Aparthotel
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pafian Park Holiday Village voor je op een rij gezet:

52 reviews over Aparthotel Pafian Park Holiday Village in het Nederlands

Slechtste ervaring ooit in een hotel

Jo
28-5-2013

Onvriendelijke receptiemedewerkers, lange wachtrijen aan de "ALL INCLUSIVE"-bar waar je maximum 2 alcoholische dranken per keer mag bestellen, mieren in de kamer, slecht-werkende WIFI die bovendien duur is (30 euro voor 7 dagen), klein maar vooral gevaarlijk strandje (+/- 10 meter) met scherpe rotsen net onder het wateroppervlak, 700 meter van de bushalte, geen winkels of terrasjes, kamers worden niet gereinigd op donderdag en zondag, afval in en om het zwembad. Het eten is gevarieerd en lekker en ook het restaurantpersoneel is vriendelijk. Weg blijven daar tenzij je houd van luidruchtige, getattooeerde Engelse mannen anex veel te dikke, bleke engelse dames.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

kijk aub nou eens naar de prijs/kwaliteit mensen!

Leroy Houtman
14-11-2012

heel leuk lief en aardig alle op- en aanmerkingen hier op deze site, maar dit hotel is het goedkoopst qua all inclusive in de stad paphos. natuurlijk is de ligging niet best, maar voor 1 euro pp zit je binnen 5 minuten in hartje paphos met de bus die om het half uur rijdt...OP TIJD! en anders rijden er zat taxi's die je voor 7 euro afzetten waar je maar wilt (wel afdingen!). als je normaal en aardig tegen de bediening doet, doen ze dat net zo goed terug, want dat zijn ze niet gewend van de engelse gasten die er komen. het eten is soms wat flauw, maar zout doet tegenwoordig wonderen (ze moeten voor misschien wel 10.000 gasten per jaar koken die allemaal hun eigen smaak hebben, dus moeten ze een middenweg kiezen!)! en wat de kamers betreft...er is airco, ruime badkamer, goede bedden en leuk uitzicht op het zwembad...jongens, wat wil je nog meer...mei 2013 zullen ze ons zeker weer zien! bedankt voor 2 fantastische weken!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Voor ons niet meer.

Alinda
23-9-2012

Wij zijn iets later in het seizoen gegaan. Hierdoor was er geen enkele kinder annimatie meer. De gewone animatie was voor ons waardeloos. Iedere avond eerst een quiz en dan bingo. Voor iets anders, zoals een karaoke, moest je blijven zitten tot half 11. Met een kind van 2 is dat niet haalbaar, De kamer was schoon en netjes, De bedden waren zo hard als een plank en in ons geval was er een campingbedje bijgeplaatst als kinderbed, Geen probleem maar wel zonder deken. Hierdoor moesten we iedere keer handdoeken gebruiken als deken. Verder ligt de accomodatie erg afgelegen. Iedere keer 15 min. bergop lopen voor de bushalte om ergens te komen. Het bussen netwerk is wel goed. Voor een euro p.p. kom je al in een mooie haven. Voor 3 euro kon je de hele dag met alle bussen. Het eten was goed. Alleen eentonig. Pasta, aardappelen en patat. De groente en vlees waren niet altijd even gaar. Het personeel is wel altijd even vriendelijk.. Al met al, niet helemaal wat we ervan verwacht hadden.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Prima prijs/kwaliteit verhouding

G.Brunsveld
7-9-2012

Voor kinderen een prima plek. Het avond animatie gebeuren is bijna altijd hetzelfde. (Disco en bingo).Wel redelijk ver van de bewoonde wereld maar dat weet je van te voren. Opstapplaats voor de bus is geen 200 meter van de accomedatie maar 500 m.!.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

A. Hougardy
5-6-2012

Appartementen zijn ruim. Bedden zijn net planken, dat wel. Eten was prima verzorgd. Snacks in de middag goed. Geen handdoeken bij de bedjes vroeg in de ochtend. Alles prima voor elkaar. Je zit alleen ver van het centrum af. Wij hebben via de recpetie voor 10 euro per dag een fiets gehuurd. Het is ongeveer 10 kilometer naar de oude haven. Je kan er goed fietsen!

Gereisd Met partner in mei 2012

geen pafian park meer

p
20-11-2011

Het is een afgelegen park, in the middle of nowere. Het is een ver lopen naar de bus, en dat nog in de hitte.. is geen pretje. Bedjes bij het strand waren snel bezet, daarin tegen had je een paar strandbedjes bij het ''strand''. Dat was een klein baaitje maar het nadeel was dat daar al het troep in terecht kwam, vooral teer. Dus trek vooral geen nieuwe bikini aan!! Het eten is elke dag een beetje het zelfde, dat verveelt wel na 10 dagen, maar goed we hebben het overleeft! De kamers daarin tegen waren mooi en opgeruimt. De airco is heerlijk om even bij af te koelen en de bedden waren prima. Verder veel ruimte en een tv, goed uitzicht vanaf het balkon. Ook excursie gedaan dat was erg leuk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Toppertjuh!

familie schuijt!
31-10-2011

Helemaal geweldig jonguh! de familie schuijt heeft heel Pafian Park onveilig gemaakt!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Goed verzorgd hotel

Erwin Astrid
30-8-2011

Dit hotel is zeker een aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Bedjes bij het zwembad worden wel zeer vroeg gereserveerd vooral door de Engelsen. Hangen wel borden dat het niet mag maar daar wordt niets mee gedaan. Verder schone kamers idd alleen op donderdag en zondag geen schone handdoeken maar heb je tekort kun je altijd bij de receptie terecht. In de touroperator gids stond dat de haven op loopafstand was echter dat is niet het geval. De bus is op ong 5 minuten loopafstand en rijdt om de 10 minuten. Animatieteam was erg goed voor elk wat wils. Wij hebben mede namens de leuke club mensen in het hotel een prima vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel voor goede prijs/kwaliteitsverhouding

Tommy en Sabrina
26-8-2011

Zoals ze schreven 2x per week schone handdoeken klopt niet. Alleen op donderdag en zondag worden de kamers niet schoongemaakt maar dit word ook aangegeven!Uiteraard willen de poetsvrouwen ook een dag vrij met de hitte! Een heel leuk en gezellig hotel!Het eten was goed met iedere dag een ander thema. Ook het animatie doet uiterst zijn best voor jong en oud! Het hotel ligt helaas wat afgelegen waardoor je altijd de bus moet nemen naar de haven. Maar voor 2 euro per dag kan je reizen op cyprus! De bedjes zijn inderdaad vroeg bezet, maar dit is schijnbaar in alle hotels bij phapos. Verschillende mensen ontmoet met excursies. Verder is dit hotel zeker een aanrader! Alles bij elkaar een goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedereen doet er alles aan om je een top vakantie te bezorgen

Gereisd Met partner in augustus 2011

supervakantie

willem, marian, christianne, yaron
30-7-2011

personeel van restaurant,receptie, animatie waren erg vriendelijk en behulpzaam.de entertainment was gevarieerd en leuk vooral de "shaky-shakes"! de laatste week was erg druk en was het moeilijk een goed plekje bij het zwembad te vinden tenzij je er erg vroeg bij was. voor 2 euro kan je de hele dag met de bus reizen in paphos

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pafian Park Holiday Village in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pafian Park Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.