Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Casale Panayiotis voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1 review over Hotel Casale Panayiotis in het Nederlands

Authentiek Cyprus!

Liesbeth van der Gun
22-8-2012

Wij hebben drie nachten in Casale Panayotis geslapen. Het is eigenlijk geen hotel, maar authentieke dorsphuisjes die gerenoveerd zijn tot hotelkamers. Hoewel een hotelkamer? Het gaat bijna door als luxe appartement! Er zit namelijk ook een mooi en praktisch keukentje in! Een heerlijk bed, mooie badkamer en super de luxe sfeer! Ook het restaurant is prima (erg veel eten, voor kleine prijs) en de mensen zijn aardig! Echt het authentieke Cyprus. Logeren in een bergdorpje waar je in de ochtend de kerkklok hoort en door de smalle straatjes mensen naar de kerk ziet lopen.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casale Panayiotis in Kalopanayiotis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casale Panayiotis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.