Hotel Centrum

6 reviews over Hotel Centrum in het Nederlands

super hotel

silvia-d
21-9-2012

Wij zijn er helaas maar 1 nacht geweest.Super mooie ruime kamer met een zeer grote badkamer en balkon.Het hotel ligt midden in het centrum dus alles is op loopafstand.Super vriendelijk personeel die zelfs onze auto naar de parkeerplaats bracht.Je kunt helaas niet bij het hotel parkeren maar de parkeerplaats is in 3 min te lopen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

midden in het centrum

capelle
23-10-2010

tijdens autorondreis bezocht; parkeren op parkeerterrein [ € 5,- voor 24 uur ] en dan drie min. lopen; gedateerde inrichting van de kamers; midden in de stad in een autovrij gebied

Gereisd Met partner in oktober 2010

hotel met centrale ligging

katie_aleman
19-8-2010

We zijn tijdens onze fly&drive 1 nacht in het centrum hotel geweest. Het is een hotel met een centrale ligging. Het enigste minpuntje is dat je niet met je auto bij het hotel kan parkeren. Je moet dus een stukje lopen met je koffers door de stad. De kamers zijn ruim. Wij sliepen aan de straatkant maar we hadden geen geluidsoverlast. Het ontbijt was prima. Warm eten serveren ze niet, maar er zitten genoeg eetgelegenheden in de buurt. Ook hebben ze gratis internet in de lobby. Er staan 2 computers.

Gereisd Met partner in januari 2010

hotel met centrale ligging

katie aleman
19-8-2010

We zijn tijdens een fly&drive 1 nacht in het centrum hotel geweest. Het heeft een centrale ligging in de stad. Het enigste minpunt is dat je niet voor het hotel kan parkeren. Je moet dus een stukje door de stad lopen met je koffer. Het waren ruime kamers. We sliepen aan de straatkant, maar we hadden geen geluidsoverlast. Ze serveren alleen ontbijt, maar dit was prima met voldoende keus. Ook beschikt het hotel over gratis internet. Er staan in de lobby 2 computers. De bezienswaardigheden liggen allemaal op loopafstand.

Gereisd Met partner in januari 2010

Ideaal, een hotel in het centrum!

Emmy
12-5-2010

Wij deden een fly-drive en als je van alles wilt bekijken, is de ligging van het hotel ideaal: pal in het oude centrum. Misschien wel oordopjes meenemen, maar wij hadden er geen last van. Parkeren is een probleempje, inderdaad alleen betaald, maar het kostte maar € 5,- per 10 uur, en gratis na 19.00 uur en in het weekend. Dus waar maak je je druk om. We zouden er zo weer teruggaan.

Gereisd Met partner in Fri May 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hotel ligt midden in het centrum, doet z'n naam eer aan

Simon en Gerda Ruskauff
29-7-2007

Hotel ligt midden in het centrum, doet z'n naam eer aan. Receptionist doet ook dienst als barman, was daarom ook geen Irish Coffee te verkrijgen. Pluspuntwas de koffie- en theefaciliteit op de kamer en gratis internet. Ontbijt was niet al te best, koffie en thee waren prima maar van bv de warme gerechten was de verwarming uit en was alles dus koud. Kamers erg gehorig en omdat het midden in het centrum ligt zijn een paar oordoppen geen overbodige luxe. Heel vroeg in de ochtend herrie van vrachtwagens die laden/lossen. Wat ook een afknapper is, je moet met je auto op de parkeerplaats staan alwaar je 24 uur per dag moet betalen. Voor een fly en drive geen beste hotelkeuze.

Gereisd Met partner in juni 2007

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centrum in Nicosia (Lefkosia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.