Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Hill voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Sunny Hill in het Nederlands

Bob van Raamsdonk
1-9-2015

Redelijk en eenvoudig appartement. We werden de eerste keer begroet door een kakkerlak. De airco werkte niet( in de woonkamer). De volgende dag is dat verholpen. Er ontbreekt ook weer een koffiezetapparaat. Dat lukt maar niet in de zuidelijke landen. De "eigenaresse" is zeer vriendelijk. Het zwembad is prachtig. Je hebt hier wel een auto nodig om de omgeving (strand, Paphos enz. ) te ontdekken. Al met al een redelijke onderkomen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijk kleinschalig vakantieadres!

Katrien
9-9-2013

Zijn hier onze 22-daagse rondreis (op de bonnefooi met huurauto) begonnen (4 nachten) en ook geëindigd (2 nachten) omdat Sunny Hill ons zo goed was bevallen en je binnen een half uur op Paphos airport bent. Nana is een heel goede gastvrouw die zorgt dat het haar gasten aan niets ontbreekt. Ook het schoonmaakpersoneel is heel aardig. Het complexje is in Griekse stijl gebouwd, heel netjes, ruime appartementen, mooie terrassen en balkons. Het zwembad is prima, ook ligbedden en parasols. Wij waren er in augustus en toch was het hier heel rustig. Wifi in lounge en in de appartementen die dichtbij de receptie liggen, iets verder weg schijnt de ontvangst wat minder te zijn. De zonsondergangen zijn er heel mooi! Goede uitvalsbasis om heel het westen te verkennen, ook het Arkamas-schiereiland. Prachtige natuur, mooie stranden en bergen, veel archeologische sites, stille typische dorpjes... Nana geeft graag tips. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi schoon en rustig hotel

Arjan
22-4-2013

Heel fijn appartement dat iets de heuvel op ligt. Goed zwembad en met de bus in 5 minuten in de haven. Ontzettend vriendelijke vrouw die met je meedenkt en veel voor je wilt doen om het zo goed mogelijke naar je zin te maken. Net voor het hoogseizoen is een aanrader gezien de drukte.

Gereisd Met partner in Fri Jun 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Hill voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunny Hill in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunny Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.