Hotel New Helvetia

We hebben een aantal aanbieders voor New Helvetia voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel New Helvetia

• 8Guus Veltman26-06-2008

Hotel New Helvetia: oud, maar sfeervol

Nee, het is geen modern hotel, voorzien van alle gemakken. Het is 80 jaar oud en het kraakt en het piept. Maar het heeft wel een warme uitstraling en als je toegeeft aan de gemoedelijkheid van dit hotel, dan heb je er een goede plek voor een aangename vakantie. Het ligt op een prachtige plek en allerlei wandelingen beginnen in de directe omgeving. Het dorp Platres zelf, is 10 minuten wandelen van hier en om er te komen moet je gezien de hoogteverschillen wel over een beetje conditie beschikken. Diverse restaurants, maar verwacht geen haute cuisine. Ook niet echt goedkoop, maar dat geldt voor heel Cyprus. Cyprioten zijn bijzonder aardig! En degene die van "geocachen" houdt, kan vanuit het hotel meerdere caches vinden. Een aanrader is om in het nabij het hotel gelegen visrestaurant verse forel te gaan eten. Een ongezellig ogend restaurant, maar de vis smaakt er voortreffelijk.

• 5JanH17-09-2007

Mooi gelegen in de bergen. Het hotel dateert van 1929 en dat merk je spijtig genoeg. Oma doet wel haar best om je vriendelijk te ontvangen.

We hebben een aantal aanbieders voor New Helvetia voor je op een rij gezet:

3 tips over Hotel New Helvetia

• Brunenberg, 21-09-2012

Mooie waterval om de hoek die zeker de moeite waard is.Je kunt in het dorpje Platres wel lekker eten,maar ga wel met een auto.

• silvia-d, 21-09-2012

De watervallen zijn zeer de moeite waard.Het is wel een wandeltocht van 45 min.Maar dat is het zeker waard.In het dorpje Platres kun je ook lekker eten.

• Freek, 22-08-2009

Troodos-gebergte is heel erg mooi. Huur een auto. Ook niet off-road rijdend kom je in heel mooie stadjes, zoals Omodos, Prodromos en Pedoulas. Voor bij het hotel is een auto ook makkelijk als je geen zware koffers naar 1e of 2e verdieping wilt sjouwen.

0 vragen over Hotel New Helvetia

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden