Hotel Mariela

Hotel Mariela
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mariela voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mariela in het Nederlands

Basic appartement maar harde bedden

Rene
5-9-2017

Toeslag voor fan of airco is niet echt klant vriendelijk. Kei hard en smal bed. Voor deze prys had ik meer verwacht. Erg aardig personeel. Dicht by knus centrum.

Vies, onvriendelijk, kil en ongezellig ...

Johan van Werven
20-2-2009

We sliepen hier een nacht, maar gelukkig waren we er pas laat en werden we door de herrie van de buren alweer vroeg wakker. Veel te duur voor de kwaliteit: euro 40 + euro 6 p.p. voor ontbijt. Belachelijk gezien de prijzen die andere hotels in deze periode (februari 2009) rekenen.

De badkamer stonk erg naar etensluchten uit andere appartementen (gemeenschappelijke luchtafvoer) en was viezig, smoezelig. Handdoeken als schuurpapier.

De kamer was erg (!) basic, 4 spaarlampen en die konden aan of uit - totaal niet gezellig. Een bankje en die stond onder de TV (da's handig) en een keukenblok. Ook niet echt schoon te noemen.

Voor euro 30 incl. ontbijt, tsja - dan kies je er voor. Maar voor euro 52 verbleef ik ook in een 5 sterren hotel in Kyrenia, de nachten ervoor - en dat is een totaal onvergelijkbaar hotel met de stinkende, kille en gehorige appartementen van Mariela.

Zelfs 's nachts een stoel voor de deur gezet, omdat het gevoel van onveiligheid zo sterk was.

Gereisd Alleenreizend in februari 2009
2008

Rustig complex met zeer vriendelijke eigenaren

Barbara
21-5-2008

Rustig complex met zeer vriendelijke eigenaren. Het appartement was ruim en schoon. Het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. Je kunt er eenvoudig lunchen, niet bijzonder, wel smakelijk. Ruime parkeergelegenheid. Ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Polis.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 21 2008 08:53:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Mariela voor je op een rij gezet:

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariela in Akamas / Polis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.