Appartement

2008

een aanrader.

Laura van der Storm-Weijers
15-11-2008

Wij komen net terug uit Cyprus. Wij hadden een ruim appt. voor 4 pers. met groot terras met een oneindig uitzicht over zee. Prachtig weer. Een heel leuk strandje met restaurant a la Shirley Valentine op loopafstand! Een mini supermarket voor de deur. Genoeg lekkere restaurantjes. Wel auto huren voor uitstapjes. Pissouri is een lieflijk dorpje, heerlijk rustig.

Gereisd Familie in november 2008

goed uitgangspunt voor verkennen van het eiland

fam S.
16-8-2008

Appartement is eenvoudig maar netjes. Zelf koken is bijna onmogelijk ook geen aanrader gezien de prijzen in de supermarkten. We moesten wel vragen om de handdoekwissel de eerste keer. Redelijk schoon. Mooi zwembad met genoeg ruimte en ligstoelen. Huurauto is een must. Airco in het appartement zou geen optie moeten zijn is een must in deze reisperiode 7,- per dag extra. Voor ons al met al een geschikto lokatie en een mooie vakantie. Veel gezien van het eiland ondanks de warme periode! Kleinschalig park met vooral engelse bezoekers in deze tijd. Wij waren er van 22-07-08 tot 05-08-08 met een kind van 11 jaar. Ligt ook dicht bij de zee.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruim appartement

Fred Dik
17-7-2008

Wij waren er in juli, wel erg warm 35-40 0C. Ligging was perfect, zwembad alle ruimte en plaats met ligbedden. Vlakbij strand en winkeltjes. Je hebt wel een auto nodig om er op uit te gaan en de omgeving te zien (aanrader) Wij hadden hem geboekt gelijk bij de luchthaven dit is heel goed te doen. Eten is niet zo uitgebreid als griekenland en alles is aardig aan de prijs.Zeker de supermarkten en brood. Verder is Cyprus erg kaal behalve het Troodos gebergte. Vliegen met Cyprus Airways is goed bevallen en lekker eten aan boord.

2007

goed en netjes appartement

Ann
1-11-2007

goed en netjes appartement. geen uitgaansgelegenheid kwa discotheken maar veel restaurantjes. Ligt vlak aan zee en dorpje

Gereisd Familie in november 2007

Het appartement is sober ingericht

margahop
5-9-2007

Het appartement is sober ingericht. functioneel. Elke dag wordt het schoongemaakt. Ligging aan het zwembad en 50 meter van het strand. Het strand is een combinatie van zand en kiezels. Het dorp is klein en knus, twee supermarkten en wat restaurants. Genoeg te kiezen. Zeer vriendelijke mensen. Een prima lokatie voor een heerlijke zonvakantie.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

rustig gelegen appartementencomplex direct aan zee, uit (2

hans
9-5-2006

rustig gelegen appartementencomplex direct aan zee, bestaande uit meerdere gebouwen (2 woonlagen). Tuin en zwembad worden goed onderhouden. Appartementen zijn ruim met AC en TV (geen ned zenders). Minpunten: kwaliteit bedden/matrassen was zeer matig. appartement was (in mei 2006) na de winterperiode nog steeds vochtig, waardoor er een muffe schimmellucht hing.

Gereisd Familie in mei 2006

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kotzias in Pissouri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kotzias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.