Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag25°14°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Laura Beach & Splash Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Leonardo Laura Beach & Splash Resort in het Nederlands

Perfecte vakantie

Inge
4-11-2018

Kamers een beetje gehorig. Eten goed, voldoende keus ook voor vega.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader!

vincent visser
5-9-2018

Aanrader! Lekker eten, schoon, en mooie omgeving. Prima plek om je vakantie te vieren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

super

bianca
19-7-2018

het was een hele leuke vakantie...het hotel is prima personeel is erg vriendelijk en werkt hard..het eten was ook prima met name wat je bij de zwembaden kon krijgen was heerlijk. mijn zoon lust bv geen sla op zijn broodje hamburger dit heeft hij een x gevraagd en de volgende keer hoefde hij het al niet meer te vragen ze wisten het al..drinken was prima de ice latte's waren heerlijk

een minpunt was dat je voor een glijbaan 16 moest zijn en er was er een bij die gevaarlijker was en waar de jongste wel vanaf mocht...ze weken daar ook niet vanaf

tip: boek een boottocht met de wave dancer...we hebben al veel gedaan maar dit was echt heel leuk en het eten was geweldig en voor 5 euro kun je heel de dag met de bus ook een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

D-reizen

Van 1-8 mei 2018 een heerlijk verblijf gehad op Leonardo Laura Beach & Splash Resort. Sinds ons vorige bezoek in 2016 is het hotel overgenomen door de Leonardo keten en is er flink verbouwd. Een hele 5e verdieping erop en daarmee uitgebreid naar 400 kamers. Ook zijn er swim-up appartementen gemaakt en zijn de lobby en restaurants verbouwd. Het hele hotel ziet er weer fris en modern uit. Rondom de zwembaden ligt nu kunstgras, zodat dit het hele jaar groen blijft en er geen kale(modder)plekken ontstaan. Wij kregen een warm welkom en veel personeel van de staf/bediening herkenden ons nog en waren oprecht blij ons weer te mogen ontvangen en maakte tijd voor een praatje. Wij hadden all-inclusieve geboekt en konden ontbijten van 7-10 uur, lunch van 12:30-14:30 uur en diner van 19-21:30 uur. Tussen door kan je naar het snack buffet voor pizza, pasta, salade, toetjes, friet, hotdog, hamburger, broodje shoarma, kipnuggets etc. en diverse warme e

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

fam. Reitsma
24-10-2017

Leuk, mooi hotel, vriendelijk personeel. Kamers waren netjes en werden iedere dag schoon gemaakt. Helaas werd onze dochter van 3 na een aantal dagen ziek (wat bij thuiskomst een salmonellavergiftiging bleek, kan bijna niet anders dan dat dit opgelopen is in het hotel door eten/zwembadwater o.i.d.) een bezoek aan een ziekenhuis was onvermijdelijk. Helaas hebben we dus de laatste dagen van onze vakantie verplicht op de hotelkamer door moeten brengen. Zwembad of een activiteit waren geen optie meer. Hierdoor is onze vakantie behoorlijk in het water gevallen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

John Adams
18-6-2017

Mooi familiehotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kwamen laat aan maar werd toch nog eten en drinken geregeld. Kamer en badkamer erg schoon en werden dagelijks schoongemaakt evenals het balkon. Handdoekje leggen is hier niet nodig, genoeg ligbedden aanwezig. Barkeepers poolbar erg vriendelijk en een leger lifeguards aanwezig bij de zwembaden om een oogje in het zeil te houden. Eten was erg lekker en gevarieerd maar advies is om vroeg te gaan eten anders niet altijd warm. Animatie was super, hoofd Alfredo en zijn team zijn de hele dag met de gasten bezig tot laat in de avond. Minpunt is het strand bij het hotel, gevaarlijk door de rotsen aan en in zee maar op 10 minuten lopen een zandstrand waar je wel veilig kunt zwemmen. Omgeving hotel veel restaurants en bars maar wie graag wil winkelen zal naar Nicosia moeten. Wij gaan hier zeker nog een keer terug want hebben een topvakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk vakantie gehad

Nijman
21-5-2017

Hotel kamers zijn prima, zwembad en glijbaan vonden wij geweldig en ligging is prima waar makkelijk met de bus verbinding naar paphos kan voor € 1,50 alleen wat wij minder vonden wat hier ook vaak word beschrijven dat is het eten ontbijt en lucht is prima maar wij als kieskeurige zijn met eten vonden het avondeten koud en vaak zelfde dingen maar dat erg persoonlijk en tip aan de overkant mamma's en Pizza aan overkant van hotel kun je heerlijk eten en super goedkoop en nog laaste tip boek de excursie niet via reisorganisaties maar via kiosk paar meter rechts van scheelt hoop geld! Veder een super mooie vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

Vooral waterpark leuk, hotel niet bijzonder

Laura van Roo
25-2-2017

Hotel geselecteerd op waterpark, dat was in orde. Kinderen hebben zich daar prima vermaakt. Waterpark ligt aan een kant van het resort, sluit op elkaar aan, kinderen hoeven dus niet eerst een paar honderd meter te lopen zoals je soms ziet bij glijbanenparken. Restaurants niet bijzonder sfeervol of bijzonder qua eten. Het voldoet, maar houdt niet over. Ook de buitenboel mag wat aangepakt worden. Gras was niet overal mooi, zwembaden met kapotte randen, tuin niet netjes bijgewerkt etc. Dat is jammer want het doet af aan de vakantiebeleving. Er was (externe) duikinstructeur die klanten probeerde te krijgen in het zwembad. Wij zijn meegegaan en hebben een middagje gedoken in een baaitje een half uurtje verderop. Was heel leuk om te doen! Geen zandstrand, je kunt er wel zwemmen, tussen de rotsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische plek

Ostrowski Wojciech
12-2-2017

alles was perfect georganiseerd, het eten is heerlijk, de kamers groot en schoon, vriendelijk personeel, fantastische vakantie

Gereisd met partner in september 2016

Ontzettende prettige vakantie gehad

Familie Bosch
1-11-2016

Al inclusive was prima. Eten erg lekker. Personeel erg vriendelijk. Bedden vonden wij een beetje hard. Waterglijbanen vonden onze kinderen geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Laura Beach & Splash Resort in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Laura Beach & Splash Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.