Hotel Classic

5 reviews over Hotel Classic in het Nederlands

Goed hotel,

j.f.hancox
23-5-2010

Het ligt dicht bij de stads muren en de splitsing van nicosia. Het centrum van Nicosia is op loop afstand(10 min). We hadden een ruime kamer, wel wat gedateerd. De badkamer was ook erg ruim. De parkeerplaats was dichtbij, alleen lastig met het betalen. De maximale tijd was 10 uur, dus moest om de 10 uur weer bijbetalen, ook in de nacht.

Gereisd Met partner in oktober 2009
2008

aanrader

Teus van Veen
12-10-2008

Mooi ingericht hotel in hartje stad. Goed voor bezoek aan centrum omdat alles op loopafstand is. Uitstekende winebar. Auto gemakkelijk kwijt op grote parkeerplaatst dichtbij. Kamers wisselend in grote.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 12 2008 12:38:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een topper

Sweet
1-8-2008

Het hotel was goed en dichtbij alle voorzieningen, winkelen, de bus/taxi en culturele activiteiten.

Gereisd Met partner in juli 2008

2006

Strak en modern ingericht hotel ligt binnen de van het en

Raymond Jorna
22-1-2006

Strak en modern ingericht hotel ligt binnen de vestingmuren van het oude centrum. Alle winkels en uitstekende restaurants op loop afstand. Voor het hotel een ruime parkeerplaats waar je maximaal 10 uur vooruit kan betalen (1,50 cp). Om de hoek kun je echter voor slechts 1 pound 24 uur staan. Goede bedden, zeer ruime badkamer met uitstekende douche en bad. Kamer met airco, koelkast, tv met veel zenders en "uitzicht" op binnenplaats. Helaas geen zitje op kamer. Prima uitgebreid ontbijt in modern restaurant met fresh orange machine. Tevens gym en internetlounche en (kleine) lift aanwezig. Hotel doet niet gezellig aan maar is zeker voor een stadshotel van uitstekende kwaliteit. En zoals bij elk hotel geldt is een kamer aan de straat kant wat rumoeriger. Een aanrader dus!!

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Ligt in de binnenstad, dit leverde wat problemen op met Er

H. van der Wielen
23-10-2005

Ligt in de binnenstad, dit leverde wat problemen op met het parkeren. Er kan alleen betaald geparkeerd worden, dwz. elke ochtend op tijd op, om munten in het apparaat te gooien. Ondanks de boeking was er geen kamer beschikbaar, wel werd gelijk een alternatief aangeboden in het verderop gelegen Hotel Castelli. Dit was een net hotel. Ontbijt was prima en verzorgd en het personeel vriendelijk. Na één nacht moesten we (met tegenzin) terug naar Hotel Classic. We kregen een kamer aan de meest drukke straat, t.o. de brandweer, politie en ambulance. Zeer kleine kamer met donkere badkamer. Ontbijt in een steriele ruimte, zonder zichtbaar personeel. Afknapper na het het gezellige Castelli (onderdeel van Holiday Inn)Geen aanrader. Wel prettig dat de hotels bijn in het centrum liggen en ook de Noord-Cypriotische kant snel bereikbaar is. Bij de grenspost Visa aanvragen. 10-2005

Gereisd Anders in oktober 2005

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Classic in Nicosia (Lefkosia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.