Hotel Anassa

9,3

5 reviews over Hotel Anassa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima hotel, waar voor je geld,

jac
11-4-2016

Ligt wat afgelegen, maar voor mensen die van natuur houden perfect gelegen vlakbij akamas natuur trail. zijn hier maar twee nachten verbleven, als we in dit gbied terug komen, dan zeker een optie voor langer verblijf.

droomhotel met topservice

Ingrid
27-10-2008

Rustig gelegen hotel op 3 km van porto latchi, een klein jachthaventje. Alles in dit hotel straalt rust uit : de inrichting in beige crème tinten, gedempte lichtaccenten, 's avonds stemmig kaarslicht, prachtig verzorgde tuin met talloze fonteintjes ... Een discrete en correcte service in restaurants en bars. Alle kamers/badkamers hebben degelijk comfort : badmantels-slippers-turn own service enz.

Het ideale hotel voor mensen die willen relaxen en genieten.

Prachtig hotel, schitterend gelegen

Lieseth
11-5-2008

Prachtig hotel, schitterend gelegen. Wel jammer dat je niet even naar een dorpje kan lopen, Latchi is 3 km verderop en stelt helemaal niets voor. Zwembadgedeelte is o.k.; kinderbad wel klein, zeker als het druk is. Strand is super. Service erg goed. Gelukkig geen handdoekenterreur hier, wordt erg goed op gelet.

We hebben een aantal aanbieders voor Anassa voor je op een rij gezet:

Absoluut een een goed hotel, mooie kwaliteit bouw en afwerking. Luxe met geschreven met hoofdletters. Onbijt zeer goed en dinner is werkelijk voor het middenlandse zeegebied zeer goed.

Wij waren daar in het voor seizoen en het was werkelijk zeer stil zo stil dat wij zelfs gingen fluistern. Maar dit moet je eigenlijk een keer meemaken. wij kregen een upgrade toen wij aankwamen en de kamer was wederom perfect. Schitterende hotel.

Wat een schitterend hotel

Ingeborg
31-7-2004

Wat een schitterend hotel. Ik ben hier eerder geweest toen het hotel net open was, maar nu is het nog veel mooier. Dit komt door de fantastische wilde bloementuin. De kamers hebben vrijwel allemaal een mooi uitzicht. Het leukste uitzicht vind ik over zee, tuin en Polis. Eten is super en de service ook. Er is een speciaal kinderzwembad en kinderclub. In principe moet het hotel rust en sereniteit uitstralen maar als er veel kinderen zijn is de rust ver te zoeken. Wilt u rust, kijk dan van te voren of er een engelse kindervakantie is.

We hebben een aantal aanbieders voor Anassa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anassa in Akamas / Polis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anassa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anassa scoort een 9.25 uit 10 op basis van 5 reviews.