Hotel Petit Palais

8 reviews over Hotel Petit Palais in het Nederlands

Vriendelijk personeel,kamers klein

Janine
3-8-2011

Kamers zijn vrij klein,vooral de badkamer.Er is een lift,maar deze is erg klein,je kan er net in met 1 persoon en 2 koffers,wel je buik in houden!!

Hadden een mooi uitzicht op de bergen!Ontbijt was eenvoudig maar wel goed.

Diner kon je prima voor weinig geld eten!

Vriendelijk personeel.

Al met al een redelijk maar verouderd hotel met vriendelijk personeel en goed eten.

Vergane glorie

Martin
30-6-2011

Foto's aan de muur bij de receptie en in de hotelflyer getuigen van betere tijden van dit hotel. De bedden zijn vreselijk slecht, nog het best te vergelijken met Leen Bakker-achtige strechters, compleet met wieltjes. Als je jezelf een beetje te hard op het bed laat zakken rol je zo de kamer door. 's Nachts rol je gezellig naar elkaar toe om vervolgens 's ochtends met serieuze spierpijn wakker te worden. De badkamer is piepklein en nauwelijks bruikbaar. Ontbijt zoals vaak in Cyprus goed, maar erg simpel. Ten tijde van ons verblijf verbleef er ook een groep luiddruchtige en bemoeiziek Cypriotische bejaarden welke de ontbijtzaal als hun koninkrijk beschouwden. Onze kamer met balkon bevond zich precies boven de barbeque waarop de hele dag vlees aan het spit bereid werd.

Het diner was van verrassend goede kwaliteit en met prijzen van rond 10 euro voor een hoofdgerecht zelfs ronduit goedkoop. Een fles frisse village wijn voor 7 euro (de tweede dag zelfs voor half geld) is ook goed te doen.

Vervallen hotel, mooie ligging

Heuker
5-11-2010

Wij hebben een fly/drive geboekt en 2 nachten geslapen in dit hotel. Het complete hotel is nodig aan renovatie toe! Het bed was klein en doorgezakt. Kamer was redelijk schoon. De douche is klein, je zit klem tussen de douchebak en het plafond. Gehorig, je kunt de buren gewoon horen praten. Het ontbijt is zeer basic. De gastvrouw is vriendelijk en doet haar best om er iets van te maken. Het hotel is mooi gelegen met uitzicht over een vallei. Parkeren is goed en gratis (alleen in augustus is er betaald parkeren).

Hotel op prachtige lokatie

Jurgen
16-8-2010

De kamers zijn enigzins gedateerd maar schhon en ruim genoeg en wat wil je voor die prijs... Wij hadden twee(!) grote balkons met super uitzicht. Voldoende parkeermogelijkheden.

niet meer voor ons!

sillebil
8-8-2010

Zeer verouderd hotel met ronduit smerige kamers. Alles lag vol met haren!! De kamers zijn echt heel erg klein, in de douche stoot je je steeds aan de wand, en de badkamerdeur kon niet dicht ivm de wc die erachter zat.

Het ontbijt is heeeel erg minimaal. Wat witbrood, komkommerschijfjes, tomaat een plakje kaas en dat was het.

Ook het parkeren gaf problemen. Geen plaatsen bij het hotel zelf maar wel in het dorpje. Echter overal betaald!

Prachtige ligging

Irene
30-5-2010

Wij hadden ook zo'n kamer met twee balkons. Prachtig! Het hotel is i.d.d. verouderd. Ons bed was helemaal doorgezakt. Vriendelijk personeel. Ontbijt matig. Avondeten goed. Ligging is perfect, midden in het dorp en met goede mogelijkheden voor wandelingen.

hotel in verval

trijnie
12-10-2009

zeer matig hotel, ontbijt mocht niet zo heten, oud brood dat je kon roosteren. zeer minimaal.lokatie is supper, maar het hotel is zeer aan renovatie toe!1

2007

we hadden een hele leuke kamer op een hoek, waardoor we twee kanten op konden kijken daar we twee balkons hadden. Ligging prima in het midden van het stadje plus voldoende parkeergelegenheid. We zaten er in het voorseizoen, dus heerlijk rustig in een prachtige natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Palais in Platres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Palais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.