Chlorakas

Reviews over Chlorakas

Prima vakantieplaats.

gertvanderheiden
    16-9-2014

De stranden op Cyprus stellen niet veel voor. Veel rotskust met daartussen kleine stukjes zandstrand. Het eiland is verder echter de moeite waard om te bezoeken met zeker meer landinwaarts een mooie bergachtige natuur met daarin de nodige bezienswaardigheden. Het is echter meer een bestemming om het land te ontdekken dan om naartoe te gaan voor zijn prachtige stranden. De zon, die vrijwel altijd aanwezig is, maakt echter veel goed.

Gereisd Met partner in september 2014

Fantastische!

Janette B
    8-6-2014

Ik zou alle reizigers aanraden om een fietstocht te maken. Er is een mooie omgeving met prachtige kustwegen, breed genoeg voor fietsen, die vele kilometers langs de kust lopen. Wij huurden een fiets voor de hele dag en maakten een fietstocht rond de heuvels voor het hotel en langs de kust. Een fantastische ervaring!

Gereisd Met partner in mei 2014

Prima vertoeven hier.

Fred Eisvogel
    8-10-2012

Van een echt strand is geen sprake, wel klein strandje met zeer fijn grind. Als je de zee in gaat zijn waterschoenen zeer aan te bevelen. Gelukkig had ik al Zoover gelezen en ze meegenomen. Je kunt er duiken (cursus wel duur), parasailen en jetski. Het plaatsje Paphos lag ca 5 km terug maar is goed bereikbaar. De sfeer rond de haven en de markt beleefde ik als zeer gemoedelijk, mensen die graag een babbeltje met je maken en zeker niet opdringerig. De koningsgraven bezocht maar als je niets weet van de achterliggende geschiedenis ervan beleef je het als een dorre vlakte met wat ruines. Via Wikepedia ontdek je over deze graven maar ook over Cyprus zelf.

Gereisd Met partner in Tue Sep 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel St George.

cliff en familie.
    6-8-2011

Dit hotel was naar onze wens (en wij zijn geen makkelijke mensen), eten lekker, bediening(vooral bij het avondeten) was zeer goed, personeel over het algemeen zeer goed in hun job en vriendelijk (met uitzondering van de diensters aan het zwembad, waren volgens ons jobstudentes). Was toch een indrukwekkend hotel, grote hal en geen boel of amok makers, allemaal deftige mensen. De heren moesten wel steeds (s avonds) een lange broek dragen, wat wel soms nogal warm kon aanvoelen. Er waren problemen met de electriciteitscentrale in Cyprus en daardoor moeten de Cyprioten zeer zuinig omgaan met hun stroom, ook in het hotel. Het is wel nog een eindje van het hotel naar de haven, maar je kan steeds een taxi of bus nemen. Maar kunnen over het algemeen wel zeggen dat alles naar onze wens was.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Chlorakas scoort een 7,9 uit 10, op basis van 46 reviews