Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Aparthotel St. George Gardens

We hebben een aantal aanbieders voor St. George Gardens voor je op een rij gezet:

66 reviews over Aparthotel St. George Gardens in het Nederlands

Fantastisch 😍

Jan Stam
10-10-2018

Wat een geweldige locatie heeft dit appartementen complex... Geweldige tijd hier gehad. Eten was voor ons echt top... Lekker veel keuze. Genoeg ligbedden en vriendelijk personeel. Wij zijn langs de boulevard gelopen en zagen dat op dit gedeelte st George appartement en hotel als enigste direct aan strand en zee zitten. Neem wel waterschoenen mee ivm gladheid stenen bij de zee.... Appartement was prima... Simpel maar schoon... Voor ons prima omdat wij toch alleen maar buiten waren... Kortom volgend jaar komen wij hier weer...

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben het erg naar ons zin gehad

T Nietveld Bosch
9-10-2018

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes.De bedden zijn hard.Elke dag wordt er schoongemaakt en een goede handdoeken service.Wel is het vrij vochtig in de appartementen.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Mijn favoriet is de barjuffrouw,wat een schat.Het eten is prima en er is genoeg keus.S avonds na de annimatie is er niks meer te doen.Om 22,30 is het uitgestorven.Er waren genoeg ligbedden zowel op het strand als bij het zwembad

Gereisd Met partner in september 2018

Eenmalig!

Th&R
19-9-2016

Kijk goed uit bij reservering want er is ook een St George Gardens Hotel, naast appartementen St George Garden! Op de site staan ook de foto's van het hotel! Bij de appartementen is geen strand, maar alleen maar rotsen. Een heel klein strandje bij het naastgelegen hotel en daar kan je de zee inlopen! De kamers zijn wel oké, het eten is bar slecht, koud en lauw eten en elke dag het zelfde! Personeel in het restaurant erg onvriendelijk en chagrijnig! Kapotte stoelen blijven gewoon staan, waardoor schade aan kleding! Klein zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Genoeg ligbedden en vaste parasols op de grasweide. De bar dame die maakt er nog wat van en is erg vriendelijk.
Wifi is een drama! De kamers worden zeer slecht schoongemaakt en op zondag helemaal niet. Personeel in de bar, receptie en hotelwinkeltje vriendelijk en zeer behulpzaam. Genoeg parkeerruimte. Voor €1,50 p.p. met de bus naar Paphos harbour en dat is zeer goed te doen. 2 restaurants en een lokaal winkeltje 5 minuten lopen vanaf St George garden. Veel trappen op het complex, was ons bekend en geen probleem. Slecht ter been dan zijn er liften en het is rolstoel vriendelijk! Voor kleine kinderen is er niet veel te doen. Ik geef 2,5 - 3 sterren aan dit complex, meer zeker niet waard!

Gereisd Met partner in september 2016

Tjingo

heerlijk hotel aan het strand

coby
25-6-2016

Dit jaar voor de derde keer geweest ,maar je merkt dat hier ook de crisis toe slaat.Het eten was niet slecht maar ook niet zo goed meer als de afgelopen jaren. Weinig variatie jammer!! Het personeel daarin tegen was weer erg gezellig en behulpzaam , kregen een kamer waar ik niet tevreden mee was kreeg gelijk een andere en een week gratis wifi!! heerlijk aan het strand gelegen( is gras).kortom weer heerlijk genoten!!we hebben dit jaar elektrische fietsen gehuurd heel veel gezien , maar fietspaden zijn er niet overal, dus uitkijken.

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijk en mooi hotel

Rosja
19-1-2016

Mooi zwembad, mooi hotel en kamers. Wij hadden 2 kamers met tussendeur aangeboden gekregen nadat we geboekt hadden voor het appartement. Ideaal! Alleen het strand was wat klein, niet een mooi groot zandstrand. wel erg leuk barretje met prachtig uitzicht.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk

Sophie
19-10-2015

Geen supermooi hotel, beetje kaal en gedateerd hier en daar maar desondanks een heerlijke plek. De tuinen rond het zwembad en aan de zee zijn heel relaxed, als het niet te druk is komt het personeel zelfs nog bij je strandbedje om te vragen of je iets wilt drinken. De kamers zijn ruim met goede bedden.Het is eten is prima! Vriendelijk personeel, de dubbele espresso's werden al klaar gezet als Stella ons aan zag komen bij de zwembadbar. Geen loeiharde muziek, behalve op de disco-avond bij hotel St.George, maar om 12 uur was het stil. Wij hebben hier erg genoten.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Super vakantie!

coby
6-10-2015

Kleinschalig hotel , grote kamers ,goede schoonmaak, Prachtig uitzicht kortom erg genoten ! Eten was erg goed en warm, elke dag andere dingen.Smiddags eten bij het zwembad, bediening aan het strand echt verwennerij , altijd genoeg stoelen, heerlijk rustig aan het strand geen zand maar gras.Personeel over het algemeen heel erg vriendelijk vooral Christos die bij de receptie staat en Yiannakis in de eetzaal die kunnen je veel vertellen over het eiland.Dit was voor ons de tweede keer maar komen zeker terug! Voor het hotel loopt een pad langs de zee helemaal naaar Paphoshaven is ong 2 uur lopen is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2015

Heerlijk genieten

Diny Teunisse
4-10-2015

Het is een kleinschalig goed onderhouden hotel met zeer ruime kamers die dagelijks goed schoongemaakt worden, behalve op zondag, dan verschonen ze alleen de handdoeken en maken het bed(den) op. Bij aankomst stond er een fles water in de koelkast en was deze leeg dan kon je gewoon een nieuwe fles water krijgen bij de bar. Het eten is niet overdadig maar wel zeer goed verzorgd dagelijks zeer gevarieerd en ruim voldoende het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij de zwembadbar waren ook nog snacks voor de liefhebbers ook dit was zeer goed verzorgd. Als je in het zwembad ligt, aan de rand hangt, komen ze je vragen of je een drankje wilt hebben ze komen je zelfs aan het strand bedienen met drankjes dit hadden wij nog nooit meegemaakt......echt een super service!! 'S avonds was het heerlijk zitten op het terras bij de bar met uitzicht op de zee. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in september 2015

Is absoluut geen 4 **** waard

Familie
2-10-2015

Interieur is sterk verouderd, eten is niet warm en totaal geen variatie in het eten. Airco doet het meer niet dan wel. Het gehele complex doet een beetje shabby aan. Als wij dit hadden geweten hadden we het niet geboekt maar waren we lekker naar het hotel St. George gegaan.

Relaxt, aanrader.

Krol
31-8-2015

Zondag 23 augustus laat in de avond aangekomen. Ons werd geadviseerd nog voor het in checken nog even snel te gaan eten na de reis, want het avond buffet sluit om 22 uur, zeer attend.

Eten was de hele week door goed gevarieerd, lekker en ruim voldoende. Elke avond een ander "thema". Tussen de maaltijden door is er een snackbuffet bij het zwembad.

Hotel zelf is wel iets gedateerd maar keurig onderhouden, schoon en de dubbele airco in het appartement werkte naar behoren. De badkamer in het appartement is modern.

Zwembad is heerlijk, vooral als je eerst in de Middellandse zee gezwommen hebt kun je het zoute water lekker afspoelen in het zwembad. Lekker relaxt aan de kant hangen met een drankje waarna je lekk op een ligstoel in de zon gaat liggen bakken. Zonneweide is goed onderhouden.

Personeel is vriendelijk, kamer werd elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel St. George Gardens in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel St. George Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.