Kalopanayiotis

Reviews over Kalopanayiotis

Authentiek Cyprus!

Liesbeth van der Gun,
    22-8-2012

Wij hebben drie nachten in Casale Panayotis geslapen. Het is eigenlijk geen hotel, maar authentieke dorsphuisjes die gerenoveerd zijn tot hotelkamers. Hoewel een hotelkamer? Het gaat bijna door als luxe appartement! Er zit namelijk ook een mooi en praktisch keukentje in! Een heerlijk bed, mooie badkamer en super de luxe sfeer! Ook het restaurant is prima (erg veel eten, voor kleine prijs) en de mensen zijn aardig! Echt het authentieke Cyprus. Logeren in een bergdorpje waar je in de ochtend de kerkklok hoort en door de smalle straatjes mensen naar de kerk ziet lopen.

Gereisd met partner in juli 2012