Géén boekingskosten
CyprusPaphosChlorakasAparthotels ChlorakasAparthotel Pafian Park Holiday Village

Aparthotel Pafian Park Holiday Village

CyprusPaphosChlorakas

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Pafian Park Holiday Village voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 50 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

54 Reviews over Pafian Park Holiday Village

• 4MasuirNicole19-11-2013

Plus jamais dans cet hotel

Le complexe hotelier en lui meme est tresbien dommage que celui ci n est pas entretenu.La chambre a été nettoyee 2 fois sur la semaine serviettes De bain remplacées aussi 2 fois sur la semaine. La terrasse a été elle nettoyée une fois sur notre séjour.Les tables de la terrasse jamais lavee ni essuyee.Les urinoirs hommes du bar interieur bouches et restes tel quel tout notre sejour.Des fourmis partout dans la chambre et meme dans le lit Au refectoire pas de nappes sur les tables sauf au souper.Au dejeuner pain séché car il a passe la nuit sur le coin du comptoir.Le vin servi dans des verres long drink.

• 1Lynn Anderson01-11-2013

Avoid at all costs

If you value the safety of your self, your family and your possessions avoid this hotel. We had items taken from our locked hotel room. We discovered when reporting this to the police that this happens on a regular basis. The hotel receptionist confirmed this was the case. It could only have been the staff in the hotel as some items which I had packed earlier that day were removed from the suitcase. Only a staff member would have known they were in the room in the first place. The hotel manager admitted there had been thefts before yet he didn't even apologise. My teenage daughter spent the rest of the holiday worrying they would come back whilst we were asleep!

• 4Jo28-05-2013

Slechtste ervaring ooit in een hotel

Onvriendelijke receptiemedewerkers, lange wachtrijen aan de "ALL INCLUSIVE"-bar waar je maximum 2 alcoholische dranken per keer mag bestellen, mieren in de kamer, slecht-werkende WIFI die bovendien duur is (30 euro voor 7 dagen), klein maar vooral gevaarlijk strandje (+/- 10 meter) met scherpe rotsen net onder het wateroppervlak, 700 meter van de bushalte, geen winkels of terrasjes, kamers worden niet gereinigd op donderdag en zondag, afval in en om het zwembad. Het eten is gevarieerd en lekker en ook het restaurantpersoneel is vriendelijk. Weg blijven daar tenzij je houd van luidruchtige, getattooeerde Engelse mannen anex veel te dikke, bleke engelse dames.

• 8Leroy Houtman14-11-2012

kijk aub nou eens naar de prijs/kwaliteit mensen!

heel leuk lief en aardig alle op- en aanmerkingen hier op deze site, maar dit hotel is het goedkoopst qua all inclusive in de stad paphos. natuurlijk is de ligging niet best, maar voor 1 euro pp zit je binnen 5 minuten in hartje paphos met de bus die om het half uur rijdt...OP TIJD! en anders rijden er zat taxi's die je voor 7 euro afzetten waar je maar wilt (wel afdingen!). als je normaal en aardig tegen de bediening doet, doen ze dat net zo goed terug, want dat zijn ze niet gewend van de engelse gasten die er komen. het eten is soms wat flauw, maar zout doet tegenwoordig wonderen (ze moeten voor misschien wel 10.000 gasten per jaar koken die allemaal hun eigen smaak hebben, dus moeten ze een middenweg kiezen!)! en wat de kamers betreft...er is airco, ruime badkamer, goede bedden en leuk uitzicht op het zwembad...jongens, wat wil je nog meer...mei 2013 zullen ze ons zeker weer zien! bedankt voor 2 fantastische weken!

• 5Alinda23-09-2012

Voor ons niet meer.

Wij zijn iets later in het seizoen gegaan. Hierdoor was er geen enkele kinder annimatie meer. De gewone animatie was voor ons waardeloos. Iedere avond eerst een quiz en dan bingo. Voor iets anders, zoals een karaoke, moest je blijven zitten tot half 11. Met een kind van 2 is dat niet haalbaar, De kamer was schoon en netjes, De bedden waren zo hard als een plank en in ons geval was er een campingbedje bijgeplaatst als kinderbed, Geen probleem maar wel zonder deken. Hierdoor moesten we iedere keer handdoeken gebruiken als deken. Verder ligt de accomodatie erg afgelegen. Iedere keer 15 min. bergop lopen voor de bushalte om ergens te komen. Het bussen netwerk is wel goed. Voor een euro p.p. kom je al in een mooie haven. Voor 3 euro kon je de hele dag met alle bussen. Het eten was goed. Alleen eentonig. Pasta, aardappelen en patat. De groente en vlees waren niet altijd even gaar. Het personeel is wel altijd even vriendelijk.. Al met al, niet helemaal wat we ervan verwacht hadden.

• 7G.Brunsveld07-09-2012

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Voor kinderen een prima plek. Het avond animatie gebeuren is bijna altijd hetzelfde. (Disco en bingo).Wel redelijk ver van de bewoonde wereld maar dat weet je van te voren. Opstapplaats voor de bus is geen 200 meter van de accomedatie maar 500 m.!.

• 8A. Hougardy05-06-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Appartementen zijn ruim. Bedden zijn net planken, dat wel. Eten was prima verzorgd. Snacks in de middag goed. Geen handdoeken bij de bedjes vroeg in de ochtend. Alles prima voor elkaar. Je zit alleen ver van het centrum af. Wij hebben via de recpetie voor 10 euro per dag een fiets gehuurd. Het is ongeveer 10 kilometer naar de oude haven. Je kan er goed fietsen!

• 0p20-11-2011

geen pafian park meer

Het is een afgelegen park, in the middle of nowere. Het is een ver lopen naar de bus, en dat nog in de hitte.. is geen pretje. Bedjes bij het strand waren snel bezet, daarin tegen had je een paar strandbedjes bij het ''strand''. Dat was een klein baaitje maar het nadeel was dat daar al het troep in terecht kwam, vooral teer. Dus trek vooral geen nieuwe bikini aan!! Het eten is elke dag een beetje het zelfde, dat verveelt wel na 10 dagen, maar goed we hebben het overleeft! De kamers daarin tegen waren mooi en opgeruimt. De airco is heerlijk om even bij af te koelen en de bedden waren prima. Verder veel ruimte en een tv, goed uitzicht vanaf het balkon. Ook excursie gedaan dat was erg leuk.

• 9familie schuijt!31-10-2011

Toppertjuh!

Helemaal geweldig jonguh! de familie schuijt heeft heel Pafian Park onveilig gemaakt!

• 8Erwin Astrid30-08-2011

Goed verzorgd hotel

Dit hotel is zeker een aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Bedjes bij het zwembad worden wel zeer vroeg gereserveerd vooral door de Engelsen. Hangen wel borden dat het niet mag maar daar wordt niets mee gedaan. Verder schone kamers idd alleen op donderdag en zondag geen schone handdoeken maar heb je tekort kun je altijd bij de receptie terecht. In de touroperator gids stond dat de haven op loopafstand was echter dat is niet het geval. De bus is op ong 5 minuten loopafstand en rijdt om de 10 minuten. Animatieteam was erg goed voor elk wat wils. Wij hebben mede namens de leuke club mensen in het hotel een prima vakantie gehad.

Aparthotel Pafian Park Holiday Village info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar