Appartement C & A Tourist Apartments

5 reviews over Appartement C & A Tourist Apartments in het Nederlands

Geldkloppers, ongastvrij, onveilig

Liesbeth
7-3-2018

Via touroperator dit appartement geboekt. Wat een teleurstelling!

Alleen in slaapkamer airco, niet in woonkamer. WC-papier deponeren in apart bakje (dat is Grieks), ondanks hoge temperaturen wordt het 1x per 3 dagen geleegd. Wat een stank! Wat een hygiene

Schoonmaak kamer 1x per 3 dagen. Extra schoonmaak 10 euro per keer (in 5 min klaar).

Slaapbank in woonkamer is aftands, veren zitgedeelte steken in je rug.

Transfer van rolstoel naar bed is niet te doen omdat ruimte ontbreekt.

Verschoning van handdoeken e.d. eens per drie dagen. Dagelijks schone handdoeken? Ja, dan wel betalen!

Een gezellig familiehotel? Familie uit luidruchtig hun ruzies en frustraties in bijzijn van gasten. Ontbijt tot 10 uur. Om 10.05 uur moet je 2,50 voor kopje koffie betalen.

Geldkloppers! 20 € p.p. voor een retourtje met rolstoelbus naar strand (3 km v.v.). EHBO-kist ontbreekt! Geen defibrillator zichtbaar aanwezig.

Geklaagd bij touroperator, maar nul

Cyprus is geweldig in deze tijd van het jaar!

Nina029
4-10-2017

C&A-appartments is een fijne accommodatie in Polis, regio Paphos. Alles is aangepast voor mensen met een lichamelijke beperking d.w.z. badkamers, zwembad, ligbedden bij zwembad.

Elke dag is er een prima [veelal op Engelsen georiënteerd] ontbijt, en een door Eva klaargemaakt diner.

Polis is een klein plaatsje waar niet zo heel veel te doen is, afgezien van een aantal souvenirwinkels en restaurantjes. Je hebt óf eigen vervoer óf het vervoer van C&A nodig om ergens te komen. Wat ik persoonlijk jammer vond is dat écht voor álles betaald moet worden d.w.z. voor een ritje naar het strand = € 40,00. Ik sluit me wat dat betreft aan bij een eerdere beoordeling, waar geschreven werd dat je overal je portemonnee voor moet trekken.

nooit meer.

Margit
28-9-2016

Als je genoegen neemt met bij het complex te blijven dan heb je het super.

Appartement was ruim, van alle gemakken voorzien en super schoon.

Volgens de brochure ligt het 1 km van het strand, maar dat is werkelijk niet aan te lopen bergaf met rolstoel, en terug is een drama bergop.

Ze maken reclame met de seatrack maar die wordt bij golfslag gewoon verwijderd, dat wordt niet gemeld. het was buiten gebruik op onze 3e vakantie dag !

Het warme familie bedrijf waar zo over geroemd wordt is gewoon afzetterij .

Papa andreas runt de taxi busjes waar hij je het hele eiland mee rond wil rijden maar trek de knip maar.

Ritje retour naar het strand 20 euro, dagje naar Pafos 120 euro, puur afzetten!!!

Je hebt de taxi nodig om nog ergens te komen, anders ben je verplicht om bij het zwembad te blijven.

Ideaal, klein paradijsje

Cor de Bruyn
26-5-2012

De gehele accommodatie is er op gericht om de bezoekers het naar hun zin te maken. Het wordt gerund door 1 familie, die je in de watten legt.

Fantastisch.

Zeer geschikt voor de minder valide

Cor
30-10-2011

C&A Tourist Appartments is een locatie waar je door de familie die dit runt in de watten wordt gelegd. Het ligt in het dorpje Polis,met een centrum en grote supermarkt op loop afstand. Strand ligt op 20 min lopen. Er is een zwembad met bedden. Kijk vooral op hun eigen site.

Het is er goed vertoeven. ze kunnen ook de transfer vanaf het vliegveld voor je verzorgen. Het is eigenlijk een klein paradijsje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement C & A Tourist Apartments in Akamas / Polis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement C & A Tourist Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.