Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°12°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor New Helvetia voor je op een rij gezet:

Kras

2 reviews over Hotel New Helvetia in het Nederlands

Dus....nooit in de winter

Piet
23-1-2019

Ga er nooit in de winter heen tijdens sneeuw en vorst,want buitenterrein wordt niet vorstvrij gehouden(ijsvlakte)en binnen is het gebouw niet warm te krijgen.... Toch zou ik dit prachtig gelegen hotel graag nog eens willen bezoeken in het voorjaar en dan onder een vriendelijker gastheer.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

acceptabel

Teus van Veen
15-10-2008

Antiek aandoend hotel maar wel met sfeer. Kamers en vooral badkamers zijn erg klein. Eten in hotel aan te raden want oma kookt. Wel mooi uitgangspunt voor bezoek aan gebied. Platres buiten seizoen een "doods" stadje. Zeer ongezellig. Is echt hotel voor natuurliefhebbers en wandelaars.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Helvetia in Platres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Helvetia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.