Hotel Holiday Inn Nicosia

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Nicosia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Nicosia in het Nederlands

2008

Prima hotel

L. Daniels
28-6-2008

Hotel ligt binnen de vestigingsmuren van de oude stad. Dus ideaal gelegen om zowel de oude als nieuwe stad te ontdekken. Ledra-street ligt op één minuut wandelen. Personeel van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Geweldig uitgebreid ontbijt in buffetvorm. Kamers zijn proper, ruim en niet gehorig. Maar de mijne was wel een beetje verouderd, terwijl mijn collega een mooie gerenoveerde kamer had. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd Zakelijk in juni 2008

• Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Nicosia in Nicosia (Lefkosia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Nicosia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.