Hotel Petit Palais

Hotel Petit Palais

6Voldoende

Cyprus, Limassol, Platres

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Petit Palais?

6Voldoende

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Petit Palais

• 6Janine03-08-2011

Vriendelijk personeel,kamers klein

Kamers zijn vrij klein,vooral de badkamer.Er is een lift,maar deze is erg klein,je kan er net in met 1 persoon en 2 koffers,wel je buik in houden!! Hadden een mooi uitzicht op de bergen!Ontbijt was eenvoudig maar wel goed. Diner kon je prima voor weinig geld eten! Vriendelijk personeel. Al met al een redelijk maar verouderd hotel met vriendelijk personeel en goed eten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6Martin30-06-2011

Vergane glorie

Foto's aan de muur bij de receptie en in de hotelflyer getuigen van betere tijden van dit hotel. De bedden zijn vreselijk slecht, nog het best te vergelijken met Leen Bakker-achtige strechters, compleet met wieltjes. Als je jezelf een beetje te hard op het bed laat zakken rol je zo de kamer door. 's Nachts rol je gezellig naar elkaar toe om vervolgens 's ochtends met serieuze spierpijn wakker te worden. De badkamer is piepklein en nauwelijks bruikbaar. Ontbijt zoals vaak in Cyprus goed, maar erg simpel. Ten tijde van ons verblijf verbleef er ook een groep luiddruchtige en bemoeiziek Cypriotische bejaarden welke de ontbijtzaal als hun koninkrijk beschouwden. Onze kamer met balkon bevond zich precies boven de barbeque waarop de hele dag vlees aan het spit bereid werd. Het diner was van verrassend goede kwaliteit en met prijzen van rond 10 euro voor een hoofdgerecht zelfs ronduit goedkoop. Een fles frisse village wijn voor 7 euro (de tweede dag zelfs voor half geld) is ook goed te doen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 4Heuker05-11-2010

Vervallen hotel, mooie ligging

Wij hebben een fly/drive geboekt en 2 nachten geslapen in dit hotel. Het complete hotel is nodig aan renovatie toe! Het bed was klein en doorgezakt. Kamer was redelijk schoon. De douche is klein, je zit klem tussen de douchebak en het plafond. Gehorig, je kunt de buren gewoon horen praten. Het ontbijt is zeer basic. De gastvrouw is vriendelijk en doet haar best om er iets van te maken. Het hotel is mooi gelegen met uitzicht over een vallei. Parkeren is goed en gratis (alleen in augustus is er betaald parkeren).

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Jurgen16-08-2010

Hotel op prachtige lokatie

De kamers zijn enigzins gedateerd maar schhon en ruim genoeg en wat wil je voor die prijs... Wij hadden twee(!) grote balkons met super uitzicht. Voldoende parkeermogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2009

• 5sillebil08-08-2010

niet meer voor ons!

Zeer verouderd hotel met ronduit smerige kamers. Alles lag vol met haren!! De kamers zijn echt heel erg klein, in de douche stoot je je steeds aan de wand, en de badkamerdeur kon niet dicht ivm de wc die erachter zat.

Het ontbijt is heeeel erg minimaal. Wat witbrood, komkommerschijfjes, tomaat een plakje kaas en dat was het.

Ook het parkeren gaf problemen. Geen plaatsen bij het hotel zelf maar wel in het dorpje. Echter overal betaald!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Irene30-05-2010

Prachtige ligging

Wij hadden ook zo'n kamer met twee balkons. Prachtig! Het hotel is i.d.d. verouderd. Ons bed was helemaal doorgezakt. Vriendelijk personeel. Ontbijt matig. Avondeten goed. Ligging is perfect, midden in het dorp en met goede mogelijkheden voor wandelingen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 4trijnie12-10-2009

hotel in verval

zeer matig hotel, ontbijt mocht niet zo heten, oud brood dat je kon roosteren. zeer minimaal.lokatie is supper, maar het hotel is zeer aan renovatie toe!1

Gereisd in oktober 2009

• 8A.C.Pot20-08-2007

we hadden een hele leuke kamer op een hoek, waardoor we twee kanten op konden kijken daar we twee balkons hadden. Ligging prima in het midden van het stadje plus voldoende parkeergelegenheid. We zaten er in het voorseizoen, dus heerlijk rustig in een prachtige natuur.

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Hotel Petit Palais