Hotel Azia Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azia Resort & Spa voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Azia Resort & Spa

• 8H. Van den Bos03-07-2019

Geweldig resort met prachtige tuin. Heerlijk!

Wat ons betreft een prachtig resort op Cyprus. Schone kamers (twee keer roomservice per dag), mooi uitzicht op de kleurige tuin en zee. Verder een zwembad voor Kids en adults, maar ook een relaxing zwembad voor ,, Adults only".

Erg te spreken over de bediening en restaurants op het resort. De mensen waren erg vriendelijk, zijn in voor een persoonlijk praatje en een grapje.

Het eten was verder ook prima, met als kers op de taart de toetjesbar. Het is niet gelogen dat men in Cyprus goed is in het maken van desserts.

We zijn half pension gegaan, maar het was geen probleem om dinner in te ruilen voor lunch, mocht je savonds nog lekker in Paphos willen dineren. Het omzetten naar All inclusive kostte €33 p.p.p.d. Wat we iets aan de dure kant vonden.

• 6paulre24-05-2019

Jammer dat de voorkant een rioollucht heeft!

Het verblijf was prima. Mooie omgeving. Jammer alleen dat het hotel geen oog heeft voor de voorkant. Struiken die over het troittor groeien wat normaal wandelen belemmert. De struiken liggen vol met zwerfvuil. De voorkant heeft een vieze open rioollucht, Hierover melding gedaan maar geen serieuze reactie.

• 2018
    8Marck09-10-2018

Mooi resort met goed eten.

Het hotel ligt prachtig op een rots, maar hierdoor niet mogelijk om direct in de zee te zwemmen, dan moet je even klein stukje lopen (naar publiek strand). Onze kamer was erg mooi en schoon en het hotel zelf zag er goed uit. Het hotel ligt op 6 km van Paphos en ligt daarmee wel wat buiten het toeristische gebied. Het eten is eigenlijk erg goed. We hadden geboekt voor halfpension, maar ter plekke 2x drie dagen geüpgrade naar all-inclusive. Wel zo lekker om onbeperkt lekkere cocktails te drinken bij de poolbar. En bij drie dagen aansluitend all-inclusive mag je ook een keer à la carte eten in een restaurant. Vooral het Oku restaurant is een aanbeveling. Upgrade ter plekke was goedkoper dan van tevoren bij de reis te boeken (33 euro per persoon per dag). Wat wel fijn is bij halfpension is dat je zelf mag kiezen of je de lunch of het diner gebruikt. Wat we teleurstellend slecht vonden is de koffie. Supervriendelijk personeel. Topvakantie!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2017
    10Danny Daniels27-10-2017

Super hotel, geweldig personeel!

We zijn afgelopen oktober voor 2 weken naar Azia Resort & Spa geweest en hadden een geweldige tijd. Ik weet niet waar ik moet beginnen met het schrijven van deze recensie... We waren en zijn nog steeds erg enthousiast! Onze kamer was mooi en schoon en het hotel zelf zag er goed uit. Het hotel ligt op 6 km van Paphos, dat makkelijk met bus of taxi te bereiken is. Er zijn ook een paar goede restaurants in de buurt van het hotel, maar je hoeft ze echt niet te bezoeken, omdat het eten in het hotel erg goed is! Er is meer dan genoeg variëteit in eten en alles smaakt gewoon heel goed! Als je het eten hier niet goed vindt, nou ... dan vind je het nergens goed. Het hotel heeft een mooi zwembad, een poolbar en veel ligbedden, die ook op het gazon en op het kleine strand liggen (het personeel serveert zelfs uw drankjes daar!) waar u kunt ontspannen. Er zijn zelfs verschillende plaatsen die adults only zijn, inclusief een apart zwembad, dat is ideaal voor de mensen die willen ontspannen en genieten van hun rust. Bij het diner is er ook een adults only deel en de bar is ook alleen voor vollwassenen. Vanuit het hotel is het een kleine wandeling naar rechts of links, om naar een strand te gaan, waar u in de zee kunt zwemmen (denk aan de rotsen in het water)! Bij Ammos Beach kunt u gemakkelijk het water in en genieten van een duik. Het hotel heeft veel faciliteiten: er is een binnenzwembad, een spa / schoonheidsalon en het heeft een sportschool. Het hotel heeft ook 4 à la carte restaurants. We bezochten alleen het Oku restaurant (Aziaans eten), dat was echt geweldig. Ze hebben ook een nachtservice :) wat betekent dat ze 's avonds nieuwe handdoeken brengen, als je dat wenst, ze doen je gordijnen dicht, doen wat licht aan in je kamer en leggen chocolaatjes neer! Ik kan door blijven gaan over dit hotel... maar het beste van alles was het management en het personeel van het hotel! Zo aardig, zo vriendelijk ... wij hebben dit nooit eerder meegemaakt in een ander hotel. Van de dames die je naar de zitplaatsen bij het diner brengen, tot de obers, van de dames en heren bij de receptie tot het personeel bij de bar, iedereen was zo aardig voor ons! Het management doet alles om je welkom en happy te voelen. Ze komen er soms bijzitten en vragen je hoe je voelt en of ze iets voor je kunnen doen. Vooral Miss Ioanna, de gastrelatie manager, is erg leuk en praat geregeld met je om te zien of je nog tevreden bent. Ze heeft ook op mijn verjaardag een fles champagne in onze kamer geregeld! Eerste hotel ooit om dat te doen! We zaten onze avonden voornamelijk in de bar en het personeel daar werkt erg hard om iedereen zo snel mogelijk te bedienen en ze hebben altijd een glimlach voor je. We hadden een paar gezellige avonden daar, dankzij het personeel en het entertainment 's avonds (vooral de dame die als Adele optreedt). Dus ... onze speciale dank gaat naar Milena (de barmanager) die ons erg goed verzorgde en zelfs speciale cocktails voor ons maakte ;), Daniel, David, Alex en Alex en de lieve Brigitta, die ons verblijf onvergetelijk hebben gemaakt!!! Bedankt voor een geweldige tijd!

• 7Sarah15-09-2017

Was goed!

Heel verzorgd hotel, rustig gelegen en de mensen die er werken heel vriendelijk. Wij hadden halfpension het eten was er zeker inorde heel lekker, juist wat er me wat dwars zat was het drinken dat je erbij moest betalen bij het dinner wat voormij opzich geen probleem was maar 8euro voor een groot biertje en een cola'tje van de tap vond ik wel wat overdreven veel .. Of als we iets wouden drinken aan het zwembad was het imens duur terwijl als je buiten het hotel ging (dan spreek ik over 3m verder)het 3 keer goedkoper was heel jammer anders dronken wij zeker 1tje meer in het hotel dus op dat gebied konden we niet echt genieten. Wij waren al van Snachts 1uur wakker en hadden de ochtendvlucht 6u wij komen toe in het hotel 11u lokale tijd, willen inchecken en er word ons gezegd dat we pas 14u op de kamer kunnen.. hmm oke( al veel hotels gedaan maar dit toch nog nooit meegemaakt?) je betaald tenslotte al voor die dag! Waren we pas 15u op de kamer. Wij hadden een juniorsuite heel proper en mooi juist de badkamer is wel wat aan vernieuwing toe en zeeeeeer klein. Als je dit hotel wilt boeken raad ik ZEKER en vast een All in aan! Halpension is is dit absurd. Maar zeker en vast wel een 5sterren waard :) Heel mooi hotel!!!

• Oude reviews

9Ghysels-Herremans17-05-2016

Fantastisch, behalve het weer dat wat tegenviel

Eten was goed, maar weinig variatie in de desserts. WiFi gebruik op sommige momenten zwak. Heel veel Russische klanten die enorm lawaaierig overkomen. Voor de rest fantastische reis, uitstekende service, vriendelijk personeel, prachtige kamer, magnifieke spa-ruimte met heerlijke behandelingen.

• 2Ellen07-05-2016

Teleurstellend

De foto's van het hotel zijn volgens mij al 10 jaar oud, de omgeving van het hotel is verouderd en heeft een opknap beurt nodig. Ongezellige eetzaal, super hard bed, koud eten, alle tafels kwakkelen, veel ligstoelen zijn kapot, er is geen strand, en in de buurt valt er niets te beleven... Enkel een "klein" haventje. Het is zeker geen 5 sterren waart en veen Belgen zeggen dit. 80% van de gasten zijn Russen die heel de dag zuipen, roepen, hun eige muziek opzetten, met hun handen in het eten enzo, zo erg zelfs dat ze een aparte eetzaal hebben gekregen.

• 8Jos en familie19-04-2016

Leuk en ontspannend

Zeer goed : zeer vriendelijk personeel. Minder goed : lekker eten maar weinig variatie. Zeer goed : nieuw opgefriste kamer. Minder goed : kleine kamer voor vier personen.

Met oudere kinderen

• 9anoniem01-08-2015

Super plek

echt een super plek om naartoe te gaan op vakantie

Met oudere kinderen

• 9Cornelia17-05-2015

Super vriendelijk en uitmuntende service

We werden de gehele week in de watten gelegd, zelfs gratis late check out. Dagelijks 2x schone handdoeken. Het hotel ligt prachtig op een rots, maar hierdoor niet mogelijk om direct in de zee te zwemmen, dan moet je even lopen (naar publiek strand). Wat betreft het eten; super ontbijt en heerlijke salades, maar van het warme eten waren we niet echt onder de indruk. Dus zijn we met taxi (maar ov is daar ook prima geregeld) naar paphos gegaan waar erge leuke restaurants zitten. Dit is overigens wel een nadeel van het hotel, het ligt wat buiten het toeristische gebied, dus als je in het uitgaanscentrum wilt zitten, moet je dit hotel niet kiezen, verder zeer zeker de moeite waard om je vakantie er door te brengen.

6 tips over Hotel Azia Resort & Spa

• Peter, 07-07-2014

Opletten: Bij aankomst begint de all-in pas om 14u !

• De Bock, 08-08-2013

Jeepsafari naar Trodos super , zeker met chauffeur LP. !

• SCHEPENS PATRICIA, 23-05-2013

Restaurant sienna dicht bij het hotel aan te bevelen als je genoeg hebt van het buffet in het hotel.

1 vraag over Hotel Azia Resort & Spa

• 1831958, 31-12-2015

Slaapkamers net jaccuzi

Welke kamer moeten we boeken voor een jaccuzi bij de kamer te hebben

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht