliteit dor/slordig. gebouwen./winkels vergane glorie.Prachtige tocht naar Troodos gebergte en watervallen gemaakt. Ode Trip naar Limassol ok. Wegen zijn ok. Wel opletten omdat ze daar links rijden. Wij niet weer

• Familie Schouten, 08-05-2015

Op 5 min lopen van lange straat met winkels, restaurants, bushalte, Atlas (voor goedkope en super goede excursies), zandstrandje Coral Bay. Binnen 15 min met buslijn 615 in het hart van Paphos (dagkaart 5 Euro - Retourtje 3 Euro) TIP: vergeet je reisstekkers niet !!! (Bij de Action 2 €)

2 vragen over Hotel Aqua Sol Holiday Village & Waterpark

• serena, 22-07-2019

zwemmen

mag je flippers mee en mag je ze dan ook gebruiken

• Judith van der Pol, 20-01-2019

Lange broek voor heren tijdens diner.

Ik zie bij sommige reisorganisaties de vermelding dat de heren in lange broek moeten verschijnen tijdens het diner. Wordt deze regel streng na geleefd of wordt een nette korte broek ook getolereerd? Alvast bedankt voor de reactie, Judith.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer