Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°20°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kotzias voor je op een rij gezet:

Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl
Isropa
Isropa

2 reviews over Appartement Kotzias in het Nederlands

Voor wie snel tevreden is

Walter
24-7-2013

Waardering voor dit complex verschillen nogal. Belangrijk om te weten is dat er oude en gerenoveerde appartementen zijn. Wij zaten in een oude. Dit complex is prima geschikt voor mensen die weinig eisen stellen. Er is een zwembad, de sfeer is relaxed, ligging vlakbij strand. Maar als je iets kritischer bent (én je wordt geplaatst in een oud appartement) dan vallen zaken tegen. Appartement is vies, je bent niet veel binnen maar toch, alles plakt. Schoonmaken hier betekent de vloer hier en daar natmaken, that's it. Er is soms geen water en het lukte bijna nooit te douchen met normale temperatuur water. Personeel begon 's ochtends om 5.15 buiten met aanvegen bladeren e.d,, daar word je dus wakker van. Inrichting (bestek, glazen) zeer karig. Rubberen rand zwembad is zo vies dat je je naam erin kan krassen :( Voor ons gaf Kotzias geen gevoel van comfort, de vriendelijkheid van de eigenaar kon dat niet compenseren. Volgend jaar gaan we minder low budget!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Bij rustige baai, weg van drukke tourisme

A&J
5-5-2011

Eenvoudig ingerichte appartementen met leuk zwembad en erg dichtbij strand gelegen. Vergeleken met het touristsche Pafos was dit een verademing. Leuke en goed betaalbare restaurants en supermarktjes in het plaatsje Pissouri Bay. Maar we hebben onze auto dieerbij was inbegrepen leuke uitstapjes gemaakt naar rots van Aphrodite, Nicosia en sea caves boven Pafos.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kotzias in Pissouri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kotzias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.