Appartement Kotzias

Meer appartementinfo

16 reviews over Appartement Kotzias

• 8De Wit30-04-2016

Heerlijk rustig

Direct aan zee Fijne ruimte Wel auto nodig Voor oudere kinderen weinig te beleven

Met oudere kinderen

• 5Walter24-07-2013

Voor wie snel tevreden is

Waardering voor dit complex verschillen nogal. Belangrijk om te weten is dat er oude en gerenoveerde appartementen zijn. Wij zaten in een oude. Dit complex is prima geschikt voor mensen die weinig eisen stellen. Er is een zwembad, de sfeer is relaxed, ligging vlakbij strand. Maar als je iets kritischer bent (én je wordt geplaatst in een oud appartement) dan vallen zaken tegen. Appartement is vies, je bent niet veel binnen maar toch, alles plakt. Schoonmaken hier betekent de vloer hier en daar natmaken, that's it. Er is soms geen water en het lukte bijna nooit te douchen met normale temperatuur water. Personeel begon 's ochtends om 5.15 buiten met aanvegen bladeren e.d,, daar word je dus wakker van. Inrichting (bestek, glazen) zeer karig. Rubberen rand zwembad is zo vies dat je je naam erin kan krassen :( Voor ons gaf Kotzias geen gevoel van comfort, de vriendelijkheid van de eigenaar kon dat niet compenseren. Volgend jaar gaan we minder low budget!

Met jonge kinderen

• 9m22-11-2012

prima appartement

prima appartement.vriendelijke beheerder. hadden 1slaapkamer geboekt maar kregen app. met 2. klein maar prima zwembad. leuke restaurantjes op zeer korte afstand. zee op 50 meter.auto huur noodzakelijk als je het eiland wil bekijken. verschillende mooie wandelingen gemaakt in trodos gebergte. in sept wel erg droog denk dat bezoek voorjaar het eiland groener is.

• 8Bert en Cyn20-05-2012

Perfecte locatie en een heerlijk appartement

Na een bizarre ervaring in agia nappa neergestreken bij Kotzias. Een heerlijk plekje met werkelijk alles wat je nodig hebt voor een fijn vakantie... prima strand, een heldere zee, een heerlijk zwembad, een ruime en keurig appartement met heerlijk terras en vooral perfect eten. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

• 9Robin05-08-2011

Fantische ligging.

Appertement Kotzias is een heerlijke om tot rust te komen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De appertemen zijn ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig, maar hier en daar is het gedateerd en aan vervanging toe. Een huurauto is wel aan te raden omdat je anders beperkt in je mogelijkheden bent om wat van het eiland te zien. Zwembad en strand zijn dichtbij en op loopafstand. Wanneer je naar het strand gaat zijn waterschoenen een goed idee. We hebben een fantastische vakantie gehad en komen misschien nog een keer terug.

• 8A&J05-05-2011

Bij rustige baai, weg van drukke tourisme

Eenvoudig ingerichte appartementen met leuk zwembad en erg dichtbij strand gelegen. Vergeleken met het touristsche Pafos was dit een verademing. Leuke en goed betaalbare restaurants en supermarktjes in het plaatsje Pissouri Bay. Maar we hebben onze auto dieerbij was inbegrepen leuke uitstapjes gemaakt naar rots van Aphrodite, Nicosia en sea caves boven Pafos.

Met jonge kinderen

• 9hans07-08-2010

Rustige plek, kom zeker terug !

Dit jaar voor de tweede keer mijn vakantie doorgebracht op Cyprus en opnieuw bij Kotzias, Pissouri. Dit keer in een recent gerenoveerd appartement. Uitstekend ! In juni is het er nog rustig en het weer uitstekend. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad dichtbij en dat geldt ook voor de zee. Prijzen in grotere supermarkt in Pissouri zijn vergelijkbaar met Nederlandse prijzen. Als je logeert in Pissouri Bay is auto noodzakelijk als je ook nog iets van het eiland wilt zien. Auto is gemakkelijk te huren in Pissouri Bay.

Alleenreizend

• 6kevenaar06-05-2009

eenvoudige appartementen

Pissouri beach is een toeristisch dorpje met alleen een paar restaurantjes en supermarktjes, geen winkeltjes in directe omgeving, maar minstens een half uur rijden. Wel een prachtige baai op loopafstand van appartementen. De appartementen die aan zee liggen hebben een schitterend terras en uizicht, helaas hadden wij een appartement dat uitkeek op de parkeerplaats. Verouderd appartement met ramen die niet sloten, slecht schoongemaakt en regelmatig geen warm water. Geen koffiezetapparaat, alleen een waterkoker die het niet deed. Wel leuke restaurants met erg aardig personeel en iedereen spreekt prima engels.

Met oudere kinderen

• 9Laura van der Storm-Weijers15-11-2008

een aanrader.

Wij komen net terug uit Cyprus. Wij hadden een ruim appt. voor 4 pers. met groot terras met een oneindig uitzicht over zee. Prachtig weer. Een heel leuk strandje met restaurant a la Shirley Valentine op loopafstand! Een mini supermarket voor de deur. Genoeg lekkere restaurantjes. Wel auto huren voor uitstapjes. Pissouri is een lieflijk dorpje, heerlijk rustig.

Familie

• 7fam S.16-08-2008

goed uitgangspunt voor verkennen van het eiland

Appartement is eenvoudig maar netjes. Zelf koken is bijna onmogelijk ook geen aanrader gezien de prijzen in de supermarkten. We moesten wel vragen om de handdoekwissel de eerste keer. Redelijk schoon. Mooi zwembad met genoeg ruimte en ligstoelen. Huurauto is een must. Airco in het appartement zou geen optie moeten zijn is een must in deze reisperiode 7,- per dag extra. Voor ons al met al een geschikto lokatie en een mooie vakantie. Veel gezien van het eiland ondanks de warme periode! Kleinschalig park met vooral engelse bezoekers in deze tijd. Wij waren er van 22-07-08 tot 05-08-08 met een kind van 11 jaar. Ligt ook dicht bij de zee.

Familie

1 tip over Appartement Kotzias

• Bert en Cyn, 20-05-2012

Werkelijk geweldig eten bij Limanaki om de hoek. Anders dan anders met een prima prijs/kwaliteit. Vraag naar de gerenoveerde appartementen. Huurauto is een must.

0 vragen over Appartement Kotzias

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceBeperkt aantal uren