Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°11°

12 reviews over Hotel New Helvetia in het Nederlands

Dus....nooit in de winter

Piet
23-1-2019

Ga er nooit in de winter heen tijdens sneeuw en vorst,want buitenterrein wordt niet vorstvrij gehouden(ijsvlakte)en binnen is het gebouw niet warm te krijgen.... Toch zou ik dit prachtig gelegen hotel graag nog eens willen bezoeken in het voorjaar en dan onder een vriendelijker gastheer.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut niet meer van deze tijd.

Peter van Zoest
29-10-2018

Standaardkamer is PIEPklein met een badkamerTJE waarin je je nauwelijks kunt bewegen. Geen enkele service, geen enkele voorziening. Niet vanuit personeel, niet op de kamer. Om 2 glaasjes moest gevraagd worden. Toilet liep nauwelijks door. Op het balkonnetje een tafeltje met 2 stoeltjes. Je kon er zelf nauwelijks meer bij. Houten klapdeuren naar het balkonnetje met grote kieren door houtrot. De bedden lagen goed en gelukkig was het ontbijt redelijk.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel met nostalgie!

leonie
1-8-2015

Hier in juli/augustus 2 nachten verbleven met 2 kinderen. Het hotel heeft werkelijk een prachtige ligging middenin de bossen. We verbleven in een maisonnette suite: mooie en zeer ruime kamer. Vanaf het hotel kun je verschillende fiets en wandelroutes volgen door de prachtige natuur, een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Redelijk Hotel

Brunenberg
21-9-2012

We zijn hier 1 nacht geweest en dat was ook meer dan lang genoeg.Kleine donkere kamer zonder airco en koelkast wat je met deze temp wel nodig hebt.Kleine badkamer waar je je bijna niet kunt draaien.Bijna geen parkeergelegenheid en er zat niemand bij de receptie.Je moet er ook een auto hebben want er is anders niets te beleven.Alleen het ontbijt was redelijk.

Gereisd met partner in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een donker en somber hotel

van dijk
10-6-2012

Wij zijn hier in mei geweest met fly en drive. Het is een somber hotel met kleine kamers en de badkamer was niet echt schoon.Het balkon was zo klein dat je er niet kon zitten. Daarbij hingen er takken overheen van de bomen die ervoor stonden. De receptie en eetzaal waren al net zo somber en stoffig.We zouden 3 nachten blijven, maar hebben de eerste nacht niet gehaald. Als je niet depressief bent werd je het hier wel. We zijn weggegaan en hebben een ander onderkomen gevonden waar we het wel naar ons zin hadden.

Gereisd met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Somber en ongezellig

Senioren uit Nederland
12-6-2011

Bij aankomst kom je in een donkere onverlichte hal, niemand aanwezig. De aansluitende kamer en eetzaal (ook al zo donker) op zoek. Er is geen menu, je hoort aan tafel wat de pot schaft. Badkamer was slecht. Je kon niet douchen zonder de ruimte kletsnat te maken. De plek is prima, Troodos gebergte werkelijk prachtig. Hebben een schitterende wandeling gemaakt rond de berg Olympos.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie ligging

katie_aleman
19-8-2010

We zijn tijdens een fly&drive 1 nacht in dit hotel geweest. Je moet hier wel een auto hebben, want in de buurt is niet veel te doen. Het hotel moet ook niet te vol zitten,want dan is er niet voldoende parkeergelegenheid. De kamers zijn klein en wat verouderd,maar een nacht goed te doen. Het heeft wel sfeer. Het ontbijt was goed te doen. Je had nog redelijke keus. Wij hebben gegeten in Kato Platres,want ze serveerden geen diner. We waren hier in augustus.

Gereisd met partner in januari 2010

Mooi plekje

Ilja
18-2-2010

Tijdens een fly drive vakantie hier een nachtje gelogeerd. In het hotel verbleven veel Cyprioten. Van buiten ziet het er oud maar sfeervol uit. De kamer die wij hadden was vrij ruim met een balkon met een mooi uitzicht. Vanuit hier kun je mooie wandelingen maken in de bergen, of bezichtigingen doen. Maar om ergens te komen heb je wel echt een auto nodig. Ontbijt was vrij divers. Het was een leuk hotelletje op een fijne plek.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Donker en gedateerd hotel

H de Jager
19-3-2009

We waren wat vroeg in het seizoen dus was de keuken nog dicht. Het ontbijt 's ochtends was niet veel soeps. We waren een van de weinige gasten, niet erg gezellig in een toch wel vrij groot hotel. 's Avonds om half elf was alles donker en afgesloten. Gunstige ligging om omgeving te verkennen want die is prachtig. De kamers waren wel goed. Verder erg donker en somber ingericht.

Gereisd met partner in maart 2009
2008

acceptabel

Teus van Veen
15-10-2008

Antiek aandoend hotel maar wel met sfeer. Kamers en vooral badkamers zijn erg klein. Eten in hotel aan te raden want oma kookt. Wel mooi uitgangspunt voor bezoek aan gebied. Platres buiten seizoen een "doods" stadje. Zeer ongezellig. Is echt hotel voor natuurliefhebbers en wandelaars.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Helvetia in Platres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Helvetia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.