Hotel Crown Inn

Kleine hotelsWeer vandaag35°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crown Inn in het Nederlands

Matig hotel, met zeer aardig personeel

Fam. de Hoop
7-6-2016

Het is een matig hotel maar met zeer aardig personeel. Zij doen echt hun best met de middelen die ze hebben / krijgen. Onze kamer (104) was gedateerd maar voorzien van alle benodigdheden. Er stond een oud klein koelkastje op de kamer, een oude TV (heb hem niet aan de praat gekregen) Airco (heerlijk), kluisje en klein balkon. Het bed was lekker zacht, maar op het sprei/deken zaten toch wat onfrisse vlekken. De badkamer was erg klein (wc, wastafel en douche op minder dan 2,5 m2) en ook gedateerd met enkele duidelijk zichtbare reparaties. De kamer was redelijk/voldoende schoon. WiFi was perfect. Werkte goed en snel. Overal prima bereik. Parkeren kan voor de deur (gratis). Het ontbijt was matig, zeer beperkte keus. Keuze uit bruin of wit brood en dit werd aangeboden nog in de plastic zak van de supermarkt. Geen verse sappen maar nectar (2 soorten) en oploskoffie. Nu is het hotel ook niet al te duur, dus misschien waren onze verwachtingen te hoog De ligging is goed, redelijk in de buurt van het centrum.

Gereisd Met partner in juni 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Inn in Nicosia (Lefkosia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.